Partyflock
 
Forumonderwerp · 14968
­ Nederland
Nou wij zijn net terug van mystery land! Waar zouden wij zijn zonder Dj Promo (rude awakenings) SUPER was dat! Q dance tent was ook dik beuken! Hennes&gold echt lekker inkomen was dat!

Wij zijn wel benieuwd hier wat jullie er allemaal van vonden!
Oh ja....ff ontopic. Ik vond MysteryLand 1 van de betere feesten van dit jaar. De sfeer (afgezien van wat incidenten waar ik zelf weinig van mee gekregen heb), decoratie en geluid waren gewoon echt top! Mijn toppers van de dag waren toch wel Ferry Corsten, Cosmic Gate en Picotto :D
Werkzaam bij HouseNation
Artiest Yoda
Ik heb me goed vermaakt.

maar dit was zeker de slechste ML die ik heb meegemaakt.

Maar was even goed wel leuk hoor! :) *niet negatief overkomen mode uit*

:P
Artiest {SHOWLIST artist 159051, 141693}
ik vond het beter dan vorig jaar
was complete verassing dit keer
echt zwaar beuken
 
Ik heb me goed vermaakt!

alleen al die flesjes op de grond, gek wordt je ervan :S en die boomstonken, brak zowat me nek!

Maar verder top feessie, alleen ook nog jammer van al dat vechten!
Slechte sfeer? In wat voor tenten liepen jullie in hemelsnaam rond dan? Dat indianendorp, de ClubTrance tent, man, daar was de sfeer juist helemaal geweldig! Heb in jaren niet meer zulk relaxed publiek meegemaakt!

Vechten gebeurt overal, heb het ook gezien maar so fuckin' what, draai je hoofd om en loop weg, stelletje rotte appels loopt al jaren de boel te verzieken, dat gebeurt ook gewoon in de kroeg hoor, check eens effe al die andere 40.000 mensne die een topfeestje hebben! Op zo'n groot feest zoek je dan toch gewoon de tenten uit waar het wat rustiger is, teveel mensen in een te warme tent met te weinig ruimte levert veel eerder agressie op. En die hitte, tja, logisch dat daar mensen aggressief van worden, of is het jullie niet bekend dat hoe hoger de temperatuur, hoe groter het aantal misdaden? Kom dan gewoon pas later op de dag, en ga niet vol in de zon staan maar zoek een relaxed plekkie op. Op een feest als ML is dat toch juist prima mogeklijk? Er was zoveel te doen!!!
"Slechte sfeer? In wat voor tenten liepen jullie in hemelsnaam rond dan? "

dat zit ik nou ook steeds te denken.....ik denk dat ik de leukste route gelopen heb ofzo :S
lang geleden dat ik weer zoveel mensen heb leren kennen op een feest :)
leuk man!

:D :D

zit zelfs nu nog na te genieten :D
laatste aanpassing
>2 Lady AnT. volgens mij liep ik dan achter je aan! Niks van gemerkt.

Inderdaad aan het na genieten!
Ik zag die vechtparty ook, ik ben toen ook gewoon door gelopen. Als ik het te lang aankijkt wordt ik gelijk chagreinig
Bandit> :D

HQ>> ik ook, zag `m in de verte en stelde me vrienden voor een andere weg te nemen en liepen dus gewoon door te :bounce:-en :D
Lady AnT; het enige dat mis was met mijn route was dat ik tever achter jou aan liep...boehoe....heb zelfs in de SOAPtent nog naar je gezocht, maar geen vrolijk springend krullenbosje gezien...blij dat je je ook zo goed hebt geamuseerd!!! En nxt time gaan we samen effe een borrel drinken als er weer een feestje is met zulke gezellige mensen (die 10 rotpipo's daar gelaten, maar ach, zulke lui zie ik niet eens maar!!!)!
ik ben idd in de soap tent geweest.....zeker toen Emjay moest draaien om 20;30!!!!!!

helaas trokken die vrienden van me die muziek niet en zijn we verder gaan stampen .... overal en nergens :D
2 Lady Ant & Wackiejacky ---> Ik ben jullie eigenlijk alle 2 mis gelopen :(
Maar heb ook eigenlijk de hele tijd in de Q-tent gestaan & af en toe in de Trance en heel ffe bij Thirdmovement.
Volgende week Frequence ???

