Partyflock
 
Forumonderwerp · 14373
­ Nederland
 
Kent iemand het terrein en zijn er dus afgelegen plekken waar geklommen kan worden?
laatste aanpassing
Esthertje heeft wel gelijk...bedoel diegene die een kaartje kopen moeten ook weer betalen voor alle dubbele hekken, honden en security om al die maffe hekklimmers tegen te houden die te beroerd zijn om te betalen...
Beetje normen en waarden bij je kweken kan geen kwaad dacht ik zo.
 
50 euro voor een feessie is natuurlijk gewoon belachelijk veel. Dat hekklimmen is natuurlijk wel een goed idee, maar lekker slim om het hierzo neer te zetten.....
Beetje jammer hekklimmen, maarja als je t echt wilt weten nu staan alleen de ingang hekken er nog voor de rest nog niks. Vraag me af waar te parkeren, voor de rest hoog gras maaien doen ze niet aan.
dat hoge gras klinkt interressant

2 jay: ja idd nu zullen ze wel meer beveiliging daarop zetten hehe
 
Ik vind als je de kans hebt om ongezien het hek over te gaan...... GEWOON DOEN, kaartje is al duur genoeg :). heb ook wel gewoon een kaartje aangeschaft maar toen ik de prijs hoorde heb ik ook wel even voor dit dilemma gestaan.
natuurlijk altijd een paar flinke biefstukken meenemen voor honden etc.
en een tazer voor lastige security
Artiest D-Core
ik koop geen kaartje en ik klim ook niet over het hek ik gaat gewoon niet naar mysteryland,zou niet weten wat ik er moet word toch een kut feest,heb ie de line up al bekeken GEEN FUCKING HARDCORE waar denken die mafkezen wel niet waar ze mee bezig zijn.mysteryland is groot geworden door hardcore.en nu laten ze ons vallen als een baksteen STANK VOOR DANK.ze organiseren meer trance en techno feesies dan hardcore feesies,GELD,GELD en nog een eens GELD dat is het enige waar ID&fuckingT aan ken denken FUCK EM ALL
hehe
doorgedraaidehousefreak met jou kan ik praten. die teringlijerzzzz denken alleen aan big money
en waarom is de hardcore eruit?????? is altijd de bestseller geweest of nie dan.....en dan over het hekken klimmen....moet je even met mij mailen dan kom ik je zelf een ladder brengen!!!! de mazelen
en trouwens overdag is ook een beetje jammer....
Ja en er is geen HARDCORE!! Mysteryland is mooi wel onstaan door Hardcore!!!!
Artiest Vexer
Ga niet naar mYsteryland denk ik, twijfel nog.
Als ik ga koop ik m`n kaartje, geen zin om te klimmen.

Maar vind het BEGRIJPELIJK dat mensen gaan klimmen.
Het kost wel klauwen met geld zo`n kaartje en als je geen geld hebt....dan is het helemaal kut !
Dus mensen die jaloers zitten te doen en janken "Ik heb een kaartje gekocht en die gasten zijn gratis binnen"...BOEIEND !, ga dan ook klimmen zou ik dan zeggen....Kaartprijs is niet gebasseerd op klimmers alleen :)

Mysteryland wordt toch gezien als de Woodstock van de jaren 90 ? Mooi....daar werd ook massaal naar gratis naar binnen geslipt, tja...
trek gewoon een lange regenjas aan en neem een flinke betonschaar eronder mee...

een keer ondkijken voor de secuity en hondjes, knip knip knip en je bent binnen!!
laatste aanpassing
hahahaha.......ff wat hondebrokjes meenemen voor de honden!!!...tja je weet maar nooit!!!..en als je toch moet rennen...ren dan de mensen massa in!!!!....dan raak je ze vast wel kwijt!!:D:D:D:D....hahahahahaha

