Partyflock
 
Forumonderwerp · 14570
­ Nederland
 
in het forum staan bij sommige threads een *, wat houdt dat in?
 
Het valt me op dat die sterretjes staan bij topics die over Mysteryland gaan en ze staan alleen in het Feesten-forum. Misschien is dat een aanduiding voor topics over het eerst aankomende feest?

tis maar een gedachte he ;)
 
et staat ook bij topics die niet over mysteryland gaan hoor :)
 
Ik zag het al, dus blijft het weer een raadsel... wie o wie zal ons verlossen uit dit zorgwekkende breinbrekende misterie rond het sterretje?
ja idd wat is dat ik d8 al dat ik weer een klap van een molenwiek had gehad, maar ik ben niet de enige die ze ziet, waarvoor dienen ze????
ik kan er ook echt geen logica in vinden gewoon...VReeMD
jah dat wel...en ik dacht eerst dattut alleen bij de komende feesten stond maar dat is dus niet zo....
neeuh volges mij niet
want die heeft ook op andere topics gereageerd volges mij
WauW We staan weah voor een raadsel
ja idd het klopte bijna want die tjeerdo heeft bij zijn forum berichten wel een stuk of 6 met een sterretje
ik word toch wel nieuwschierig nu whehehe
ow ow ow
wie verlost ons van onze onwetendheid???????
ben wel benieuwd ja... :-S
kan er ook geen lijn in vinden....
het is een STeRReTJeS CoMPLoT!!!!!
mss is het een spelletje??? en moeten we van een sterretje een rondje maken, hehehehehhe
Lijkt mij dat het gaat over het koppelen van threads aan feesten oid... kan je makkelijk snel bij het feest kijken bv waar een thread over gaat of andersom kijken bij een feest welke threads er over gaan... maar ik tast ook een beetje in het duister nog...
 
nee zo moeilijk is het vast niet op de vroege woensdag!

Het is een Complot! ze willen pf overnemen
het kan ook gewoon KuNST zijn whehehe
STeRReTJeS KuNST * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
ascii art met sterretjes :D
of het zijn sterren die de afgelopen nachten met de sterrenregen uit de hemel neer zijn gekomen??? :)
 
hmmm, dan is het een invasion van buitenaardse sterretjes!

Para!

vindt het nu echt griezelig worden enzo :P
STaRS aRe TaKiNG oVeR !!!!!!!!!!!!!
STeRRe STyLe denk ik whehehe

star attack whehhee
HELLUUUPPP in onze stad zijn ze alle mensen al aan het ejaculeren vanwege de Star Attack!!!!

*************************************************
 
maar nu weet ik nog niet waarom het is?
heb al un pb naar electra gestuurd mar nog geen reactie dusssssuhh nog ff w8en
en is iemand er al achter????
Werkzaam bij Partyflock
IK heb ook geen idee tommie heeft het forum wel geupdate vannacht maar waar dit voor is kan ik ook nog niet achter komen :S
 
ze zijn weg!!!
 
maar wil evengoed weten waarvoor ze waren!!!!
 
sterretjes en lotje*** hehe..
hebben ze vanacht misschien in vage bui neergezet whehe
en wiste ze nu ook niet meer wat het betekende whaha :P
 
nee. dit moet tot de bodem uitgezocht worden
Ik wil de sterretjes terug!!
de sterretjes zijn weg :S ik vond ze net zo mooi :D
Volgens mij had ik gelijk hoor stelletje dwazen ;)

Ach ja, jullie komen er vanzelf wel achter :D