om nou blindelings op interviewtjes af te gaan is ook wat overdreven...
dat duncan anders is gaan zaken doen is duidelijk...of dat door de dood van zijn broer komt betwijfel ik...
hij is gewoon iets meer zaken gaan doen...en t werkt ook nog, of je het ermee eens bent of niet
dat duncan anders is gaan zaken doen is duidelijk...of dat door de dood van zijn broer komt betwijfel ik...
hij is gewoon iets meer zaken gaan doen...en t werkt ook nog, of je het ermee eens bent of niet
Normaal gesproken reageer ik nooit op dit soort topic's omdat ik het de moeite niet waard vind om er op te reageren. Tot vandaag, dus...
Hier komt hij dan:
2 Die Hard: Dit slaat echt als een tang op een varken, als een lul op een drumstel. Wat ben jij een enorme sukkel!!!
2 Tjeerd: Wat nomineren? Hij heeft hem gewonnen, zijn reply is echt niet te verbeteren!
Hier komt hij dan:
2 Die Hard: Dit slaat echt als een tang op een varken, als een lul op een drumstel. Wat ben jij een enorme sukkel!!!
2 Tjeerd: Wat nomineren? Hij heeft hem gewonnen, zijn reply is echt niet te verbeteren!
laatste aanpassing
kom jij hiervoor posten?
dan ben jij dappere tweede!...
dan ben jij dappere tweede!...
sjongejonge wat een gedoe om hardcore en id&t eerst willen de gabbers dat het minder commercieel word waar een organisatie zoals id&t graag aan meedoet omdat er helaas nogal wat mensen op afkomen die graag met het rechterhandje loopt te zwaaien. ze houden toch nog een groots thunderdome feest en hopen dan dat alle nazi figuren lekker wegblijven en als die wegblijven en dat uniform gedrag minder extreem word, want de gabbers van tegenwoordig kleden zich net als skinhead met hun opgerolde broeken kisten aan bretels en weet ik veel nou mischien dat id&t dan weer wat meer met hardcore gaat doen want nu is er helaas weinig aan te verdienen en als er daar zo veel mensen aan het eten moet worden gehouden dan ga je je dus NIET op hardcore richten