Ik heb maar gewoon een ticket gekocht;)
laatste aanpassing
 
mensen die nog een kaartje zoeken

40 euro! mail me maar!
Lonsdale4ever 12 augustus 2002 19:39
Ja en er is geen HARDCORE!! Mysteryland is mooi wel onstaan door Hardcore!!!!
------------------------------------------------
tot ziens u bent de zwakste schakel :D
er is wel hardcore
de industrial tent staan meen ik o.a. promo en catscan weliswaar onder schuilnamen. maar zijn r wel.
en r gaat voor zover ik gehoord heb dus wel wat hardcore gedraait worden daar. :D
Werkzaam bij Klub Tilt
Artiest {SHOWLIST artist 7273, 36976}
er wordt wel wat hardcore gedraaid, alleen niet egte hardcore... lekker industriele zware harde techno.. darkcore:P
 
Vraag dat maar aan mn broertje en consorten...elk outdoor feest is het weer raak:-p
ik ga helemaal niet
ten 1ste omdat het zo duur is
ten 2e omdat het overdag is
ten 3e MS wijst hardcore toch wel af hoor als ik zo het nieuws volg
 
Er zijn niet veel Hekkeklimmers...
NEE idd als je in de buurt woont kun je het nog ff bekijken maar ik zou niet helemaal naar a`dam gaan om te kijken of ik toevallig over het hek zou kunnen
Tuurlijk er zijn altijd klim mogelijkheden.
Moet je gewoon effe om het terein heen lopen, maar kijk wel effe goed of er honden zijn!!
De laatste keer dat ik wou glippen hing er een hond aan me reet!!! Neem van mij aan dat je dan liever een kaartje gaat halen als dat je al die honden achter je aan hebt.
SUCCES HE MET KLIMMEN!!!
 
Thanx for the advice! maar ik ga niet klimmen! Het is niet altijd feest gewoon!
Leuk dat internet.;) Voor degenen die het toch gaan proberen, security is gewaarschuwd.
laatste aanpassing
;D
Goeiedag allemaal!

Wou toch ff iets kwijt:
Was vroeger een onwijze fan van ID&T, maar van mij mogen ze met z'n allen de stront in zakken met die commerciele kutzooi van ze, het draait alleen nog maar om geld, geld en natuurlijk GELD! We zouden met ze allen die feesten moeten boycotten, dan gaan ze misschien een keer nadenken!!! En dat ze hardcore van ML af hebben gehaald vind ik toch wel 1 van de zieligste dingen die ze kunnen doen. Aan welke muziek hebben ze te danken dat ze zijn wat ze nu zijn!?!?!? Precies: Hardcore.
Ik luister d'r zelf wel niet meer naar, maar dat maakt geen fuck uit!
Neem nou Q-dance, (bijna) altijd alles perfect geregeld, niet te duur en superfeestjes.
Das tenminste een organisatie waar je van op aan kunt. Ik hoop alleen niet dat ze dezelfde fout als ID&T maken!
Q-dance: Veel Succes & KEEP ON THE GOOD WORK!!!
ID&T : Ga toch terug naar die oude kloteloods waar jullie begonnen zijn en kijk of het weer zó groot kan worden zoals jullie nú bezig zijn! VAST NIET!!!!
parsel...met dit betoog red je het niet...


eeeeeven de bril op stakker!
PARSEL > Q-dance is onderdeel van ID&T, dus ergens gaat het mis met je betoog :D
Tip voor Parsel: Word never nooit niet ondernemer. Je zal het niet redden.
2 tjeerdo: de security zal het toch wel weer te druk heben met de nasiballen in de industrial tent hehehe
PR-technisch niet verantwoord ;d ;d ;d
maar weer iemand die zijn frustratie weer ge-uit heeft ;)
*zoekt electra*
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
ontopic: je moet gewoon een tunnel graven.. daar weet de security nix van. En als je die tunnel nou in de VIP tent laat uitkomen heb je ook nog gratis drank en eten :D
voordat je over bent is je zuurstof op...

