Partyflock
 
Forumonderwerp · 16040
­ Nederland
okeej nou omdat thunderdome er toch aan begint te komen aan jullie de vraag, wie gaaan d'r nou absoluuuut zeker weten in hun aussie naar Thunderdome????

1.the real bitch!!!zeker!
laatste aanpassing
Volgens mij kan ik me oude maxxies niet meer vinden. Aussie broek heb ik nog wel (mijn pyama hehehe) Nike toppie dr boven :) Zijn we weer helemaal Thunderdome klaar. Alleen moet ik nu wel mijn buikje inhouden. Gebruik niet meer zoveel speed als 5 jaar geleden hehehe. Toch wat kilootjes aangekomen :p
 
marie--> ja das wel een ideetje ja een topje..maare geloof dat ik dan ook wel errug me buik moet gaan inhouden.... :S
Erg he hahahaha. 5 jaar terug woog ik iets van 53 kilo ofzo, had ik maatje 34! Nu weeg ik iets van 67 hahahaha en maatje 38 :p Is toch wat verandert in al die jaren
 
2 Betty 30-8, 11:08. schoenen: witte Nike air max (maat 39),jasje: bordeaux australian -maat 48-/ creme cavello (m), broek: lila cavello. ;)
BTW, ik ga gewoon in spijkerbroek en polo.
laatste aanpassing
als ik een australian op de kop kan tikken trek ik hem aan maar ik heb er helaas geen:(
 
Kep alleen nog een broek.

GEZOCHT : Australian jassie :p:p;)

Kweet nog niet hoe ik ga, denk wel dat ik ff oldskool in m'n Aus ga :-D
zekerz in aus heen. Ben nu op HR en ook in aus (alleen jasje dan he). Maar op Thunderdome zeker compleet in (trainings)pak! woehoe hans!!! LESTAT IS BACK FROM THE DEAD!
Zeker weten in een Aus! Dik als je iedereen daar weer in ziet stampen. Heb nog paar jasjes alleen me broeken zijn allemaal aan braat. Iemand een idee om dat 'probleem' de wereld uit te helpen?
Ja, gewoon een nieuwe broek kopen :) Broeken zijn veel makkelijker aan te komen dan jasjes, die verkopen ze op nog best veel plaatsen, bij de Sport Inn bijvoorbeeld!
yeah back to the old days :-))
Goed plan!!.. Petje uit kast halen.. maxxies.. alleen me aussie heb ik niet meer.. maar kan er vast wel 1tje lenen van iemand!!!
Ooohh das betur! Wist niet dat ze die nog steeds gewoon verkochten. Zal ff gaan kijken dan maar. Heb alleen geen nikies meer volgens mij :S Hmz, misschien moet ik heel goed zoeken..
Kwam mijn legerbroek net tegen... misschien trek ik die wel weereens na tiiiiijden aan... ;)

legerbroek...aussie...maxjes...bomber... hehehe,

BACK2BACK!!!! :D
 
jullie doen maar ik lekker niet
zo
de mensen die zeiken over aussie die moeten lekkah oprotten op dit forum want daar vraag ik toch niet om!!!! ik vraag wie er wel!!!! in gaan en niet" wie vind aussie stom"

dus oprotten uit mijn forum!

tot op thunderdome! in mijn aussiieee!
 
wat ben je toch ook altijd zo lekker subtiel isa ;) hehe
Ik doe mee! :D DWZ, als ik ga!
 
Artiest Elcol
juist TRB :D
Ik doe ook mee :>
Heb er nog wel 2 aan de kapstok hangen :P
ik doe me leger broek aan en me aussie jassie!

back to the good old days!
en oldstyle hakkuh natuurlijk!
Jaaaaaaaah, wie kan er nog zo dansen als vroeger. Op feestjes van nu, staat iedereen altijd te stampen. Maar een enkeling nog te hakken :p Ik kan het nog steeds, als ik uit mijn plaat ben aan het einde van een feest gaat het vanzelf hihihi
Al mijn aussie's zijn verrot!!!(snik)
 
Een aussie is toch iemand uit Australië? ;p
 
Aussies en cavello's heb ik al lamng niet meer..alleen mijn maxies zijn er nog :D en mijn halbe kahle kopf is ook in de tussen tijd gelukkig weer aangegroeid.. Maarre wel lache hoor terug naar de goede oude tijd :) toch wordt het voor mij geen maxies en ook geen lonsdale voor de verandering ik ga als Lara Croft van Tomb Raider :D legerpakje nepgeweer kistjes aan en stampen maar!!
 
