Partyflock
 
Forumonderwerp · 14986
­ Nederland

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

 
gisteren zijn er 2 mensen van partyflock opgepakt doordat er in een van de tassen een grote hoeveelheid drugs is gevonden (noem geen namen want de meeste weten zo wel wie het zijn, mensen die het niet weten hoeven het niet te weten!), ze zijn beide opgepakt en zitten nog op het buro voor verhoor. niets is duidelijk van hoe het nu verder zal gaan...
veel dingen zullen nu strenger in de gaten worden gehouden en dus is het verstandig je ogen eens te openen want het gaat fout op deze manier...
de politie houdt alles streng in de gaten, zowel mobieltjes als internet... denk dus na met wat je doet!!!

graag wil ik iedereen vragen om de namen van deze 2 personen NIET te noemen als die persoon reageert hieronder... dit uit voorzorgsmaatregel enzo.... dit kan echt niet langer mensen...
laatste aanpassing
 
Wat is "een grote hoeveelheid"? Een halfje is toch genoeg? Ik heb hier geen medelijden mee hoor ... denk ik ...
 
medelijden hoef je ook echt NIET te hebben! de hoeveelheid was genoeg om duidelijk te maken dat ze gedealed zouden worden....

medelijden is niet wat ik hier zoek maar het is wel een boodschap voor iedereen om iets beter na te gaan denken en vooral met wat ze zeggen en doen via internet en mobiel... als ze willen hebben ze je zo te pakken op het moment want ze weten namen en deze site :S
ik baal er ontiegelijk zoveel van, kut klote zooi :(!!!

Tis gewoon onwijs kut gewoon!!
 
volgens politie en beveiligingsbeamte was dit slechts het begin...
laatste aanpassing
Begin van wat? Strijd tegen Drugs, beetje laat mee vind je ook niet tis alsware ingeburgerd
 
JAMMER JOH
laatste aanpassing door een beheerder
zeer sterke post Roy... :S


Maar goed, Ik ken toevallig ook 2 mensen die gisteren bij de poort zijn opgepakt,misschien hebben we het over dezelfde, maar die stonden rond 2200 uur weer vrolijk te stampen op de dreunende bassen van mysteryland...
Als je iets niet zeker weet, kan je het misschien maar beter ook niet zeggen.

(ik doel hiermee op:
ze zijn beide opgepakt en zitten nog in de gevangenis voor verhoor


nogmaals, ik weet niet of we het over dezelfde hebben, maar toch...)
"medelijden hoef je ook echt NIET te hebben! de hoeveelheid was genoeg om duidelijk te maken dat ze gedealed zouden worden...."


Zelf ben je nu snugger bezig!! Voor die mensen die het betreft, at's all in the game.
 
ze zullen vast heel blij zijn dat dit topic geopend is
Tjah .. tis klote!
maar je weet dat het kan gebeuren!!

waarom gaan we niet massaal stoppen met drugs :)
je kan toch ook feestje vieren zonder drugs??
...en zitten nog in de gevangenis voor verhoor

--------------------------------------------

In de gevangenis voor verhoor????
Niet op het buro denk je????
 
Inderdaad TeQnojunk ... let the music B the drug ...

... dan zijn we ook meteen van dat eentonige hardstyle-gebeuQ af :9
 
2 Yanze > Word er onder de Techno liefhebbers geen drugs gebruikt dan??? :S
Haha... dus DAT is de schone tak van house? :S
 
ik zie bij de technofeesten veel vagere mensen dan bij hardstyle...en wel door drugs.
 
Er wordt overal drugs gebruikt ... alleen krijg ik het idee dat er de laatste jaren teveel MISbruikt wordt ... en men vindt het nog 'stoer' ook lijkt wel :cry:

P.S. Ik ben niet in2 techno, ik ben een trance-nicht ;) :S
 
Inderdaad lullig Heidi, ik hoop dat het allemaal goed afloopt voor die 2 mensen.
grootmoeders gezegde komt hier erg goed van pas:

eigen schuld.... ;-)

Je weet wat de risico's zijn...
 
Dat van het MISbruik zou je nog best wel eens gelijk in kunnen hebben Yanze. Dat is mij ook opgevallen. Het is diep triest, maar je doet er niks aan. Zelfs met voorlichting zul je niks bereiken, want de jeugd doet toch wat het zelf wilt.

Shiiiiiiit... hoor mij nou lullen joh, ik word fucking volwassen!!! Ik hoop niet dat dat te lang gaat duren :S

BTW, ik heb niks tegen trance, lees mijn verslag maar over ML :)
 
Wij als "volwassen housers" kunnen toch best 'voorlichting' geven over hoe je wel of geen drugs moet gebruiken? Of over hoe je naar housemuziek moet luisteren? Als dit zo doorgaat is de scene over 5 jaar naar de klotuh ;) :cry: BTW, ik heb ook nix tegen techno hoor, ik ben meer tegen 'hokjes' :)
 
idd ze zitten op het buro... het zijn niet de 2 mensen bij de poort xypzo... daar was ik al langer van op de hoogte dat ze weer terug zijn :)
 
ik weet wel over wie je het heb, vind het ook een beetje jammer....
 
