Partyflock
 
Forumonderwerp · 15050
­ Nederland
ik ben net thuis van het strand
na q-base even omgekleedt in hoofddorp en toen
naar bloemendaal gereden (woodstock)
aankomst daar 8 uur lekker temperatuurtje al
alvast de banken klaargezet en de stoelen en
afteren maar :)
erg warm en veel gekke mensen
iedereen die er was bedankt en tot de volgende keer ......

:bounce:
Jajaja
Na Sebas in haarlem en Marieke in Bennebroek afgezet te hebben ben ook ik veiliG thuis aanGekomen zonder problemen.
Heb ook nog ff heerlijk geslapen...en dat ga ik nu weer doen :D:D:D

Morgen vanaf 12 uur bij geen file weer present @ Woodstock!! dus ben je vrij, ben je in de buurt, kom langs!!!

was trouwens mega gezellig. we waren lekker vroeg he Gert-Jan. jammer dat de kaartcopmpetitie niet door ging ;P;P. verder veel gekkigheid en foto's. zal ze morgenavond op mijn site zetten. hier alvast de link:

http://groups.msn.com/ministry/bloemendaal18082002.msnw

was fucking warm, heerlijk weer :D
hier in huis ook warm, hoop dat ik snel slaap maar dat zal wel ;)

tot morgen of anders komende zondag @ BeachBop!!
laatste aanpassing
jaa ik kwam rond 6.00 thuis tot 8.15 geslapen ofzo, toen lindatje opgehaald, en daarna was ik rond 10.00 in bdaal, en ik moet zeggen, het was weer een dolle/dwaze/vaage/gezellige boel!

Vooral de alcoholische neger was cool, en ook de stringdragende walrus vrouw met hangtieten was een sfeermakertje!
laatste aanpassing
 
Het was inderdaad erg gezellig:)
Ik en mn portomonee trokken het niet meer om ook nog is naar woodstock te gaan.
Jullie zijn echt leip joh :D
Eerst Mysteryland dan Q-base en dan nog es naar Bloemendaal!! Sam vroeg ook of ik meeging.Ja ddaaaaaggg :D ;).Mij niet gezien hoor.Was al helemaal gesloopt toen ik buiten zat bij de hemkade.

GREETZ!!
Het licht is nog steeds uit bij mij.....

---------------------------flatline now it's real---------------------------------




Echt een heerlijk dagje
laatste aanpassing
 
Was zeker gezellig. En dat gedrocht met die hangtieten was inderdaad vaag haha heb haar ff een tijdje geobserveerd maar had echt medelijden met der ;)
Het was zeker gezellig! Beetje jammer alleen dat het einde zwaar werd verpest!

2 marieke: Was je nog op tijd thuis?
Was zeker een gezellig dagje!:-D alleen jammer dat het water echt TE koud was
heb er weer 1 woord voor:VAAG :vaag:

dat was het weer:)
 
Artiest Tom Datema
Was echt lekker ontspannen daar!!!
Limburg is echt dood heb ik ontdekt in de laatste maanden!
Super mensen en nog lekker afteren met mensen die je op ml hebt leren kennen echt super.
Alleen kut om s'nachts weer terug te rijden naar het saaie limburg.
 
was echt supergezellig. heb me uitstekend vermaakt daar :D
 
2 marijke. ja hoor was op tijd thuis me pa was wel beetje pissed maar was al gau over :)
gelukkig maar! Is al die poeha toch voor niets geweest! :S
 
ja inderdaad kon het ook niet echt volgen allemaal. maar marcel was de held! heeft me thuis gebracht :)
was weer een lekker vaag dagje met kleine kwalletjes, hans teeuwen, fakkels, ondeugende kleine kinderen en nog veel meer.

m'n foto's staan alweer online
http://groups.msn.com/dancekiki/heenenterugmlenbloemendaal.msnw

lekker veel gekke koppies!!!

kuzzzzzzzzz
kirsten
laatste aanpassing
 
ik moest werken :C:C:C:C:C:C:C ik had er graag bij willen wezen
Het was gezellig ja!
Leuk als after voor ML en q-base ;)

Alleen zijn Marsel Jon en ik een hele toer via Zandvoort wezen maken voordat we er waren met onze suffe kop ;)

Ik moest alleen om half 5 alweer weg voor een BBQ... ben toen beetje bezopen geraakt en heb nog tot half 4 's nachts in de kroeg ergens gehangen...

