Partyflock
 
Forumonderwerp · 15837
­ Nederland
 
ik ga nu Seinfeld kijken, echt een meesterlijke serie!

denk 1 van de beste 'sit-coms' zoals ze dat in america noemen, samen met married with children whehehehe
 
ik kom momenteel alleen op die aflevering dat ie die nachtwaker vraagt of ie niet wil zitten en hem een stoel aan bied..waarna ie in slaap pleurt en de boel daar wordt overvallen whehee
ik weet nog die aflevering dat Jerry die vriendin had die een masseuse was en hij steeds probeerde dat zij hem een massage gaf:)

En die vriendin die altijd naakt door het huis wilde lopen ghehehe.

En ook nog een vriendin die mannenhanden had:D
 
2 Walter --> We zijn volgens mij ook allemaal van het mannelijk geslacht en ik ken ook geen andere vrouw dan dat als je over Seinfeld begint ze Friends toch véél leuker vinden.

Conclusie: vrouwen hebben geen goed gevoel voor humor!
Die aflevering van George zn pa met elaine met die pedicure is ook zeer komisch daar gaat die dan naartoe omdat elaine altijd het gevoel heeft dat die koreanen over haar lullen en die pa van george kan koreaans, echt te grappig dna ziet die zn oude vriendin met wie die eigenlijk zou trouwen.

2 LoCituS: wanneer komt seinfeld eigenlijk? alleen op zonag of ook andere dagen
Danielito for president ;) Een seinfeld zender, wheoehaaaaa. Dan zou er eindelijk weer eens wat leuks op tv zijn.

The Gum, kent iemand die? Dat Jerry een paar dozen kauwgom krijgt, omdat ie net deed alsof hij een bril had :D En daarin heb je ook Elaine die bijna bloot gaat omdat ze een knoopje in haar blouse mist, en ze ook nog eens nat gespoten wordt door een gast op straat. Dan zie je de reactie van die gast in de bioscoop, geweldig stukje!

En wat dachten we van The Nap, dat George een heel bureau laat ombouwen zodat hij alles onder zijn bureau heeft wat hij maar nodig heeft. "Trinngggggggg!!!!!! .... .. .... . ..Ah!, ......... LUNCH."
Daarin ook een geweldig stukje dat Kramer denkt dat hij in het verkeerde appartement is, en schrikt zich de pleuris zodra hij Jerry ziet :D

The Chicken Roaster, ook een geweldige ja. Vooral als Jerry Kramer wordt en omgekeerd. Meesterlijk stukje dat Kramer in Monk's zit (het restaurant), met een kopje koffie en zegt: "That's a shame." Precies zoals Jerry zou doen! :D :D Eigenlijk gewoon de hele aflevering is meesterlijk.

En verder de aflevering The English Patient is ook erg goed. "You are not wearing a shirt, do you? -Yes I am. - What color is it then? -.... Damned" "Mendelbaum, Mendelbaum, Mendelbaum!"

Nog een geweldige aflevering was degene waarin Kramer een filminformatielijn speelde. Heb me echt kapot gelachen toen!

Zoals je kunt lezen vind ik Seinfeld ook aardig grappig ;) Heerlijk is ook dat je alle afleveringen kan downloaden met Kazaalite bijv. Ik heb ze nu allemaal, iets van 7 Gb
- I think..... it moved.
- It moved?
- It... moved

Dan vergeet ik ook nog die aflevering te melden waarin de tegenovergestelden van Jerry, Kramer en George in voorkomen. Hoe hebben ze dat verzonnen! :D


----------------------------------------------
In 'Seinfeld', de meest succesvolle Amerikaanse comedy aller tijden, draait alles om de kijk van Jerry Seinfeld op het vrijgezellenbestaan van de jaren negentig.
Seinfeld zie je zondag en dinsdag tussen half twaalf en twaalf 's avonds op NET 5.
laatste aanpassing
 
"It's an astronauts pen.."-"Take the pen, take the pen!!"...

"Jerry, you look like a cowboy!"-"But I don't wanna be a cowboy!".

"It's Fusili Jerry!!!"

"My name is Art Vandelay...I'm an importer/exporter..".

"My boys need their space"-"Oh my god, between us and that is just a thin layer of gabardine"-"..and I'm lovin'every minute of it!!".