Greetz
ik hoop het nossie.....ben er bang voor :S :(
2 Lady Ant ---> Ik hoor btw morgen of ik nog een xtra ticket voor je kan regelen.
WHOEII, ben benieuwd!!!!

gaat baco ook???
 
Mysteryland was echt een minder feest. Voor mij geen ML meer. Gister is voor mij bevestigd dat ML niet meer het Mysteryland van de midden 90'er jaren is (Eindhoven bijvoorbeeld).

2 Isios: "mmm...op het ANP wordt er totaal niets gezegd over vechtpartijen. Id&T brengt daar waarschijnlijk niets over naar buiten (wat ik me goed voor kan stellen..):"

is het niet zo dat er al jaren vrijwel niets in de pers verschijnt ten aanzien van vechtpartijen e.d? dachthetwel.
To Harry: ik vond deze editie beter dan die in 1996 op Airport! dat was mn eerste en was geweldig, maar qua sfeer is er veel veranderd, veel relaxter!

No Nossie: ik ga wel naar Frequene, vrienden van moi moeten draaien dus mag gratis, eens zien hoe ik dat ga trekken, heel de dag hardstyle...:kots: hehehe, denk dat ik maar een walkmannetje mee naar binnen smokkel!
Het was inderdaad een leuk feestje, maar is ding was niet echt relaxed! We konden onze kaartjes ophalen bij de "auto" ingang, maar wij stonden bij de "bus" ingang. We konden wel helemaal omlopen (1.5 uur), maar daar hadden wij geen zin in, dus gingen we door het riet. Toen bijna aan de andere kant kwamen liep ik regel recht een sloot in, minder minder minder KEIhard onder de blubber, heb mijn t-shirt weg gegooid en maar op Mysteryland een nieuwe gekocht. Veder was het gelukkig snel opgedroogd en kon ik weer keihad gaan :bounce:en. Ach ach ik was toch lekker kort, dus het boeide allemaal niet echt.
ik vond het een mooi festival.. heb gelukkig niets van die vechtpartij gezien. Ik heb bijna hele dag in en rondom de QDance gestaan, Kai Tracid draaide erg lekker. De set van Technoboy vond ik ook goed.
Ben ook nog even op radio 3 geweest, haha, was aan het begin van de middag even in de trance tent bij francois en marcel woods en ineens stond er zo'n kerel van radio 3 naast me die me allemaal vragen ging stellen...
maar het was echt tof gisteren!
 
Zo te horen was de sfeer (op sommige plaatsen) weer vergelijkbaar met die op Sensation Black. In de reacties die ik nu lees overheerst het negatieve toch licht over het positieve, zonde hoor, ik heb al bijna geen spijt meer dat ik er niet heen kon :S

Mag ik voorzichtig de volgende conclusie trekken (ook al ben ik er niet geweest):

Organanisatorisch heeft ID&T het zeer goed voor elkaar. Door de grote bekendheid komen er echter ook veel mensen op af om rotzooi te trappen. Het is toch typerend dat ik op Extrema/Shine/Awakenings feesten nog nooit maar 1 ruzietje heb gezien? :( Eeuwig zonde. Geen Innercity meer voor mij dit jaar.
laatste aanpassing
ik heb ook geen ruzie gezien en de sfeer vond ik toppie!
heb heel veel staan stampuuh bij de 3d movement...
superrrrrr was dat..
PROMO RULEERT!!!
ook nog elke keer ff bij de q-dance tent gestampt en verder eigenlijk weinig gezien.. in de midaag vond ik het ook super warm en was echt ff niet meer vooruit te branden maar toen de zon wat was afgezakt: RI RA RAGGUUUH
w.c waren gratis dat was echt beterzz en je kon je handen er eindelijk eens wassen dat vond ik ook goed geregeld..
al met al een top feessie!!!!!
laatste aanpassing
ik vond mysteryland toch echt veel meer positief dan negatief hoor... ID&T heeft het op organisatorisch gebied ook helemaal voor elkaar, denk ook maar aan de hoge entreeprijzen etc, maar ik vind dat geen reden dat er ruzie moet worden geschopt. Overal kunnen ruzies voorkomen, en op plekken waar heel veel mensen bijelkaar komen is het risico op ruzies gewoon groter.
 
ik verbaas me echt over al die negatieve reacties over de sfeer...ik vond de sfeer geweldig, allemaal blije feestmensen om me heen, heb geen relletjes, ruzies, para-mensen of wat dan ook gezien...
Wel mee eens stamptrut!

