Partyflock
 
Forumonderwerp · 16188
­ Nederland
Ik denk dat het een moeilijke pot wordt, maar dat tog Feyenoord wint! Dit omdat Feyenoord een team is en een goede mentaliteit heeft (v. Persie uitgesloten!!!:-d). Maar Feyenoord wint vanaaf met 2-1 denk ik!!!
laatste aanpassing
 
whaha...hoor dat broertie nou van me...nee feyenoord heeft een goede kans, maar winnen dat moet ik nog zien!!
 
nou, ik denk dat Feyenoord gewoon heel gek gaat doen en dat Real naast z'n schoenen gaat lopen.
Klein kansje voor Feyenoord.
 
denk nulletje of 3 voor real
Ik denk (gezien het spel van feyenoord tegen fenerbache)dat feyenoord een goede kans maakt op de overwinning. 2-1 voor feyenoord :D :D
 
ok dan noizefucker ...
2-1 voor feyenoord in de verlenging.
 
de meeste reacties zijn wel positief zijn dit nou allemaal feyenoordsup.of heeft Feyenoord een dermate goede indruk achtergelaten!!
Ja feyenoordsupporter en ze hebben bij mij een goede indruk achter gelaten!!
ben geen feyenoord aanhanger maar ben voor ajax...

maarja daarnaast mag van mij gewoon elke nederlandse club het ver schoppen in die toernooien!
das alleen maar goed voor het nederlandse voetbal...vindt ik
 
to dhhmike--> op mij hebben ze ook een hele goede solide indruk achtergelaten en ben ook feyenoordsup.

to noizefucker--> respect zo hoort het, je moet ten alle tijden het nederlandse voetbal steunen (y), nogmaals respect
Noizefucker je heb helemaal gelijk als ajax daar zou staan vanavond had ik ook gehoopt dat ze zouden winnen. Alleen maar goed voor het nederlandse voetbal.
 
whehehe...thats the spirit (y)
zou wel kewl zijn voor feyenoord als ze winnen!

na de plaatsing en uefa cup dan die andere beker
hoop ook zeker dat feyenoord wint, maarja real is natuurlijk geen kattuhpis! :D
 
idd zou vet relaxed zijn maar geen huldiging en das minder!!
Als we eerlijk zijn weten we dat Real Madrid de beste ploeg vd wereld zo onderhand heeft.

Maar Feyenoord heeft afgelopen seizoen laten zien dat ze in een cruciale wedstrijd er KUNNEN staan, ze hebben hun UEFA-Cup status nu waargemaakt uit tegen Fenerbache.

Het is tenslotte ook maar 1 wedstrijd, dus zonder return.

Als alleen al Pi-Air 2 vd 3 vrije-trappen benut word het voor die Spanjaarden toch best lastig :-)
 
das waar aspirity heel zwart wit bekeken wel, het is zaak dat je real madrid niet in zijn positiespel laat komen want dan zijn ze ech gevaarlijk!!
ik durf er niks over te zeggen.
Vorig jaar had ik gezegd: 6-0 madrid, maar na de europese campagne vorig seizoen en de wedstrijd tegen fenerbache.....alles is mogelijk!
Ik zie Pi-Air er wel weer 1 in schoppen, mocht ie een vrije trap te nemen krijgen.
Maar uitslag:

eeuhm, 3-2 voor feyenoord :P
laatste aanpassing
Sta op, voor de finalist :-)
alleen om al die grootspraak van al die kakkerlakken hier mogen ze van mij zwaar op hun bek gaan
 
--> to jeffrey: bespeur ik hier enige mate van jaloezie :P whehhe...
hoe laat begint die wedstrijd eigenlijk???
 
Feyenoord gaat heel duidelijk winnen!!
ik heb echt geen idee wie er winnen gaat, ben feyenoordsup maar een balletje kan raar rollen, t zou wel leuk zijn als ze t winnen.

2 noizefucker om 20.30 begint t volgens mij

2 jeffrey doe nou eens lief joh :p
 
5-0 VOOR HET 2DE VAN REAL
 
wordt het eigenlijk uitgezonden ergens??

zag nml nix in de gids staan...
2 graaf dracula--> Jij heb egt net je ogen dicht gezeten deze week! Er heeft in de krant gestaan dat Del Bosque het meest sterke team opstelt omdat Real nog nooit de Super Cup heeft gewonnen!!!!
 
ik kijk nooit naar de kakkerlakken en als het maar over ze gaat gaat de tv over op een andere zender als ik hoor dat ze 3-0 achter staan dan ga ik effe kijken niks leuker dan die vernedering
 
Ik ga kijken in een Real shirtje :)

Ut wordt 3-1 voor Real :)
 
maar WAAR ga je kijken Daan?!?!?
2 Graaf Dracula--> Het gaat nu tog niet om Feyenoord maar om het nederlandse voetbal!!!! Als Ajakkes er zou staan dan zou ik ook willen dat ze zouden winnen! Is alleen maar beter voor het Ned. voetbal tog!??! Maja....sommige mensen die hebben er een andere kijk op....:s!
 
Gekhous dude> ik denk op NL2 ofzo, anders gewoon effe zappen, je vindt het heus wel ;)
 
maar het staat nergens in de gids!!! :'(
feyenoord
 
nederlandse voetbal oke kakkerlakken nee feyemoord never
 
Gekhous dude> (K) Het komt wel op tv ;)
 
Zal wel om 20.30 zijn...
 
Nederland 2
 
ik hoop dat die F gasten vette pak rammel krijgen van real :-)
2<<>>graaf dracula :vaag:

Het gaat toch om het nederlandse voetbal. Als psv daar zou staan vanavond had je dan wel voor psv geweest?
laatste aanpassing
 
Dhhmike> Kijk, je bent als Ajacied uit principe voor de tegenstander van F***noord....
 
Nederlands voetbal & psv?? whahaah

ik zie Daan!! :)
 
Het gaat beginnen :)

REAL OLE OLE!!! :D