Partyflock
 
Forumonderwerp · 14876
­ Nederland
Artiest {SHOWLIST artist 159051, 141693}
zijn er hier nou eigenlijk mensen die niet gebruiken op feesten
ben wel is benieuwd wie dat niet doet
Ik gebruik ook niet.
laatste aanpassing
ik gebruik ook niks
 
er zijn dr genoeg! is volgens mij al s een topic over geweest.
Ik blijf tegenwoordig vaak nuchter.
 
een topic?? sinds ik hier zit al ZEKER een stuk of 5, waaronder 1 van mezelf :)

een non-gebruiker dus... op wiet enzo na, maja, is dat drugs?!?!?! ;)
Nee sorry er komt altijd wel een baco in voor!
 
ik gebruik ook geen geitenwollen sokken op feesten :)
 
iedreen mot zelf weten oftiej gebruikt of nie op feesten.. vind alleen maar beter van de mensen die nie gebruiken...
 
ML ga ik alleen zuipen denk ik!! Aangezien me broertje er ook rondhupelt ensow!!
 
Gebruik ook nix meer..drink ook geen alcohol en blow nie..alleen me sigaretje :)
Tja na lovefields ben ik samen met mn vriendin ook gestopt we hebben het wel gezien we gaan nu alleen nog voor een beetje drank en that's it.
Die 3 dagen brakheid after en de steeds toenemende aantallen die je moet nemen....ooit zal zich dit allemaal wreken op je hersens gelukkig heb ik in mn hele leven nog geen 30 pillen gehad dus ik hoop dat de schade bij mij beperkt blijft.
Wat iedereen doet moet ie zelf weten maar voor mij wegen de voordelen niet meer op tegen de nadelen!
GreetX Chris & Inge

P.S. ik heb nog twee potten 5-htp staan iemand interesse om ze over te nemen ik gebruik die dus ook niet meer :-)
 
ik ben niet meer wezen feesten sinds ik gestopt ben met de drugs, en daarvoor feeste ik NOOIT nuchter :-/
 
Artiest Elcol
nuchter?
Ik gebruik ook nooit iets! Nog nooit gedaan ook en dat hou ik zo! :D
 
Ik ook niet hahahahahahahahah!
 
whahahaha lukas kerel whehehe jij nie? *licht in deuk* hehe drukzz hond ;p
 
deze topics worden zo vaak herhaald, ik gebruik, af en toe.
Werkzaam bij HouseNation
Artiest Yoda
Ik gebruik ook niet!
Pillen zijn voor kneuzen.

Van die softies die niet sterk genoeg zijn.

*niets vermoedend en vooral heel onschuldig om zich heen kijk*
 
Heb geen drugs nodig om het naar me zin te hebben !
no drugzz pour moi..
Jewwy, de nuchtere jongen/man.

Jewwy maakt GEEN gebruik van de volgende genotsmiddelen:

- sigaretten
- sigaren
- drugs in alle vormen
- alcohol

(druk- en spellingsfouten voorbehouden)
 
No more drugs for this man.
Des te meer alcohol :D
 
Kippie , af en toe???

Man je liegt dat je barst! op en aan moet dat wezen Junk!
Jewwy >> Je heb vandaag dus iemand gevonden welke hetzelfde is als jouw al bijna 9 jaar geen:

- sigaretten
- sigaren
- drugs in alle vormen
- alcohol

Alleen puur voor de muziek en nergens anders voor gaan dat is de lekkerste drugs die er is.
Ik heb zaterdag me auto eindelijk gekregen, en ik ben meteen voor chauffeur gaan spelen, zijn we ff naar de plaatselijk springtent gegaan, en daar het hc-zaaltje opgezocht. Het was ff wennen zonder een druppel alcohol of whatever, maar ik heb me later uitstekend vermaakt, heb alleen maar staat stuiteren, en had er nog een goed gevoel bij ook. Het kan dus ook zonder :D


Maar met is ook wel lekker hoor :P
Ik gebruik ook niet :)

Maare.. een flessie alcohol kan op z'n tijd wel lekker zijn hoor :P
Maar ook niet teveel anders word je daar weer knetter van en zeker als je in de zon staat zoals afgelopen zaterdag op ML :D
 
nooit, drink ook niet op een feest. Gewoon broodje nuchter beuKen .niet zo moeiluk hoor
ik gebruik ook op feestjes en dat moet gewoon kunnen vind ik. Je kiest er zelf voor dus en zolang je verstand gebruikt kan er volgens mij weinig fout gaan
Heb het niet nodig.
Alhoewel ik het op Mysteryland wel zwaar had met die hitte.
Maar zal niet de enige zijn
laatste aanpassing
 
IK heb het ook niet nodig.

Vandaar dat ik me op elk feest de kanker slik/snuif/zuip/blow
 
ik niks
Ik gebruik ook geen drugs!
Soms klein beetje alcohol, maar daar blijft het ook bij!!:D
laatste aanpassing
 
ML alleen maar gezopen mensen!!
ben al een paar maanden gestopt met p'tjes
en ben van plan ook met de rest te gaan stoppen

*maar dan doe ik mijn profielpic geen naam meer aan :)*
 
soms wel soms niet
MENSUHHH ik heb nog NOOIT gebruikt, en ga ik ook niet doen ook. ik drink ook geen alcohol op feesten alleen water, cola of appelsap :)

wilson(maat van me) gebruikt ook niet, echt heel relaxed!!! en trouwens al me stamp maten gebruiken niet, we hebben zo die afspraak gemaakt, en iedereen houd zich eraan. JONGENS hou vol he?

mslsss ennuhhhh als je toch gebruikt slik niet van een vreemde
 
geen drugs ... alleen drank !! :D
 
ik gebruik niet meer







maar ook niet minder:D:D:D:P
 
ik probeer elke keer nix te nemen en meestal kom ik dan toch weer in de verleiding om een pilletje te nemen...

drinken tsja dat af en toe maar dat is slechter voor me daar ga ik rare dingen van doen en ga dan mensen pesten :$ en de dag daarna moet ik aanhoren wat ik nou weer allemaal heb gedaan :$
 
dit soort topics zijn er meer geweest...

en iedere keer ben ik trots op mezelf dat ik kan zeggen dat ik niets gebruik en ook nog nooit heb gedaan :D :D :D :D
Ik gebruik ook geen drugs!
:xtc:

Gebruik het wel, en voel me er goed bij, maarja na de zomervakantie toch maar ff zwaar minderen denk ik :P
alcohol en caffeine zijn ook hard-drugs...
dus uiteindelijk gebruiken we allemaal op party's
voor de zoveelste keer...

Ik gebruik ook niets :d
1 keer in de 2 maanden mdma.

Rest van de feesten wil er wel eens een ephedra naar binnen gaan. Elk feest blowen. En af en toe alleen blowen.
 
ikke ook nie