Partyflock
 
Forumonderwerp · 15996
­ Nederland
 
Als je één (!!!) naam moet noemen, waarvan je vind dat hij/zij absoluut 12 oktober op Thunderdome moet draaien, wie is dat dan?

Ik hoop dat WEIRDO zijn kunsten gaat vertonen.
laatste aanpassing
Paul Elstak
ja paultje!!!!!!!! en neophyte
 
NEOPHYTE!!!!
 
PAUL = de goeiste!

maar het is al lang geleden dat ik Weirdo op een hardcorefeest heb zien draaien.
laatste aanpassing
absoluut DJ Paul, hij is de beste, al jaren.....
 
Tjeemig, daar zeg je wat!! WEIRDO..... :-P

Van mij moet Absoluut The Masochist draaien, maar ik wil ook ABSOLUUT "Thrillseeka" horen en dan moet ik toch voor Paul gaan....Moeilijk, hoor!
 
Buzz Fuzz en afsluiters

Gizmo en the Daaaaaaarkraverrrrrrrr!
 
zeg harry, ik wil weirdo, maar dan ook nooit en nooit en nooit meer op een hardcore feest zien laat staan draaien en daar krijgt ie de kans nie voor want dan ligt ie op de intensive care. zelfde geld voor 3 steps etc etc vieze vuile uitzuigers dat ut zijn. commercielen zijn ut!!!! partyhitjes uber allus denken ze. tieft toch op man. gabber piet weet ut ook, hij heeft ook al hele inventarissen naar z'n hoofd geslingert gekregen bwehhehe.... enne de goeiste?? waar zit je op school of euh ben jij ook zo'n iemand die switch in de mainstream lekker neger is gaan zappen op mtv een ghettoneger wil zijn en nu met wijde broeken en lonsdale aan loopt en bij free record vraagt waar liggen de hardcore cd's van 3 steps en weirdo bwhehehe. alles verandert, en de echte dj's blijven over!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
 
Neophyte gooit toch altijd met hele inventarissen??!!
 
ja precies!!!!! neophyte is net als ons, HARDCORE!!!!! en meelopers en uitzuigers moeten we nie!! en paul elstak ja da's me papa, me god, me boedha me allus, hij is de grondlegger samen met o.a. rob fabrie, rob jansen, marc acardiplane en miro.
laatste aanpassing
 
Artiest {SHOWLIST artist 1969, 3255}
Vossie!!!!!!!!!!!!Vossenjong!!!!!
 
Buzzie bedoel je??!!
Nosferatu zeker wel
en Promo ,Neophyte
 
bedankt voor je bijdrage aan dit topic speedjuh
 
2 Speedjuh: wie bedoel je met etc etc etc ?
Ennuh als ik om een reactie vraag op dj weirdo had ik wel een topic 'wat vinden jullie van dj weirdo' geopend. Trouwens, je hebt het hier overigens wel over gerenommeerde acts, iets wat jij als dj/producer op dit moment NIET bereikt hebt. Anders was je hier op pf wel een erkende dj
Buzz Fuzz en Weirdo zijn van het Dreamteam. Dus die komen.

En om Weirdo en 3 Steps Ahead nou op een hoop te gooien.

Ik weet niet of jij nog veel op feesten te zien bent als je kanker hebt, het kan hoor, wel kans dat je een echte diehard wordt.
 
zeg harry wijsneus, ook gehoort van underground?? misschien ben ik allang met ut versturen van demo's naar labels die mij aanstaan en mijn manier van produceren waarderen. enne harry ga lekker weirdo luisteren, dan luister ik naar ECHTE hardcore!!!! pff
Weirdo zit niet bij het Dreamteam...

Gizmo Buzz Fuzz Dano en the Prophet zou ik ook het eerst noemen , maar die staan al vast.
Daarom kies ik voor Paul.
 
whahha bla, ja dat klopt. maja boontje komt om zijn loontje!! gerechtigheid zeg ik maar, kanker is een erge ziekte en spot ik nie mee, maar hadden maar van MIJN muziek af moeten blijven!!!
 
ach, we kennen ook allemaal wel de namen. Ik geloof dat veel van bovenstaande namen komen draaien dus ik vind het wel best. Ik hoop veel harder dat het geluid in de RAI deze keer een beetje goed zal zijn en dat ik dat Hardcore-gevoel die avond een beetje zal gaan voelen zoals ik het vroeger voelde!!
 
2 bla: volgens mij bestaat het dreamteam uit gizmo, dano, buzz fuzz en prophet

2 C.C.R. Ray: meen je dat nou?
Wat heeft 3SA nou precies verkeerd gedaan? Niet dat ik ze goed vond, maar op zich.....

Weirdo was wel weer een vaste DJ van ID&T.