"He's a boy that lives in a bubble.."-"a bubble?"-"a BUBBLE!!!" en later :"It's Moors!"-"Moops !!"-"MOORS!!"-"MOOPSSSS!!!".
"Maybe the dingo ate your baby!"

"look to the cookie, all our problems would be solved. Look to the cookie Elaine, look to the cookie"

"Cinnamon, it shoud be on tables in restaurants along with salt and pepper. Anytime someone says 'ooh, this is so good, what's in this' the answer comes back: cinnamon, cinnamon, again and again!"

"I'm not asure, and correct me if I'm wrong, but I think I see aaaaaaaaa..... nipple."
 
whehe....die mavas, daar kunnen we mee praten :P
 
Hé!! Je was er alweer Mavas!!

Man, we kunnen wel uren blijven doorgaan. Toen ik een paar jaar geleden niet in slaap kon komen zette ik altijd wel een Seinfeld op. Na 4 afleveringen ofzo lag je dan eindelijk tevreden te maffen :-)

Heeft iemand hier ook een favoriet of vinden jullie ze eigenlijk allemaal net zo goed, net als ik?

"Hello Jerry.." "Hello Newman..".

Ik heb ooit een hele set van Jerry Seinfeld gedownload en ik kan zeggen dat 'ie echt goed is, halen dus!!

"Why do people call it Oval-tine? The pack is round, the cup is round, they should call it Round-tine" -->"That's GOLD Jerry, GOLD!!!".

Bijfiguren als Newman, Kenny Bania en Putty geven er nog eens een extra leuke draai aan!!
 
Waarom zie ik trouwens wél overal video's en DVD's van Friends en verdomme niets van Seinfeld?? Ik heb ze geloof ik allemaal wel op band, maar ja...die reclames erdoorheen of weer een slechte ontvangst op België of afleveringen die geen begin hebben blijft irritant!! Als iemand weet of er dus DVD's in oploop zijn dan hoor ik het graag :-P
 
Nog eentje om de dag af te sluiten en te gaan pitten: "I don't know exactly how to pronounce it, but I think it's called Menage-a-Trois??!!".
Hahah Danielito, geweldig, zo'n periode heb ik ook gehad. Elke dag een Seinfeldje voor het slapen gaan, met een biertje erbij of een jointje, nou dat was geweldig. Een betere afsluiter van de dag kon ik toen niet bedenken :)

Eigenlijk vind ik ze allemaal wel even goed, er zijn maar een paar die ik echt slecht vindt. Ik heb wel een rits favorieten omdat in veel afleveringen wel iets om te onthouden zit.

Er is ook een stand up comedian stuk van Jerry Seinfeld te vinden, zoek eens naar "Seinfeld Returns to Standup Comedy (Letterman 3-21-01)".

DAt van die DVD's vind ik echt discriminatie! Zo'n topserie als Seinfeld mag niet op DVd, maar Friends (gebaseerd op Seinfeld), wat ik niet echt grappig vind, dat wel :S
Godver dat suigt man Danielito, ik heb ook afleveringen half op band, met wel en geen reclame, en ruis. Ik word er gek van!
Die afleveringen die gedownload zijn, zijn ook niet alles. Kunnen we niet de maker van de series (sony geloof ik) pushen of ze dit uit kunnen brengen (platmailen dus). Wie zoekt het email adres op???

En voor zover ik weet zijn er geen DVD's, niet van de series iig. Op de nieuwsgroep van Seinfeld heb ik wel gehoord dat er een DVD uit is gekomen/ uitkomt, maar daar zouden geloof ik alleen maar standup comedian stukjes op staan. Misschien dat de DVD "I'm telling you for the last time" heet.

Grappig dat er eindelijk weer wordt geluld over Seinfeld. Op s2d hadden we het er al over gehad, maarja, na 10 topics heb je alles wel gezegd :)
Dus gaan we lekker hier verder! Heerlijk :)
HEHE!!
Misschien dat iemand hier een email adres kan ontdekken waar we de emails naartoe kunne sturen?

http://www.sonypictures.com/tv/shows/seinfeld/


edit:

IK HEB DE LINK GEVONDEN:
http://home.iprimus.com.au/emery_s
laatste aanpassing
Haha geweldig die dvd site, was nr. 9363. Dat gaat lekker.
 
Newman: I'am going to jump!

Kramer: I'am getting sick of your sit, just jump and get over with it.

En dan spring die nog zn raam uit ook.