Hoe bedoel je ik ben verrot :D
 
Toppertje!!! Dat ken ik ook wel weer voelen nu :S
 
jah de foto's zijn cker super!!!! haha
Hmm, moest werken, volgens mij hebben de meesten zich wel vermaakt, als ik dit zo lees :)
 
zooo ik ben ook weer schoon en levend :P

was idd erg leuk :) en gezellig :) en vaag :) en zonnig :)

(K)
inderdaad errug leuk op woodstock.. en gezellig......
 
blij dat jullie genoten hebben :D
 
zeker leuke pics:)
q-base en de after maakte mijn hele zaterdag brommen weer goed!

beetje jammer van t einde idd,maar voor sommigen is t kennelijk moeilijk om met dr*gs omtegaan:S
verschrikkelijk moeilijk, eerlijk zijn...
 
Was echt weer gezellie.... heb nou alweer zin in volgende week.... :):):)
Jaja was cker wel weer lekker daggie, biertje er bij :D
ppfff Michael ik heb je maar 1 keer zien struikelen dus zo dronken was je niet ;)
 
haha hij was niet zo dronken dat heeft ie er wel uitgeslapen haha ;p;p;p;p

grappie mike ;) (K) voor jou

kan niet w88 tot volgende week zaterdag en zondag :D:D:D:D
 
Poekie neem aan dat je het over mij hebt al was ik niet de enigste hoorde ik vandaag. Het heeft niks meer te maken met wel of niet met drugs om kunnen gaan. Ben nog nooit out gegaan in 6 jaar dat ik het doe. Maar als je iets pakt zonder dat je er weet dat er wat doorheen zit en dat is gewoon kut.
2 hersenchirurg: dat gaat niet over jou. Degene waar wij het over hebben is altijd eerlijk!
Hij is weleens agressief, en begint te schreeuwen. Ook tegen mensen die er helemaal niets mee te maken hebben en gewoon vragen wat er nou aan de hand is. Maar dat kon hij niet uitleggen, dus we weten het nog steeds niet! :S :vaag: Maar dat geeft niet, als je maar eerlijk bent! :)
laatste aanpassing
 
Oh dat zal dan wel gebeurt zijn toen bij mij het licht uit ging. Heb er trouwens helemaal niks van gemerkt hoorde vandaag pas dat ik een deel gemist heb kut zooi!! Zonde van je tijd
 
Ik ben zeker niet heilig vwb dopegebruik, maar ik zie werkelijk het nut er niet van in om na een hele dag en nacht stampen en ongetwijfeld enkele pillen/buisjes/lijntjes hiermee ook nog op het strand door te gaan. Dat wil er bij mij echt niet in.
Agree Mr. Hat, je moet een keer stoppen natuurlijk, anders blijf je elk weekend houden dat mensen van zichzelf afgaan en dat gata onderhand ook een beetje vervelen...:-(
Never mind, sorry Chiel!
laatste aanpassing
 
Jackie net of jij nooit doorgaat. heb je al een paar gespot op Beachpop bijvoorbeeld :S
En ik word dat gezeik over dat gezeik over het drugsgebruik van mensen meer dan SPUUGzat:@

Beetje rare zin maar okee:)
 
Je slaat de spijker op de kop Kamaya...
 
2 Mr.Hat: Bij ons gaat het er dus duidelijk nog wel in... Snuifffffffff sssssssnifffffff slik slik slik, lekker @ the beach naar een dag en een nacht gestampt te hebben.

Dat gaat er in als ketellapper :S
2 wacky jacky> er zit een groot verschil tussen para zijn en ergens boos over zijn.
wil ik wel eens weten waarom ik een beetje relaxed moet doen, want heb me twijfels of je weet waar het pcies om gaat.
 
daar gaan we weer. Chiel ze was er niet eens bij man, ga het ook niet eens uitleggen joh. Jij weet beter. Laat iedereen nou maar ouwehoeren. Greetz!
zoowww en wat een leuk topic moest zijn is weer eens verpest,...bla bla bla bla niet zo zeuren hoor!

HET WAS LEUK GISTER,.....zo iemand nog een lijntjuh??kheb lekker nog steeds niet geslapen.....:D ;-)(ja komt u maar met het commentaar offuh durven jullie dat nie,....:P)
 
Heb ook nog amper geslapen dus ken wel een lijntje gebruiken. Euh... op de playa dan maar?
 
hahaha

TRB:oke ik begin: WATTTT nog steeds wakker :S
ik ben nu al zo verrot :S
maar goed

hehe en je vond het nog WEL leuk dus? hoewel niemand je serieus nam :D
laatste aanpassing
ja ik vond het enig....:P al werd ik dus niet serieus genomen,....maar nieuwe truck negeren dan komen ze naast je liggen.....en dan zeg je niks......hehe zijn ze zo weg.....werkt beter dan *ga weg je ligt op MIJN!!!!!!handdoek*

kijk maarten met jou kan ik praten......maaaruh ik ben een beeeetjuh vaag dus help me ff.....playa???
 
playa=strand..?