Tjsah, als je wil dealen dan ken je de risico's die er mee gepaard gaan....
 
Yanze, ik ben het volledig met je stelling eens. het is idd aan ons de oudjes :S om te laten zien hoe drugs "veilig" gebruikt kan worden.

Maaruh, we gaan hier een beetje erg off-topic.
laatste aanpassing
Bemn geen voorstander van dealen, maar het lijkt me toch een stuk meer geruststelling dat de hoeveelheden die deze luitjes mee naar binnen hadden genomen niet bedoeld waren voor eigen gebruik....dan ben je toch wel heel erg slecht bezig!!!
Ja kweet ook over wie het gaat het verhaal ging snel rond in q-base...
Maar even goed tis jammer maar ja je weet dat dat soort dingen kunne gebeuren... en die persoonen gaan naar veel feesten dus ze zoude kunne wete hoe de beveiliging inmekaar zit..
KWENS ZE VEEL SUC6 EN STERKTE
Kijk als je zo'n topic als dit opent...weet je al dat er genoeg mensen zullen zijn die willen weten wie het zijn.

Persoonlijk denk ik: Kan gebeuren !
Ik bedoel zelf gebruik ik niets dus ik loop ook geen risico om met iets gepakt te worden. Maar goed om weer zo'n ophef erover te maken is jammer ! Dan vraag ik me af gaat het je om de personen zelf of gewoon om het feit dat je het dom vind ? Als je een boodschap wilt overbrengen aan die 2 mensen.....DOE DAT DAN PRIVÉ !!
Mocht je een boodschap aan de rest van PF willen overbrengen....breng het dan ook anders en leg het verband niet met die 2 mensen !

By the way: Als je aangehouden bent mag de politie je hooguit 24 uur in bewaring 'hebben' daarna moeten ze je vrijlaten...dus het lijkt mij sterk dat ze er om 12.00 vandaag nog zaten !
laatste aanpassing
Boeiend. Als je zo'n groot aantal aan drugs meeneemt loop je het risico om gepakt te worden. Bijna elke keer gaat het goed, totdat je gepakt wordt. Eigen schuld, dikke bult. Kan er geen medelijden of wat dan ook mee hebben.
laatste aanpassing
idd!! eigen schuld, Dikke Bult!!!
 
mensen t gaat hier niet om schuld daarom zijn de namen achterwegen gehouden en het aantal pillen en andere info..iedereen moet nu opletten met wat ze hier op pf doen en wat ze met hun mobiel enzo doen... de politie houdt t in de gaten....

en CrazyC... was t maar slechts 24 uur! ze mogen t 4x verlengen.

dat het de eigen schuld is dat weet iedereen en zij zelf ook!
Als het daarom ging....dan had je het zeer zeker anders moeten brengen !

En onder welke omstandigheden mogen ze het volgens jou verlengen dan ?

p.s ik wil je niet afkraken...maar je zinsopbouw klopt niet echt....
Heidi, voor het merendeel van de mensen zijn die namen allang bekend. Ik zelf wist het niet eens, had alleen gehoord dat er 2 mensen waren opgepakt..

Tja, ik vind ook, mocht je dat soort praktijken willen uitvoeren, betrek andere mensen daar dan niet bij. Dus ook met mobiele nummers in je telefoon etc. etc.
 
dat de namen bekend zijn is mij een zorg... deze topic is geschreven in bijzijn van andere mensen die vertelde wat ik moest typen en ik mag weinig losmaken... dit is om jullie te waarschuwen.

crazy-c: als ze geen tijd hebben voor verhoor of ze willen beide niet eerlijk zijn of het niet zeggen dan moeten ze blijven zitten,... wat ze moeten zeggen kan niemand zeggen... ik ook niet precies... weet alleen wat de politie en beveiligingsbeamte aan mij hebben verteld
Heb jij mensen boven je staan die jou vertellen wat je moet schrijven :p

Ze mogen je officieel maar 24 uur in bewaring stellen ! Als ze geen tijd hebben voor een verhoor....wat dus de volgende ochtend zal plaatsvinden....is dat 24 uur.....ff een simpel reken sommetje ;)
 
crazy c stop met dwarsliggen en idd ik heb mensen die zeggen wat ik mag opschrijven... we hebben de politie nog aan de telefoon gehad en die heeft ons verteld wat ze nog mogen en kunnen doen en dan kan jij hier moeilijk lopen doen maar dat heeft geen zin want daar draait t niet om!!!!!!
Maar daar gaat het allemaal niet om .
Iedereen moet gewoon wat voorzichtiger zijn met zijn (taalgebruik). Het kan zo echt nog uit de hand lopen. En dat terwijl iedereen gewoon een beetje naar zijn zin wil hbb
Pardon ?

Volgens mij dringt het niet bepaald tot jou verstand door wat ik bedoel !