Where are the raisins? I dont know? Did he took the raisins.

Ik heb net de afleveringen van de soup nazi,the bottle deposit, the caddy en de laatste aflevering binnen dat wordt ff lekker kijken straks
 
Ik heb 'em ook getekend en blijf het in de gaten houden. Sommige dingen in het leven moet je gewoon hebben en één ervan is dus alle Seinfeld afleveringen op DVD. Hoort bij de opvoeding :-)
Ik ga ook bijvoorbeeld de DVD van The Blues Brothers kopen, is ook zo'n film die je gewoon moet hebben ook al kan ik 'em wel dromen!!

"No SOUP for you...NEXT!!!!!!".
 
"I'm telling you for the last time" is ook zéér goed, heb ik ook nog ergens op band :-)

En The Bottle Deposit, dat is toch dat ze statiegeldflessen overal vandaan gaan halen?!

Welke aflevering is het ook weer dat Kramer een stukje snelweg adopteert en dat hij dan aan het eind de verf van de weg wil halen, maar een vat Thinner om heeft laten vallen. Dan komt Newman in z'n busje aangereden en vat dan zwaar vlam!! Hij roept dan iets als:"The end has come!" of zoiets...die is GOLD, Jerry...GOLD!!!!!!!
 
Artiest {SHOWLIST artist 30715, 105, 2650}
Kramer lijkt op m'n baas, hij heeft alleen meer haar... Seinfeld is echt cool!
The Bottle Deposit, idd die aflevering dat ze die statiegeldflessen ergens kunnen inleveren, en dan met het busje van Newman gratis daar heen kunnen. Maar aan het eind gaat het mis. Dan komen ze de dief van Jerry's auto tegen, en die gaan ze achterna zodat de benzine op gaat. Newman is er dan al uit gegooid hehe, en die komt bij een meneer thuis waar hij niet aan de dochter van die meneer mag zitten.

The Pothole (aflevering 150). Hierin laat Jerry de tandenborstel van zijn vriendin in het toilet vallen. Elaine wil Chinees bestellen maar dat kan niet omdat ze te ver weg woont van de Chinees. Gaat ze uiteindelijk in een bezemkast chinees bestellen :D
Hierin heeft Kramer dus die snelweg geadopteerd en Newman zegt: "Oh, The Humanity!"
die aflevering dat Seinfeld een auto wil kopen bij de vriend van Elaine is ook cool. Dan wordt de candybar van Gerge gejat door een monteur en wat roept hij dan? ... "It's THUNDERDOME!" supercool
 
Hahaha!! Die verkoper, dat is David Putty!!!

David Putty wil dan steeds een "High Five" doen en Jerry vind dat héél kinderachtig en weigert dat op een gegeven moment. George is onderwijl druk bezig om de situatie in kaart te brengen over wie zijn reep heeft gejat. Kramer maakt dan die proefrit met de verkoper en gaat net zo lang door tot ze geen benzine meer hebben---> draaien ze helemaal door!!

Mavas, volgens mij zegt Newman dus :"Ah, The -END- of Humanity!!!!".
dat is ook die kerel van "Eight Ball" als die een nieuwe jas heeft toch? en die een Jesus Fish op z'n auto heeft en het niet erg vindt dat Elaine naar de hel gaat en hij naar de hemel?
Hmmm, dat zou misschien nog kunnen, maar ik hoor dat iig niet duidelijk.

Nu je het over een candybar hebt moet ik ook weer denken aan die aflevering dat iedereen zijn Snickers® met mes en vork opeet!
wat hoor je niet duidelijk?
volgens mij is seinfeld zondag en woensdag hoor
hey of die aflevering dat jerry meer moet sporten (van ze ouders geloof ik) die regelen dan een personal trainer voor m....mendelbaum! vette ouwe knakker.....come on you pussy hahaha

The summer of george is ook lache aflevering :D
laatste aanpassing
en dat George's verloofde dood gaat is ook briljant. hij reageert alsof z'n veter breekt. lekker lomp
http://www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?seindvd

Wie weet komen alle episodes nog uit op DVD....
 
heheheh de mensen hier zijn echt goed op de hoogte van seinfeld!!!!

Morgen is het weer zover mensen en ik ga ze vanaf nu maar op video opnemen, dus dat wordt ff een stapel banden kopen.

Veel kijkplezier iedereen morgen en slaapze voor nu dan
 
Ik ben uitgekomen op ongeveer 25 banden Seinfeld, schat ik!! Ik ga nog lang niet slapen :-) Ik kom net de kroeg uit rollen en ik wil doorlullen over Seinfeld dus WAKKER WORDEN!!!
JA!!!!
Waar gaan we over lullen dan?
Wist je dat Jason alexander (George) een paar keer een prijs heeft gewonnen als grappgste bijrol in een tv-serie (Seinfeld dus)?

Bij deze dus :)
 
Ja maar george is ook de bomb, die is zo lauw en hij is bijna altijd het lulletje.

Maar kramer blijft togg mijn favoriet
 
Kramer houdt ook bij mij een lichte voorkeur houden boven de rest. Mavas, sorry maar ik ben rond een uurtje of vier toch maar gaan slapen :-)

Ik heb gisteren nog die aflevering gekeken waarin Harold en Manny ruzie staan te maken en Jerry via hen een flat voor Elaine regelt in hetzelfde gebouw maar er dan ongelooflijk spijt van krijgt. In die afleverng zit trouwens de legendarische zin :"Don't insult me my friend, no one can be a more idiot than me, for I am Costanza...lord of the idiots!!".
 
Ik zit net ff de honderdste aflevering te kijken in perfecte kwaliteit, en die is echt mega!!!!

Allemaal kleine stukkies en dan ging er net een stukkie over sensitivitie, en wat zie je brand en geroge roept FIRE!!! en rost echt iedereen waaronder een krupele oude en wat kinderen uit de weg om als eerst de deur te verlaten.

Heeft niemand trouwens een ftp zodat we seinfeld afleveringen kunnen downloaden en uploaden.
 
Ik zag net die aflevering dat george voordoet dat die een goed beroep heeft en dan aan het strand staat waar een baby walvis ligt dood te gaan en je hoort iemand roepen:

Is anyone around here a marine bioligist, en dan moet die wel de zee in te grappig gewoon.
En dan haalt die die golfbal van kramer uit zn spuitgat, en zegt die kramer, a hole in one huh

vanavond weer ff kijken alleen het komt niet op dinsdag, komt het ook nog op andere zenders dan net 5?
laatste aanpassing
 
Haha!! The Marine Biologist!!

"The sea was angry that day my friend, like an old man trying to get soup at a delly".

Mijn broertje heeft volgens mij zowat alle afleveringen gedownload maar het is niet echt kwalitatief wat ik er van gezien heb. Mij broertje is trouwens "wuuster", zie ergens bovenin deze forum... Misschien dat hij kan vertellen of er via een ftp gedownload en/ of geupload kan worden, ik weet zelf i.i.g niet hoe dat moet...
The Marine Biologist, die is ook erg grappig ja. Mijn voorkeur gaat ook uit met een kleine voorsprong voor Kramer, vooral vanwege zijn uitspattingen. Maar George kan wel onzettend goed acteren, misschien is hij wel een beetje onderschat in de jaren dat hij Seinfeld heeft gedaan.

Hey Wuuster, hehe die ken ik nog wel van s2d destijds. Zolang er hier over Seinfeld geluld wordt ben ik er nog wel hoor :)

De beste manier om Seinfeld episodes te downloaden is toch denk ik Kazaa(lite). Daar heb ik zowat alle afleveringen mee gedownload. Ook heb ik wat afleveringen gedownload met Imesh, maar dat was wel meer dan 2 jaar geleden, toen ze nog een ander netwerk hadden.
Via Kazaa is het soms best irritant dat episodes soms slecht zijn opgenomen, of er zitten bugs in, maar het is het downloaden waard, dan heb je ze tenminste allemaal!
Het schijnt ook mogelijk te zijn om eps. met hoge kwaliteit te downloaden via IRC, maar ik heb geen idee hoe dat werkt.

