Partyflock
 
Forumonderwerp · 14997
­ Nederland
 
Wie o wie heeft dit nog meer gehoord wat was dit echt TE goed zeg.
Kortom PROMO rulessssssssss
 
Dit was ZEKER WETEN een SUPER SET!!!!

Catscan deed het trouwens ook goed vond ik, alleen Promo was net iets rauwer! :P
IKKKKUHHH!!
je moet me gezien hebben !
was helemaal gek in de kop vooraan !!
fel geel shirtje aan geen mouwe en 3 kwart broek!
heb ook in de container gestaan hahaha
wat een kabaal !!
 
het was zoooooooooo vet :bounce: :K :K :bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 159051, 141693}
geen tijd voor die tent gehad
 
dom... heel dom :P
echt de goeiste om het effe lomp te zeggen!!!

Altijd. Net als op Nature-one!
 
Ja inderdaad! heel erg hard echt heerlijk gewoon!!
2 teqnojunk ja vast wel gezien stond zelf ook vooraan dus en was heel hard aan het beuken daar, wat hou ik toch van die style, heerlijk
en ferry-tje heeeeeeeeeeeel erg dom jah :P
Hoorde het op de achtergrond, terwijl we wat zaten te eten en keken naar de lasers bij Marco V. Klonk zeker vet, maar was er niet voor in de mood, eerder in een chillbui!
was druk bij Qdancetent
en daarna tegen 23.30ofzo richting auto gegaan en naar Q-base gegaan
weer ff lekker ouderwets staan hakkuh :D

Promo was idd snoeihard z`n platen weg aan het draaien :)

was wel grappig op een gegeven moment had er iemand een speaker met kabel uit5 een auto gerukt en ging voor het podium even het aantal decibel staan meten :D
had wel humor die gozer :D

en mensen die spontaan op me af kwamen omdat ze mij nog ergens via via van konden, stond ik wel ff raar van te kijken :D
maar zeker wel leuk :D

de hardcore kriebels zijn nu wel weer wat trug gekomen hoor :D

:bounce:
 
*zegt maar nix*

:)
laatste aanpassing
 
wat voor platen hebben promo en catscan zoal gedraaid???was het nou echt hardcore of een beetje dat vage hardcore?
Wat is vaag dan volgens jouw.

Veel van zijn eigen platen heeft hij gedraaid! Echt supers. 3th movement label bedoel ik dan he!
File 1 t/m nou hoeveel zijn er al.

En weer lekker een 'oudje': "dick fuck asshole pussy!! Lekker plaatje!!!
en dan dat volume nog!!!!!!!

fieuuuuuuuuuuwwwwwww

:D
Inderdaad Lady AnT. In die containers. PPFFFFF

Was net Nature one, had effe een kleine "flashback"!
Dit was gewoon echt bruut beuk geweld daar bij Third Movement!!!! en dan vooral Promo zeg tsjees wat hebben we staan hakkuh met zn allen. En dan t geluid inderdaad dat was super maar dat moet ook met die muziek. en in die containers was t helemaal toppie en lekker Industrial!!!!
Kleng kleng kleng kleng kleng boem boem kleng kleng kleng kleng boem boem!!!!
Damned waar kan ik die setjes krijgen!!!!
ik stond rechts voor die speaker even , sjeeeeeesssss :D
dan stond ik vlak bij je LadyAnT!

Ik stond ook rechts tussen die box en die container daar. Aaan het einde in die container. Bruut was dat! Behalve die gast na Dj Promo dat was echt niks.
Catscan was ook wel ok. alleen begon die effe net te langzaam, dat was wel waardeloos.
najaaaaa hebben we mekaar net misgelopen dan.....
heb DAAR tijdens Promo gestaan :D
Ik dus ook.
wat had je aan dan? Hoe zag je eruit bedoel ik dus. Met wie etc...
ik was diegene die voor lul liep in een knalgeel kort sportbroekje en zwart topje en gele handdoek om me nek :D
nou dan stond ik dus naast je. GRAPPIG.
idd :D

volgende keer beter :)
Nou ik heb je niet gezien!
 