Heerlijk was het gewoon!!!!
Ik vond het echt een super feest!!!
Ik vonde de sfeer ook goed en heb geen 1 vechtpartij gezien!!
Idd, veel vrolijke mensen die gewoon zin hadden om lekker te feesten en niet om rotzooi te trappen!!
Vond de organisatie ook goed geregeld!
Met de pendelbussen ook geen problemen gehad, ging gewoon super goed!!

Jaa, ik vond het zeker wel een geslaagde dag!!
UBERGEIL
Verbaasd me dat ik volgens mij de enigste ben die het geluid in de Q-dance zaal echt zzwaar bagger vond vergeleken de rest, en het was bagger ! jesus man der zat geen Bass in !, jammer hoor ID&T Tenten volop bass en de Q-dance niet, slecht.
Stond gewoon in de Qdance tent op een gegeven moment op de beat van de cocoon tent te dansen ?!?!?!?. Voor de rest heb ik me prima vermaakt en heb ik me alleen geergerd aan de ambulances, waarom kennen mensen hun grenzen toch niet !? heb geen rel gezien, wel 2 relschoppers die door 10 agenten werden afgevoerd, vond het een relaxed feest wat erg goed opgezet was afgezien van het geluid in de Qdance ;).
laatste aanpassing
 
Ik vond het een superfeest

Alles was goed geregeld. Geluid vond ik overal lekker hard. De vrouwen liepen er allemaal superlekker bij. Ik heb geen ruzie gezien.

Alleen jammer dat et vuurwerk pas helemaal op het eind was. Ik moest al om half 11 weg namelijk om de laatste trein te halen.
HyBriD: Enige nadeel van t feest was dat ze m'n 3.5 gram zak groen rookwaar hadden ingenomen (T#ringlijers ) en andere kregen t wel binnen...
Sinds wanneer is n blowtje verboden ?! T stond volgens mij ook niet op de flyer ?! ben toen maar aan de & :mixje gegaan, maar dat viel nie zo lekker op de lege maag vonnut bier sowiezo nie te sappen....

Ze hadden bij die experimental ruimte ook een wigwam staan waar je gewoon wiet kon kopen...
ben blij dat ik me niet alleen verbaas :D
To Robske: laat ik het zo zeggen, op PF worrd nogal vaak gezeurd, gezeverd en gezeken! Je kunt je oordeel pas vellen als je ook veel meer andere partygangers hebt gezien! Daarnaast heb ik ook effe bij de hardstyle gestaan en beliefve me dat de sfeer daar ook minder was!

Denk dat het vooral te maken heeft met je eigen instelling en de manier waarop je een feest beleeft. Zoek de rust, de plaatsen wara je lekker kunt dansen, en weet dat het op een feest met zulke temperaturen eerder tot relletjes komt. Geloof me, op Extrema heb ik ook 2 vechtp[artijen gezien, op ELK feest waar ik ben geweest heb ik gevochten zien worden.

Maar in ELKE kroeg waar ik kom geldt hetzelfde. Misschien nu er meer ruchtbaarheid wordt gegegevn aan grote feesten komen er meer rotte appels op af, maar als dat niet zo was vonden ze wel weer een ander plekkie om te matten!

Ik heb heeeeeeeeel veel onbekende mensen gesproken, mensen die al jaren naar ML gaan, mensne die er voor het eerst waren, en hoorde juist allemaal positieve verhalen. Als je feest door een rel tussen en stel van die mongoloide randdebielen verpest wordt doe je zelf iets niet goed! Turn around, walk away en zoek naar die andere 48.000 partypeople!!!
jeeeeeeeeeee kon je daar wiet kopen??????

KUUUUUUTTT heb nog veel mensen gevraagd of ze niet wat wilden verkopen maar nee hoor :(

kon ze geen ongelijk geven, zou het ook niet doen haha
ligt voor een heeeeeeel groot deel aan je instelling ja!!!

maar aan de andere kant, heb je dat nooit dat als je ECHT helemaal geen zin hebt maar TOCH naar een feest gaat, dat je dan de avond van je leven hebt??????
 
