Partyflock
 
Forumonderwerp · 14373
­ Nederland
 
Kent iemand het terrein en zijn er dus afgelegen plekken waar geklommen kan worden?
laatste aanpassing
ik zou het er niet gokken ze zullen wel dubbele hekken hebben dus zodra je over 1 hek bent krijg je het volgende hek
preciezz dat zullen ze echt wel gedaan hebbuh ..anderszz had ik t ook wel gedaan ;)
als je over t eerste hek heen kan klimmen dan lukt die 2e ook heus wel hahaha ;D
als ik het iemand zie doen...verklap ik het...


triest
Met een beetje pech lopen er ook nog honden tussen die 2 hekken :|
Ja denk wel dat ze het goed hebben geregeld misscien wel stukke prikkeldraad tussen hek 1 en hek 2
laatste aanpassing
en van die torens met guns...;D
En landmijnen
beetje triest vin ik dit, hek klimmers pff. en dan nog zeker gaan zeuren ook als t feest je niet beviel :D
haahh zal zeker wel wer wat te klagen zijn maar als we tjeerdo mogen geloven wordt het een top feessie nou we zullen zien kom maar op met dat vuurwerk :D
........Anders koop je net als alle andere feestgangers gewoon een kaartje...............?

Of zeg ik nu iets heel belachelijks? :S
Een beetje wel ja
je gaat toch geen kaartje kopen als je over het hek kan klimmen ???gewoon het risico dat je vast komt te zitten in het prikkeldraad, dat je broek uitscheurd, dat je wordt gebeten door een duitse herder die je in je benen grijpt, zodat je gelijk weer 1 of andere ziekte oploopt,dat je inmekaar wordt gemept door de security, met een beetje mzzl wordt net niet neergeschoten en als je niet op 1 van die landmijnen stapt, dan ben je tochhardstikke blij dat je geen kaartje heb gekocht ;D:D:9 hahaha
 
Als ik nog wat geld had gehad had ik een kaartje gekocht! Ben alleen volkomen blut!
Bij Extrema Outdoor probeerden ook wat mensen het. Direct de security erachter aan en ze waren goed de lul, er werd niet zachtaardig met je omgegaan daar... En terecht :D
 
vraag dan een lening bij de bank aan :) whehe
er werd niet zachtaardig met je omgegaan??? je moet ook niet in je eentje gaan :D
WHEHEHEHE ik rol van me stoel HAHAHAHA :D:D:D:D
laatste aanpassing
 
Ach ja, dan maar geen mysteryland! Daar komen we ook wel over heen! Prefereer toch indoorfeesten!
Eens met Hubert maar moet zeggen de prijsen voor een feestje zijn tegenwoordig wel ERUG duur en elk weekend is er wel ergens een feestje!!!! dus ik begrijp het wel maar keur het zeker niet goed want door die gasten moet er altijd veel security bij en dat kost ook erg veel doekoes waardoor de prijs van een kaartje niet goedkoper word!!!!1
2 qnijntje zit je op een stoel ? kd8 dat je in je kamer aan t rondstampe was whahahaha **Feel THE drumsZ* !! ;) haha
Statiegeld op de beker, blikjes en flesjes en ze hebben bijna geen schoonmaakkosten meer oftewel de prijs kan dan zeker met 5 euro per kaartje omlaag denk ik :D
nou poeh hey wel 5 euro nee dat zet zoden aan de dijk terwijl de kaartjes wel met 10€ per feest stijgen
 
Of je nou over 1 of 2 hekken moet klimmen!! Dat is tog ckur ut probleem nie zolang niemand ut ziet.!! Kga wel ffies kijken of ut ken.. vriend van mij woont er in de buurt en weet denk ik vast nog wel een maniertje!!
 
je moet zorgen dat je met een redelijke grope tegelijk gaat. in je eentje wordt je altijd gepakt, met een grote groep, een paar, en de rest kan door.

Het hele idee aan naar binnen sneaken is de organisatie die denkt mooi hoge prijzen te kunne vragen, een loer te draaien.

zie oa sensation dit jaar, waar het toch weer mensen gelukt is, en ook op ml verleden jaar heb ik het gasten zien doen
2joe ssssst ons geheimpie
zou zeggen, even geduld, Tjeerdo zal vast wel antwoord geven ;d ;d ;d
 
Volgens mij is het wel te doen hoor als je een beetje snel kan klimmen....anders graaf je een gat onder de hekken door :|
heb het met impulz outdoor ook gezien maar je moet echt wel oppassen voor de hond(jes)
 
Wat zou er gebeuren als je wordt gepakt..?? Wordt je dan gewoon terrein afgegooid of moet je naar zo´n mobiele politiepost..? (tjeerdo zal ut laatste wel zeggen)!!
 
op dancevalley, werden gasten die gepakt werden, naar buiten getrapt, en professioneel in elkaar getimmerd door de security
klimmen:) whaha...SAD ASS!!! echt muppet! ga je riskeren dat een hond je bijt, even vastzitten! VOOR LUL staan voor iedereen! ook al kom je binnen!

maar..suc6:S
 
daar doe je het toch voor "binnen komen"met alle risicoos die er bij horen....mja...pech dan als je gepakt word...klaar
ik had er ook al aan zitten denken. maar bij ons heet het weiland-troepen :)

maarja laat het nu net het geval zijn dat ik opeens naar terschelling ga, hhmmmm. dan maar niet weiland-troepen.

peace
 
Nah k hoop dat t gaat regenen hehehe
 
tsja hoop t ook. :P Goede herinneringen aan mysteryland met regen :D lekker hakkuh in de modder :D zal dr alleen nooit meer inzitten :(
 
Vorig jaar ook geklommen tot ik de honden zag :S
Kolere wat kunnen mensen asociaal zijn zeg :kots:
Met zulke asociale prijzen voor een feestje vragen ze erom.

succes ermee!!
Het is natuurlijk wel een uitkomst als je geen geld hebt.
Een vriend van mij ook heeft het ook geprobeerd, mooie hap uit z'n benen door security--hondje!!

Dom dom dom dus!!!
nou en joh laat iedereen dat lekker zelf weten wilde het ook doen bij impulz outdoor, maar schijtte toch te veel kleuren voor de hondjes en de security`s, heb dat verder ook nog nooit in mun hoofd gehaald maar ach het heeft wel iets gratis een feest betreden hehe
 
2 Esther: Tja, maja de entreeprijzen zorgen hier ook grotendeels voor.

En tja wat nie mag doe je ut liefst!!
48 euro net neergelegd
 
moet je kaartje hebben? 40 euro is toch nog 8 euro goedkoper als bij ticketbox ;)
Das nu al te laat
 
Suikerklontjes mee voor de honden? Zou dat werken? :)
 
nog nooit betaald.
Mensen met streken als deze vind ik de grootste afknappers die er rond lopen. :kots: