Partyflock
 
Forumonderwerp · 15804
­ Nederland
Wie gaat er 13 Sept naar Lucky en Co?? Lady Dana en Miss Shiva komen is van 22uur tot 4uur? En kost 10 Euro. GEEN voorverkoop!
Kee dan Blue bird :)
Gaan we :bounce:
joehoe!!!! vrijdag beuQe!!!! wie maakt er trouwens foto'sdat zagik toevallig in de agenda....Franzelare? jij???
Werkzaam bij Partyflock
jep ik ben er met cam en ik heb toestemming van lucky gehad om de foto's daarna hier te plaatsen
dat word wel lachen mag ik toch aannemen
Kijk goed geregeld Frans :D
He eikels, ik zit verdomme dan in Glasgow te werken......... maar ja, ga wel naar qlubtempo en THUNDERDOME!!! whaaaaaaa......

Greeting from tuinlaaf....

2 lad-vana: PAK HEM!!!!! hahaha
oke dan Franzelare, ik moet toch een keer een fototje voor PF hebben...

Denk alleen dat ik weer eens de pineut ben om te rijden:(, maar met dana is het toch altijd Qnalluh:d:bounce::D

2 tuinlaaf-> natuurlijk gaan we ook naar TD en Qlub-Tempo maar eerst toch ff naar lucky...
laatste aanpassing
Keej dan, gaat gezellig worden!
laatste aanpassing
ik moet zekers een keer op de foto!!!
me profielpic doet het nu ook al niet meer:(
2Tuinslaaf: dus je gaat vrijdag niet?! Opgever!!!! haha, neej, ik ben ook niet van de partij, moet ergens anders naartoe, maar ga ook naar Thunderdome!!! Whahahaaaa!
Hahaha niels, je hebt nog veel meer Impulz foto's dus niet klagen dat je geen profielpic hebt;)
Dan kan ik ook weer eens een andere profielpic nemen :)

Weet iemand trouwens ook wat timetable is?

Kwam op prikbord van Lucky volgdende timetabe tegen:

22.00 - 00.00 Miss Chop
00.00 - 02.00 Lady Dana
02.00 - 04.00 Miss Shiva

lijkt me toch echt nie logisch dat Miss Shiva afsluit :S
En wie of wat is Miss Chop???
Whahahahahahaha Miss Chop...wist nie datie zich had laten ombouwen??? ;p;p;p Das de huis Dj van Lucky. Die kan best lekker knallen :d
hahaha, hij heet gewoon chop!!!
maar lijkt me een beetje vreemd als Miss Shiva zou afsluiten..
:bounce: Neede is ook present!!! :bounce:
 
Er komt zelfs volk uit delden. :P







;) :D :bounce:
 
Artiest Cj Noah
als er vrijdag ergens een bommetje mag vallen.....
En hebben we er al zin in?? Ik in ieder geval wel!! lekker :bounce:
ik heb er ook al zin in hehehe :bounce:
me komt ook, alleen nog wel, maar komt helemaal goed :)

en ik MOET op de foto, want profielpic hebbik nog nie eens :P

xie jullie allen daro

die chop is idd de resident daro, valt me alleen op dat hij draait en nie die andere gozer (naam ff kwijt) want chop draait volgens mij gewoon normale (lekkere vinnik dus) trance en die andere gozer staat er juist om bekend dat ie altijd dat gebeuk draait :D

magoed, we zullen zien
Me heeft ook mega zin!!!

Ga zo weg!!!

Eens kijken of er al bekende zijn :)

CYA there :bounce: :bounce: :bounce:
laatste aanpassing
het was fijn :)

ben nu ff de foto's aan het uitzoeken dan gaan ze direct naar lucky voor de keuring :)

het was wel weer een leuk feestje!
Ook weer terug!

Was idd leuk feestje, beetje veel boeren alleen :S
Maar voor de rest prima vermaakt.
Dana begon wat softjes naar mijn mening, maar maakte ze het laatste half uur dik goed met Bison - I Got Tonight :D, Ard und Jorn - 16 en veel nummers uit set die ze ook op Mystery Land draaide! :bounce:
Vind alleen nog steeds vreemd dat Shiva als afsluiter was, ze draaide best wel wat aardige plaatjes, maar echt Duits, dus zonder opbouw...
Maar was voor de rest erg gezellie (he L@y-D ;) :P) en eindelijk eens wat fotootjes (THX to Franzelare :))
Maareh SylverAngel waar heb jij de hele avond uitgehangen, kon je nergens meer vinden... :(
Maken we op Qlimax wel goed he ;)
laatste aanpassing
Net thuis, en het was wel weer een topavond!!! EIndelijk Franzelare gezien!!! haha! Leuke foto's geschoten, en de volgende keer maar weer zou ik zeggen....Nou welterusten allemaal!!!
Jah ik heb me ook super vermaakt!! Lekker stampuh!! Was supers! Alleen minders dak zo moet werken :( maarja boeiuh!!
Oei dat was wel weer lekker stampwerk van Dana :d Heb me echt goed vermaakt! :p
Jaah echt je weet nie half hoe zin ik aan Qlimax heb!! Damnz nu mn outfit nog:p Hahahhaa
hey q dance was wel gaaf he gisteren heb me wel vermaakt
Ik heb me zekers vermaakt ja :d Jammer dat mijn moppie niet mee was :(
Ik heb mij ook uitermate vermaakt :D
hey q dance ik zou je moppie toch zijn
wie gaat er vrijag naar plaza DANA
Ja maar ik ga zeker weten niet want wil de nodige energie besparen voor dag erna ;p;p
gewoon gaan vrijdag kunt de hele dag slapen zaterdag
Nee want moet ook werken tot 23 uur..
Gaan jullie erheen dan vrijdag Paul?>
Whahahahaha eigenlijk best beetje vaag..Als je nou ff naar beneden schreeuwt ;p;p
ze is al beneden hey al wat gehoord vandaag van stuiterbal
hey hoe heet de site van lucky?
Ik ga dus echt niet die vrijdag voor Qlimax naar Dana!!:S
Moet zaterdag al om 7 uur beginnen en daarna al door naar Qlimax:S:S
Maar jullie: Veel :bounce: plezier!!

(K)
www.lucky.nl

Nee is echt geen goed plan ;p Wil helemaal vol energie zijn op Qlimax :d
eeej party talos hier hoor je wat van me ;)
Jaa, Lisetje is denk ik met Qlimax al helemaal kapot, maar na wat Red bull, staat Lisetje zo weer de hele avond te :bounce:en!!:D:D