maar bent WEl gratis ONder het festivalterrein geweest (Y)...:S
hahaha ja idd...je gooit het gat dicht en niks geen rotzooi...;D
2 Esther: Betaal jij liever 50 Euro voor een kaartje dan? Q-Dance vraagt dat er toch ook niet voor en loopt toch ook goed? Of niet soms?:-)

2 Dazzle: Dat zou best kunnen, maar waarom kan ID&T voor hun eigen feesten meer vragen dan voor feesten van Q-Dance? T'is toch dezelfde organisatie uiteindelijk?
Meer betalen omdat er ID&T onder de naam van het feest staat.... sorry, maar ik vind het zielig.
2 Electra: Tja, ehhhh, tssja, .......... sorry:D
parsel je moest eens weten hoevaak die discussie is gevoerd.(Tjeerdo vs everybody ;)) Dus hou er maar over op. Ik zelf ben het wel eens met jouw standpunt. Ze zijn tegenwoordig iets TE commercieel geworden, naar mijn mening.
Met jou kan ik praten!:D
ik vind dat hekkeklimmers het gewoon lekker moeten proberen, lukt het dan heb je een gratis feest, lukt het niet dan heb je een hondebeet

that`s the risk of the game

iedereen die zwaar over de zeik gaat over "hekkeklimmers" : hebben jullie nooit zwart gereden in een bus, metro of tram ??
 
bouw een vliegtuig van een vulpen MET aandrijving (net zoals mcgyver doet) en parajump op het terrein :/ errug goedkoop en geen last van hondjes bij het hek
:S
 
of supersnel naar binnen rennen dat ze je niet zien:P
Nee ik ga ook geen €50,- betalen. Ik vertik het om zoveel geld voor een feest neer te leggen. Vind het het geld niet waard, maar je hoort me er niet over zeuren. Kwestie van een keus maken lijkt mij. Maar dat staat toch buiten wat ik bedoelde hierboven. Je komt op mij over alsof je niet kan verkroppen dat ID&T is veranderd, groter is geworden. Tijden veranderen jongen en je kan meegaan of niet meegaan. Vind niet dat je moet zeuren en zeiken. Blijf niet hangen in het verleden wat zulke dingen betreft. Als ID&T je niet meer bevalt om wat voor reden dan ook dan moet je op zoek gaan naar iets nieuws/anders. Naar iets dat beter op jouw wensen aansluit.
Beetje triest onderwerp dit. Er zijn zo'n tien festivals geweest die allemaal rond dezelfde prijs zaten (of ver daarboven) als Mystery Land. Waar je veel minder dj's kreeg en veel minder festival voor hetzelfde geld. Ik hoorde niemand over het over de hekken klimmen van Awakenings, Sound/Vision, Extrema, Dance Valley, Lovefields etc.

Nu is het van ID&T en krijg je van die stumperds die hun perspectief op de zaak verloren hebben omdat ze gewoon niet met hun geld om kunnen gaan en er na al die feesten achter komen dat het budget op is en ze dus het beste festival van het jaar ;-) moeten missen.

Sorry mensen, dat is jullie probleem. Tjeerdo's tip: leg wat opzij en ga niet naar elk feest wat je leuk lijkt. Je moet nu eenmaal keuzes maken. Als je er achteraf achter komt dat je de verkeerde hebt gemaakt moet je daar ons niet de schuld van geven. Hoewel dat natuurlijk wel het makkelijkste is. :S
Tjeerde stuurde mij gister een berichtje dat ID&T een paar waakhonden heeft aangeschaft:

http://www.boxerworld.com/cgi-bin/imageFolio.cgi?action=view&link=1997/Gallery&image=sam.jpg&img=36&tt=
 
Ik vind de prijs van Mysteryland net een klein beetje aan de hoge kant. Maar als je het vergelijkt met anderen dat zit het wel in dezelfde klasse. En niet zo zwaar over the limit als Dance Valley.
Niet helemaal juist Nutero. Dat is het zoontje van Hektor, die gaat mee om te kijken hoe pa het zooitje ongeregeld te grazen neemt. Jong geleerd is oud gedaan.;-)