Partyflock

Forumonderwerp · 16160

Wat doet Dana nou wat zo speciaal is? wat kan dana wat een andere dj niet kan voor jullie? Ik heb gehoord dat er mensen voor haar geknield hebben op Mysteryland, waarom in godsnaam???

Zijn het haar mixtechnieken????

kom op zeg! die zijn er niet! Hoe vaak laat ze de plaat wel niet uitlopen en laat ze die vreselijke ruffian wat bleren en start ze gewoon de nieuwe plaat in! Zo kan ik het ook!

Oh ja die MC! Is het om die Mc Ruffian?

wat een bloody disgrace to all de mc´s! Met zn eeuwige when i say ladieh joe say dana lady .... lady....L A D Y

Is het om haar vernieuwende draaistyl?

die is er toch niet? zij draait toch gewoon de hardstyle wannadoo top40? Ze doet alleen wat het publiek wil, heeft geen eigen ding, mixt alles wat ook maar oud is en jat de hele boel (ik verwijs naar james brown is dead op sens black). wanneer heeft zij iets vernieuwend gedaan?

Is het omdat je zo lekker kan BEUQUH?!?!?!

waarom moet het altijd hard? waarom kan er geen genoegen worden genomen met wat lekkere zweeftrance en lekkere techno? waarom is het altijd beuquh en zaguh? word er zo triest van soms

Snap het echt niet waarom. Heb dana nu al denk ik zon 10 a 15 keer horen draaien en kan het gewoon niet meer aanhoren. Alleen haar set op Qlimax vond ik redelijk. Het is echt steeds hetzelfde. En gaan jullie nu haar maar lekker allemaal verdedigen maar de dag komt snel dat hardstyle weer weg is en dan stapt ze vrolijk over op een nieuwe styl. :Z

sjezus ,dr moet toch altijd wel iets in zijn???

net zoals de knikkers, dat ging niet t hele jaar door maar dat waren ok van die "periode s".

volgens mij is dat net zoals met Dana ook zo.

en ik denk dat iedereen straks over dj Luna staat te ouwehoeren omdat die dan weer in is ofzo.

we moeten toch altijd iets/iemand hebben wat populair is? of "in" .

deze topic had ook net zo goed kunnen heten : "Knikkers, Wat doen knikkers nou dat zo speciaal is?"

heb dr eigenlijk al spijt van dat ik reageer maar ik heb niet voor niets zo veel getypt en dat ga ik niet in 2 seconden weer ff weghalen:D
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 35669, 31715}
Dana is op haar best in de hemkade en als ze Hardcore draait. op zo'n commerciel feest als Sensation moet ze wel de hardstyle top 40 draaien
Werkzaam bij HouseNation
Artiest Yoda
Weer zo'n jaloezie topic.

Dan ken ik er ook nog wel 1.

Wat geeft Carl Cox het recht om met het millenium voor een set van 2 uur een bedrag van een paar ton te vragen??

Dan vind ik de mix kwaliteiten van Dana toch wel een stuk beter als van die kale neger.
laatste aanpassing

Dana is gewoon een tof wijfie! Tis toch cool dat een doodgewone, normale, blonde, spontane Nederlands meid GODSE BEUKEN draait!! En dan staat te lachen en genieten als t publiek zich vermaakt!!!

_tis gewoon de naam, meer niet..._
Nou aan een Carl Cox geeft ik niet eens een stuiver uit. Een zwerver is het! :P
laatste aanpassing
Ze beukt lekker!!!

Tja, ze is ook "lekker";p

een stijver nog wel

oh nee n stuiver
whehe

er stond eerst wel stijver..... :P

lang leven de EDIT optie! :)
ze draait alle bekende plaatjes en wacht to het einde van de plaat met mixen, dus lekker makkelijk en dus nooit fout!

Massa muziek draaien werkt altijd!
Als het werkt waarom dan niet????

Yoda_: waarom in godsnaam zou ik jaloers zijn? heb lang zitten nadenken maar kan welgeteld geen enkele reden vinden. Zou het zijn omdat zij bezig is de goede hardstyle te verneuken? mmmmmm neuh. Is het dat ze een MC heeft die haar naam blert? hmmmm nope. Is het haar mixkwaliteiten? haha zeker niet! Of is het haar populariteit? hmmmmm NEE! Liever onbekend dan aanbeden worden door speedbekkies en uitgelachen worden door de rest.

En waarom wel massamuziek draaien omdat het werkt? Dat vind ik respectloos tegen over de scene en ik vind het een teken dat je je publiek niet serieus neemt. maar ja wie ben ik :P?

En dat Carl Cox 2 ton vraagt. daarvan heb toch nooit gezegd dat ik dat wel normaal vond? Tuurlijk is het aso maar het publiek betaalt het er helaas wel voor. Ook dit vind ik respectloos gedrag tegenover je publiek want zij moeten het ophoesten dmv toegangskaarten e.d.

Qdance21: q dance is (deels) van ID-T dus lekker logisch dat ze haar juist wel hypen.
smaken verschillen nu eenmaal

Dana iz gewoon....

Gewoon kick-ass draait ze, mysteryland ohhhh....gewoon nice. Maarjah, smaken verschillen nu eenmaal.
laatste aanpassing

Ranja geeft het antwoord zelf al:
Ze doet alleen wat het publiek wil,

Kan zijn dat het al eerdre gepost is, heb het topic niet gelezen:)
laatste aanpassing

het enige wat er uit mijn mond komt is dit :

Techno uber alles