Ik vind dat wel als PF'ers voor de lol moeten proberen om Aussi en Cavello weer terug te krijgen in de maatschappij, Hardcore is ook z'n rentree aan 't maken, nu de kleding nog...
Een hoop Pf'ers hebben de laatste tijd vaak een aussi aan op de after, check de pic's van Beachbop maar!!!!
Amen
Ik ga zeker weten in mn oude House Pakkie heen hoor!!!!
Maar ik doe alleen geen trainingsbroek meer aan :-P
Wel mn maxies en mn aussie!! Dat hoort dr gewoon bij met 10 jaar ThunderDome :-)
 
MaG Ik Me AuSIE BroEkIE OOk An?
Maxxies,Aus broek,Aus t-shirt...Krijg het altijd verrot warm als ik me traingsjasje aanhou en sta te stampen,zeker wanneer ik uit me dak ben%)
The message is: THUNDERDOME X YEARS

DANCE OR DIE!!!!!!


HAkuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhh!!!!

:bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:

We gaan er een heluh gekke boel van maken!!! NO bullshit, just 1000000 % party!!! :-D
Kleine Panic> 100% mee eens! HAKKUH!

Thom-Ass> Doe dat Thunderdome 16 shirt onder een aussie jasje aan zou ik zeggen :)
Australian Broek + Cavello Jack !!!!
Stuiteren maar!!!!!!!!
Ik heb 3 weken terug nog een Aus gekregen van een van m'n vrienden die em weg deed, kan ik die mooi aandoen.
laatste aanpassing
2 Marie! 3 september 2002 15:07
Hakkuhhhh. Je ziet het inderdaad niet meer zo vaak. Af en toe, als r un echte stampplaat voorbij komt, vliegen mijn benen nog zoals the good old dayz rond. Gewoon OUD HOLLANDSCH GABBEREN, hehehe.
wij waren afgelopen zaterdag al in aussie naar hr, dus reken maar dat we met TD ook zo gaan! Mot alleen wel nieuwe maxies...
Artiest C-Sar
<<<<<---- ik zeg aus B)
2 Party Q ----> Aussies & Cavello's terug op gabberfeesten!!!!!!!!!
kep geen aus en ook geen cav meer.

waarschijnlijk ga ik op me kisten met grijze legerbroek met lonsdale polo.
 
Kheb er nog een stuk of 5 maar het kutte aan die aussies is dat er zo snel brandgaten in komen en vooral in die broeken.
Maaruh zekers present in een AUSSIE.
Werkzaam bij Symbiotic Sessions
Artiest {SHOWLIST artist 58830, 23062}
gezellig, had zelf het plan ook al... (zeggen ze allemaal:D)
draag ze zowiezo nog welles...
Maar wel op een andere manier...
Ik doe tegenwoordig de kraag naar binne vouwen om er net weer effe wat nieuws aan te geven...
max classic ook nog steeds beste stampschoene...

Maar dus ook met aus.. en max... maar wel een beetje nieuwe stijl... hajaja..

had eigenlijk gehoopt dat ik orgineel was, maar het 'metzealle' gevoel is ook altijd leuk, jatogggg...

c-ya all @ T.A.D. (Terugkomst Aussie Dag)
ben er eindelijk uit wat ik ga aandoen op TD.

natuurlijk mijn aussie, en moet nog ff kijken als mijn maxies passen
 
'k heb gisteren gewoon voor 25 euro, twee Cavello-jasjes kunnen kopen in Leiden, eentje voor 25 euro, paars met grote opdruk op de rug, en toen ik later terugging, mocht ik een andere paarse ook meenemen...Hij moest er vanaf zei hij.. :):):)
Da's wel mzzl hebbuh...
Op Nature One had ik ook een Aus aan...
Een van de weinige. Helaas, had gehoopt dat er nog meer zouden lopen daar. Zeker in de Thunderdome bunker!!!
Thunderdome X ben ik zeker weer in Aus! En dit keer niet alleen, maar met een heleboel old style
partypeople!!!
laatste aanpassing
trouwens, die zwart/witte classics (maxxies) zijn eeeeeeeeeeecht gruwelijk!
ik denk dat ik die maar ff koop voor thunderdome! :D
 
Ja hehe. als we naar het beste Feest gaan van nederland, gaan we wel weer ff lekker old style.

Dus goud van oud heb ik me In een Aus Gestoud!!!

Yo Xypzo die zwarte maxxies zijn inderdaad gruwelijk om te zien.

Gabber Till Death
laatste aanpassing door een beheerder
Die hele classice zwarte met kleine ramen en grijs/zilvere swoosh?

Heb ik. Soort verwerking van een jeugdtrauma.
Heb vandaag weer nieuwe Australians gekocht bij de bekende Australian Shop in Amsterdam. Ze waren duur maar heb het er zeker voor over.

Heb echt een vet mooi jasje en twee broeken erbij :)