Jij doet net alsof je eén of andere informant bent voor/over bepaalde mensen ! Kom op zeg je opent een topic onder je eigen naam dus hetgene wat jij schrijft is ook hetgene waar jij achter staat....of niet soms ?
Als er dan commentaar op word gegeven moet je niet ineens beginnen met het verhaal:

Heidimeisje 18 augustus 2002 14:49
dat de namen bekend zijn is mij een zorg... deze topic is geschreven in bijzijn van andere mensen die vertelde wat ik moest typen en ik mag weinig losmaken... dit is om jullie te waarschuwen.

Aangezien mijn moeder bij de Politie gewerkt heeft en eén van mijn beste vrienden....weet ik dondersgoed waar ik het over heb. Hoe jij dingen brengt kloppen ze gewoon niet....en dat bedoel ik met je zinsopbouw !
 
jij snapt m SxOtSc... dingen over drugs kan j misschien beter niet meer over pf of mobiel doen... gewoon praten was slimmer volgens beveiligingsbeampte (of hoe schrijf je dat haha)
Is wel waar Chris, ik weet dat je t lief bedoelt, maar ergens is t wel onwijs dom om met zoveel dope naar een feest toe te gaan. Als je dan toch wilt gebruiken, doe het dan ergens wara niemand je ziet, in de plee ofzo, als je en plain public een pil uit je zakkie pakt of een snuif neemt dan loop je t risico om te worden opgepakt. Dat is je eigen verantwoordelijkheid.

Ben het wel met je eens dat dit topic misschien weer voor de nieuwste PF-roddels gaat zorgen, aangeZien dat bij mijn topic over N1 ook gebeurde, wat juist niet de bedoeling was. Maar dat komt omdat er natuurlijk een hoop mensen sensatiebelust als ze zijn namen willen horen. En dan draait dit topic niet meer over het dom vinden dat je zoveel dope mee naar binnen neemt en in mijn geval over N1 veel te veel drugs gebruiken en daarmee PF een slechte naam geeft, maar om het "wie was het"...
Jackie.....je bent het met mij eens :o
Ik ook met jou dit keer ;)

Toch nog een opmerking....ik zeg ook niet dat het niet dom is om het te doen ! Maar goed Heidimeisje bedoeld dat de mensen voorzichtiger moeten doen...maar brengt dit erg verkeerd ! En daar erger ik me aan !
laatste aanpassing
 
dan zijn we het er nu over uit en leest iedereen wat er bedoelt wordt ok? dit is de ophef niet waard... gewoon opletten allemaal!
haha niemand begrijpt hier wat een ander bedoeld...
laatste aanpassing
Opgehelderd:

Of het slim is hieraan een topic te wijden is een vraag...

Dat het dom en vol risico is zoveel drugs mee naar een feest te nemen is een feit!!!
laatste aanpassing
tjah, uiteraard zeg je ''eigen schuld...." ,maar daarom vinnik het nog wel ontzettend kut voor die 2 :S
 
Ik denk nie dat dit topic nou zoveel zal helpen. Iedereen hier op de PF kan heel goed zelf nadenken en daarmee uit, verder wil ik er ook geen woorden aan vuil maken. Beetje zonde van de sfeer hier denk ik.
 
Nou, om het topic maar wat recht te trekken.

Dealen in drugs is gewoon illegaal en je kan er voor worden opgepakt. Dat de politie deze site in de gaten houdt (net als s2d) lijkt me nogal logisch :P

Als je iets wilt doen wat illegaal is moet je dus geen logs achterlaten..forum is dus de allerslechtste plaats om dat te doen.
Dus als je verstandig bent, doe je het niet via een forum. DUS DOE HET OOK NIET VIA PF :)

Misschien nog een waarschuwing, als iemand vraagt of ie een pilletje van je mag kopen en je kent hem niet : NIET DOEN !!
kleine kans dat ie je verlinkt namelijk en dat je wordt opgepakt als dealer.

Dus als je dealt : doe het goed of doe het niet. En het goed doen is dus NIET via PF.
laatste aanpassing
Bij redelijk vermoeden van een zwaarder delict kunnen ze degene vast houden voor verder verhoor. Dit kan volgens mij 2 x 24 uur en daarna wordt je eventueel in verzekerde bewaaring gesteld.. Dat betekent dat je na die 2 x 24 uur max 30 dagen vast zit voor onderzoek en/of verhoor.

Sterkte voor degene die der direct mee te maken heeft
laatste aanpassing
 
waarom nou zo`n paniek ?

niet op de site dit ... niet op de site dat!

pff
 
eigen schuld dikke bult!!! tja kan niet altijd mee zitten he!!
 
Tinnie 18 augustus 2002 16:45
waarom nou zo`n paniek ?

niet op de site dit ... niet op de site dat!

pff
-----------------------------------------
Om te beginnen is het dom, want over een jaar kan nog iedereen alles terugzoeken (dus ook de politie).

Daarbij wordt PF erop aangekeken, hoeft maar 1 krant te zijn die PF omschrijft als een stelletje junks en dealers die elkaar via i-net ontmoeten en hoplaa..uitgespeeld ben je als fotosite.....