HeHeHe, lekker vaag..bij sommige werd hun wiet afgepakt en je kon voorgedraaide hasj/wiet kopen bij experimental :P

Ik vond de sfeer echt super, heel erg relaxed !
Ok, in de Q-dance tent was het wat minder, maar het was ook veel te warm, maarjah..kga beetje in die hitte staan :P

Een keer hebben we heel veel politie en security richting speedfreakz zien rennen, maar dan loop je de andere kant op en dan ben je er ook vanaf, zelf niets van meegekregen :)
Het feest was mega, alles was goed geregeld, heen reis met bus (kon zo in stappen, en terug ook) dus niet op bussen hoeven wachten. weer was mega mooi, en rest was ook super, ook ik heb ik vechtpartijtje gezien, maar werd gelukkig snel opgelost...........kortom volgend jaar weer ruigoord!!!!!!!!
 
hoorde ik nou goed dat heel misschien Mysteryland volgend jaar weer op Ruigoord gehouden zal worden, maar dat het TWEE dagen zal duren??!! Voor mij mag het wel een hele week duren, trouwens...(zal alleen wel wat doden opleveren!!)
 
Ik vond het echt G.E.W.E.L.D.I.G.feest! Ik had er niezo veel van verwacht en ik ging alleen met mn broer ipv met een grote groep zoals normaal maar wat was het vet. Voor mij waren Kai Tracid, Luna en Technoboy het beste in de Q-dancetent en van 21.45 tot 22.30 heb ik marco v gehoord buiten en was ook echt goed!! Zag er ook indrukwekkend uit: Verlicht piratenschip tussen twee torens met 5 lasers en 4 grote knipperlichten en zo goed als overal snoeihard geluid, kortom: Een van de beste feesten van de laatste tijd!!!!
maar ehuh. 2 dagen hoeveel euro wordt dat dan wel niet???? Was nu al duur.

Voor mij niet. Maar het kaartje in het algemeen, erg duur!!!
kmocht me voorgedraaide tjap gewoon mee naar binnen nemen hoor :)
gewoon gezegd dat ik er 1 in me tas had zitten :)
 
Maar Bandit, is niet alles tegenwoordig tot aan het krankzinnige aan toe DUUR??!! Ik ben in een ver verleden ook naar de Dynamo Open Air festivallen geweest en zat daar drie dagen op een camping met 100.000 man!! Geweldig was dat; de sfeer, de muziek, het entertainment en het maandagmorgen-gevoel-als je naar huis gaat dat je echt helemaal op bent maar erg voldaan!! Als deze festivallen toen al konden (net als Lowlands nu), dan moet dat met Mysterland toch ook kunnen??!! Maar ja, het blijft 'tuurlijk wel duur allemaal.....
 
ik vond het een geweldig mooi feest en goed georganiseert. echt super toppie.
 
Een festival moet best kunnen voor 3 dagen zonder de prijs idioot te verhogen. Het duurste eraan zijn de infrastructuur en de voorzieningen. Die moet je 1 keer opbouwen en afbreken, het is dus niet veel duurder als je al dat materiaal 3 dagen gebruikt ipv 1 dag.
klopt ze willen volgend jaar weer op ruigoord feest geven, zal nu wel vaste lokatie worden, en terecht is mega lokatie voor dat soort feestuh.

ook makkelijk voor id&t natuurlijk, kantoor zit ook in amsterdam
en hou eens op, over de prijs, ga dan lekker niet...............als je het te duur vind, keuze heb je zelf in de hand!!!!!!
Juist technojumper en ik vond het ook een top locatie.
 
ik ga voor de drie dagen en begin zometeen alvast met een klein testamentje te schrijven..!!
Vorig jaar Mysteryland bij Six Flags stonden wij de vrijdag ervoor al op een camping (met caravan!!!) een kilometertje van het terrein af. Lekker ge-BBQ0-ed, gezopen en gesmoked, toen de hele zaterdag overdag en s'nachts gefeest en zondag uitgerust op die camping en s'avonds rustig teruggereden. HEERLIJK!!!!!!!!
ik stond vlak bij mysteryland op de camping en heb een kwartiertje moeten lopen en ik was binnen en het feest kon beginnen.
en ik kan je melden dat ik echt een topfeestje heb meegemaakt
2 heikster.nl // daar vind je 'em wel : Nou die locatie vond ik iets minder! Vooral die slootjes rond het terrein.
beetje stoffig, warm, maar wel heeeeeeeeel gaaaaaaaf!!!! (Y)
 
en die lokatie, inderdaad, very very bad, echt een kutterein en het stonk er vreselijk. Bah, nee voor mij geen ML meer als het zo moet.