Draaide in '93 al op hun feesten, heb nog een oude tape gehad van hem. Erg goed!
 
meen ik wat?
 
Gizmo draait toch Hardstyle ofzo tegenwoordig??
Ik zag Ferry een paar jaar geleden op MoH erg cool draaien op drie draaitafels-->Volgens mij heeft Harry gelijk over het DreamTeam.
Ik repareer sarcasmedetectors voor weinig.
 
Speedjuh 23:19 "enne de goeiste?? waar zit je op school"
speedjuh 23:29 "ook gehoort van underground",

gehoorD is met een D als je het zo goed weet, WIJSNEUS.
 
2 C.C.R.: je comment van 23:26
 
...gaat lekker hier, kom op mannen!!
 
tjah rotterdam is mijn stijl
 
ja dat meen ik Harry, zeer zinvol of niettan? Te meer omdat

Speedjuh zwaar underground is en FEL tegen commercie, maar stiekem en toch ook weer niet stiekem gewoon naar COMMERCIELE hardcore feesten gaat zoals H4L en Raving Nightmare.

Laat maar.
laatste aanpassing
 
Ik maak er in ieder geval een leuk feestje van, wie er ook draait. Ik zie jullie daar wel, maar sowieso éérst nog wel even Hardcore Ressurrection meepikken!!!

mzzls... :->
 
speedjuh.. gedraag je even ok?
 
2 C.C.R. Ray: you're right.
 
Natuurlijk de namen die al genoemd zijn.

Ruffneck
Dano
Waxweazle
 
ja ik gedraag me! en over die feesten, thunderdome is commercieel. de rest niet in mijn ogen ja en moh/megarave dan ook een beetje.
 
al die feesten waar jouw dj's draaien zijn commercieel.

Wat is jouw afwijkende definitie van commercieel Speedjuh?
laatste aanpassing
 
Ik wil armageddon project zien.

ps. speedjuh shut up je lult als een kip zonder kop
 
Wipneus & Pim????????
Ik zou zo graag het hele DreamTeam nog eens samen zien blazen...

En daarnaast absoluut: DR.MACABRE!!!!

Maar dat zal wel weer niet....zucht....
Het is hel simpel, iedereen welke de afgelopen 10 jaar op thunderdome heeft gedraait zou aanwezig moeten zijn ook al draaien ze niet deze avond het is wel het feest waar ooit de hardcore scene zo'n beetje mee is onstaan.

Ik zie het persoonlijk als het feest der feesten en een kroon op het werk van 10 jaar hardcore in nederland, zou toch een focking eer moeten zijn als je dan zou mogen draaien.

wackiejacky >> Ik kan je zowiezo zeggen dat Dr. Macabre niet zal optreden/draaien die doet nooit meer iets voor ID & T of ze moeten de ruzie bijgelegd hebben.
laatste aanpassing
2 Speedjuh - Weet niet of je het weet maare meneer Dj Paul Elstakker heeft ook commerciele one day fly top 40 zo snel mogelijk geld verdienen nummers gemaakt hoor.

I wanna see the rainbow high in the sky

Of is dat niet commercieel volgens jou?????????
laatste aanpassing
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
speedjuh> heb je wel eens geneukt?

en ik vind dat Weido moet draaien. laatete keer was op ML in biddinghuizen.
naat sixflags.
ik was vroeger grote fan van hem.
vooral zijn stukjes in het thunder-magazine vond ik altijd cewl. hij was ook krank.
laatste aanpassing
 
Paul is id mr. commercieel himself. Of was. Maar goed, hij heeft een hoop goed gemaakt. Toch zal hij nooit mijn favoriet worden
 
tjah paul elstak heeft dingen gedaan ja, maar ik zie dat nie eens, enne ik wil rexanthony dj hooligan, speed freak enne jawel francois akka chosen few!! etc etc op deze thunderdome.
2 wackie jackie : Dr. Macabre helemaal goed perfecte keus maar dan moet ie wel even zijn Poldergeist plaatje opzetten
 
chosenfew ! idd die ruled nog steeds :P

prophet komt nie...dus dreamteam gaat nie door d8 ik tog...
 
ik vind het trouwens maar een stomme actie dat de line-up "exclusief" op HR wordt bekend gemaakt. Zie niet echt het leuke of het nuttige er van in. Ik wil het gewoon al weten :@
 
ach, nog een paar daagjes wachten. Hoe gaan ze dat trouwens bekend maken? Via flyertjes of gaan ze het omroepen??!!
 
ja ze gaan het omroepen...ze gaan op op het dak staan zodat ze het buiten ook kunnen horen.

Ik denk, maar dat denk ik maar, dat er gewoon posters e.d. hangen en flyertjes idd...