Dan is er nog de site http://www.episodes4all.cjb.net maar daar werkt de helft van de links niet meer :(

Om de episodes op te zoeken kan je deze site gebruiken, daarbij staan de nummers van de episodes ervoor aangegeven, met de naam erbij en een heleboel extra informatie, zodat je ze 1 voor 1 kan zoeken :)
http://www.geocities.com/tnguym/Seinfeld_2s.html
Vanavond allemaal weer voor de buis, voor ep. 109 (seizoen 6 al :S )

"The Face Painter"
gs: Katy Selverstone [ Siena ], Mark DeCarlo [ Alec Berg ], Raye Birk [ Mr. Pless ], Pierrino Mascarino [ Father Hernandez ], Joe Lala [ Priest ], Peggy Lane O'Rourke [ Waitress ], David Richardson [ Fan #1 ], Dave Powledge [ Fan #2 ], Jan Eddy [ Fan #3 ], Lawrence LeJohn [ Crowd Member ]
rc: Puddy

George and his girlfriend discuss toilet paper and he is in love. Elaine's boyfriend paints his face and his behavior at a hockey game, disturbs Jerry, Elaine and a passing priest. A monkey throws a banana peel at Kramer, when he throws it back, the monkey becomes depressed and the zoo demands an apology. George tries to tell his girlfriend that he loves her, but her reaction surprises him. Jerry refuses to give the "necessary" follow-up courtesy thank you for the hockey tickets and Kramer is outraged.

b: 11 May 95 pc: 622 w: Larry David s: Larry David & Fred Stoller d: Andy Ackerman

NOTE: Story writer Fred Stoller appears in an uncredited cameo as one of the fans behind the gang and the face painter at the hockey game. Sitting next to Fred wearing a Rangers jersey is the "real" Kramer. Viewer Jerry Balsam noticed that there is a character in this episode named Alec Berg, which also happens to be the name of a one of the show's writer-producers. Coincidence? Also there is a visual reference to the fictional company called Gramercy, that Katy Selverstone worked for in a popular series of commercials that she appeared in.

Viewer Alan Bright notes that in this episode George claims that he has never said I love you, except to a dog. However, in "The Ex-Girlfriend", George says that Marlene squeezed an "I love you" return from him. Perhaps he was in denial.

Finally, Josh Tomel notes that 36-year-old Puddy would have been 20 years old when the Devils moved to New Jersey in 1982 from Colorado. So he couldn't have been watching them as a kid and it is not very likely that he would have been a fan of the Colorado incarnation of the team.

Bron: http://www.geocities.com/tnguym/Seinfeld_2s.html
 
Dat wordt kijken dus, The Face Painter is wel lachen!! Tijd niet meer gezien. "We're the devils...THE DEVILS!!!!!!"... Geweldig de reactie van Kramer als Puddy met die roodgeverfde harses schreeuwend de deur uit gaat en Kramer eerst, uiteraard op zijn onnavolgbare manier, schrikt en er dan achteraan hobbelt.
Die kaartjes hadden ze toch van die tandarts **naam vergeten**??


Oh god, in deze krijgt Kramer ruzie met die aap..geweldig!!!!!!
My name is George, I'm unemployed and I live with my parents :D
 
Gaan we er weer voor, Mavas??!! Ik moet er dan weer effe inkomen, hoor
 
"If he can re-gift, than I can de-gift him"
 
"hey Jerry, ever been to Mendy's?? They're the best, Jerry...THE BEST!!!"....

...."Soup is not a meal!"
laatste aanpassing
Hehe, die laatste is met Kenny toch? :D uit de aflevering The Soup

"You see, it's a coffeetable book about coffeetables. You see, the beauty of my book, if you don't have a coffeetable, it TURNS into a coffeetable!"


Binnenkort meer quotes :)
laatste aanpassing
Vanavond is het weer zover, Seinfeld. Net5, 00:00 De video staat alweer paraat, dus ik ben er klaar voor :)

"The Understudy" (ep 110)

George and Jerry are suspected, by the cast and Kramer, of deliberately injuring Bette Midler during a softball game, giving Jerry's girlfriend, Bette's understudy, a chance to perform. Kramer becomes Bette's personal assistant. Elaine gets George's father to translate for her when she suspects that her manicurist has made some obvious snide remarks in a foreign tongue. While crying about losing her manicurists, Elaine meets the owner of a catalog, J. Peterman, and gets herself a new job.
 
Oh YES!!!!! Die is goed, met Bette Midler.

"You are the wind beneath my wings"...Ik heb die film Beaches nog een keer gekeken en zelfs, hoe triest, opgenomene hehe!! Puur omdat deze Seinfeld aflevering daar over ging..
Whehehe. Ik moet wel toegeven dat ik de meeste afleveringen in Seizoen 6 niet heb kunnen aanschouwen. Misschien omdat ze me het minst interesseerden? ...