Zo'n lekker fout sportbroekje :D

(thnx voor het afvegen van mij zweet) ;)
Ik wandel wel vrolijk door naar dance valley!!!!
<==== Ik ben al onderweg
zie dance valley 2001 2.5 uur wandelen gdvr
laatste aanpassing
whaaaaaaa PROMO was zeker vet en heb ook vet staan stampuuuuh daar de hele tijd.. in me het roze pakkie!!!!!!! wreeeeeeeeed!!!!!!!

3d movement RULEEEEEERT de pan uit!!!!!!!!!
 
" jongens, PROMO mag geen Hardcore draaien"...dus hij damt even in en gooit er daarna de meest vette bass in!!! Ik stond op dat duintje als je bij The Third Movement binnen komt, lekker oldstyle te hakken. Alleen jammer dat dan van die sufkutten beneden aan dat duintje beginnen te zeuren dat ik wat zand hun kant op schop terwijl ik dus echt ZWAAR uit m'n plaat sta te gaan!!!! (moet je daar maar niet staan met je colaatje en je afkeurende blik op de mensen die Mysteryland al jaren maken, TRUT!!)
 
bah wat GOED!
Promo roeleerde echt hard!
Daar vet lang voorin raar staan doen/stampen echt mooi was dat :P
Ook in die containers, iemand zei al tegen me "het is net of ik in een subwoofer zit man" :P.
Die vriendin van promo trouwens ook :P met er mooie waterspuit :D
hee Psycho>> heeeee wist niet dat je op flock zat hahaha
GOED fout was dat broekje he (y)
jij had het wel naar je zin he ???

TOPPIE gozer!!!!!!

:kusje2:
laatste aanpassing
Er liep daar trouwens ook iemand rond in het roze met van die veerige roze dingen om haar benen, toevallig een partyflockster of niet....
Ghehehe PROMO was ONWIJS BRUUT!!

Niet normaal meer gewoon was echt zekers vet!!!!!
2 LOMO--> was dat niet Missl????
 
Ik zag net een verslagje van Mysteryland op TV Noord-Holland, ik kreeg meteen weer een accuut melancholiek gevoel!! Ik had eigenlijk na bijna 10 jaar feesten voorgenomen deze feesten achter me te laten, maar heb er nu weer hemaal zin in!!
Hardcore Ressurection, Multigroove, Thunderdome, 4 elements, The Austin Powers party en weet ik veel wat er allemaal dit jaar nog gaat komen--> Deze man is erbij!!!!!!!!
laatste aanpassing
dj the Bandit 18 augustus 2002 16:22
2 LOMO--> was dat niet Missl????
-------------------------------------
neej die had witte roze dingen om r benen :D
 
Ja daar knalde de beats zeker hard uit die geluidsboxjes.
Was wel lekker. :p
 
heb t gemist omdat ik mensen kwijt was geraakt :(
 
ik kreeg zomaar ineens weer 't nature one gevoel toen ik daar stond te stampen...echt super :)
ja in die "bunkers" daar op ML! Ha ;)
Oh. Dacht effe dat het Missl was. heb wel die ene zien lopen waar jij het over hebt! Maar weet dan niet wie het is.
dj the Bandit >> voor jou is het Lomu :P
Het zou Missi best kunnen zijn, want gister was ik best in een rare staat :P
Het kan ook Yojo zijn geweest :P
laatste aanpassing
Jah Promo was zeker effuh bruut, flink uit mijn dak gegaan daar
 
donders wat werd er weer lekker gedraaid door promo vet bruut!!!!!!!!!!!!!
over twee weken hr .
ok er werd wel gebeukt, maar dat viel wel te verwachten, maar het was niet s,nachts, je moest om 12 uur weg wezen, voor mij geen mysteryland gevoel
sorry LOMU.

Zou best kunnen???
 
Heerlijk ja dat "underground"gevoel geen vrolijke melodiën geen stiltes, gewoon ene bass nog harder dan de andere.heerlijke muziekstroming geef mij in het vervolg alleen nog maar dit
Damn damn damn, nu ik dit zo zie baal ik echt dat ik er niet bij was... ik ben ook erg benieuwd naar de foto's trouwens, want de decoratie bij die Third Movement "kuil" schijnt ook vet geweest te zijn!
nou ja VET??? gewoon wel ok. Niet VET.