Partyflock

Forumonderwerp · 15709

A.S zondag 16.15 uur; Ajax heeft zojuist voor de 6de! keer op rij verloren in het gelredome. Het Arnhemse stadion blijkt sinds de opening een onneembare vesting voor de ploeg uit Amsterdam. Na eindstanden van 2-0 (97-98), 3-2(98-99), 3-0(99-00)3-2(00-01) en 3-1(01-02) werd het vandaag weer 2-0. De afgelopen jaren heeft Ajax dus al 18 punten achter gelaten in het Gelredome.

Ook in deze wedstrijd kwam ajax er niet aan de pas. Ze werden op alle fronten voorbij gestreeft door de jonge ploeg van trainer Mike Snoei.

:):):):):):):)
laatste aanpassing

:)

Staan op F-Side.nl ajaxfotoside.nl en vak410.nl

Hier het bewijs dat niet alleen supporters rellen :)

Hier aantal supporters die met losse kaartverkoop naar de wedstrijd waren :)

Ik snap niet dat een topic over voetbal opgezierd wordt met foto's van supporters. Had er mooie foto's van de wedstrijd neergezet. En dat ik niet meer reageer na de nederlaag is ook onzin. Heb gezegd dat er jammer genoeg een einde is gekomen aan een mooie reeks maar dat 15 uit 18 net heel slecht is voor vitesse tegen ajax....

Oke, wat jij wilt :)

SPECIAAL VOOR (ZEIKENDE :P) Marijn79 FOTO'S VAN DE WEDSTRIJD :)

Guus Hiddink is niet in Arnhem, maar in Eindhoven :S

DUIDELIJK :)
laatste aanpassing

LoL
Ik vond Vitesse over de hele wedstrijd genomen beter. Vooral voor de rust werd Ajax weggetikt. Jammer dat de kansen er niet ingingen. Ajax heeft onverdiend gewonnen.
Zo blijven we doorgaan over onverdiend winnen
als mensen zo blijven praten had (rkc bijv) wel landskampioen kunnen worden...

Altijd de grotere ploegen winnen meestal onverdiend als ze wat slechter spelen dan normaal
kap daar is mee
gewoon gewonnen klaar uit
En toch klopt het niet!!!!!
Het was echt een spannende wedstrijd!!en natuurlijk heeft Vitès weer veeeeeeeel beter gespeelt als die "amsterdammertje'" die weer onwijs veel geluk hadden :(

Theo bedankt! voor die snoeiharde uithaal ghehehe

Ajax weet gewoon tot scoren te komen en Vitesse niet...
Ajax zijn gewoon van die mazzelkontjes, vreselijk arrogant zijn ze ook nog :bah:
Ze hebben gewoon de scheidsrechter omgekocht!!!

Wupske, zeg alleen wat als het nuttig is en je weet waar je het over hebt, want dat weet je dus schijnbaar niet...

ik snap niet....
dat gezeur altijd
okeej je bent voor een club of niet
maar meteen dat zeiken op de supporters van hoe slecht ze wel niet zijn of hoe slecht de club is omdat ze hebben omgekocht
ik ben zelf ook 100 % voor ajax..maar ik zeik toch ook niet over andere clubs ofzo
en ajax omkopen? de scheidsrechter?
kijk ajax speelde niet goed okeej..maar winnen wel..dat is eerder teken van verder zijn dan vitesse..terwijl vitesse hele goede 1e helft had maar daarna niet de motivatie had om 2e helft zo doorgegaan
klaar
bleooooo
en bassie & adriaan zijn goed
Het is gewoon mijn mening.... En ik heb ook nooit gezegd dat verstand van voetballen had, maar ik heb mijn ogen niet in mijn zak!
We speelden heel slecht, kunnen beter en hadden eigenlijk niet verdiend om te winnen. En inderdaad, Ajacieden gaat het niet alleen om het winnen, maar vooral om mooi voetbal... anders zou je niet voor Ajax kiezen uiteraard.... al spelen we toto met het mooiste voetbal.. boeie!

Prhyme> Ajacied ben je in je hart :)

ik zag je trouwens op forum van F-Side.nl staan :)