Partyflock
 
Forumonderwerp · 14205
­ Nederland
Ik had opeens ff een ideetje.

Aangezien hier veel dj's, producers en mensen die graag zelf muziek maken, zitten, had ik een soort van uitdaging.

Ik geef jullie een nummer/liedje/stukje muziek.

En dan is de uitdaging/opdracht om een een strak stukkie muziek van te maken. Welke stijl maakt niet uit, als het maar goed klinkt.

Als er nou meerdere deelnemers zijn, dan kan er zelfs een wedstrijd van worden gemaakt, wie het lekkerste stukje muziek in elkaar flanst.

Wie doet mee?
Weet je wat?..

Jij roept de style..
laatste aanpassing
Whahaha, ik kan de stijlen amper onderscheiden, dus dat laat ik dan aan de deelnemers over.

Nog meer vrijwilligers? 8)
khou t in de gaten.. kga nou ff eten..
Laters..
ik doe wel mee :-D ff knutselen tijd geleden
Kom op, mensen?

Waar zijn de creatieve geesten?

DJ's, producers, mensen die zelf graag muziek maken.....
OK, al 2 deelnemers, Yaron en Xvision.

Nog meer mensen/vrijwilligers?
Sjonge zeg, valt me tegen. Maar komt misschien omdat het begin van de avond is.

8)
 
Artiest Hungry
2 yaron ---> hoe kom je aan die fatte profiel pic??
 
lijkt me cool om ergens een remix van te maken..

kies een nummer met wat vocalen bijvoorbeeld wat iedereen kan gebruiken

en maak er iets vets van...

maar er moet wel ff wat meer animo zijn vind ik :)
OK, da's 3 deelnemers.

-Yaron
-Xvision
-Creative Elements.

Nog meer mensen die het op durven te nemen tegen deze heren?
Ik ga voor 10 deelnemers.

Dat betekent dat ik nog 7 vrijwilligers zoek.

Kom op dames en heren.

Waar zijn de creatieve breinen???
een heer :$ hehe

hoeveel mensen moeten er zijn voordat we kunnne beginnen??
okeeej jij was eerder :-D
8)
*schuif* *schuif*
Topic valt beetje dood.

Geachte dames en heren !!!

Ik ben nog op zoek naar 7 mannelijke of vrouwelijke DJ's, producers of andere creatieve geesten die mee willen doen aan dit "spelletje".

Doel van het spel en zo, lees je maar boven aan.

Maar kom op en meld je aan, des te eerder kunnen we beginnen.
Poging nummer 5 of zo.

Gezocht: Creatieve Breinen
Wrom?: Uitdaging om van een oud nummer die ik kies een compleet nieuw en strak nummer te maken. Styl maakt niet uit, zolang het maar Qnalt. 8)
Hey hoe bedoel je dat precies ? jij zorgt voor de samples ? wij mogen remixen ? dan doe ik mee moet ik wel eerst effe me nieuwe processor hebben want deze trekt me nieuwe softsampler voor geen meter ;).

La maar komen dan !.
Nee, zo bedoelde ik het niet. Ik noem een oud nummer, gewoon zomaar een nummer. En dan moeten jullie er een bass onder gooien, e.d.

En dan kijken welke sample van de deelnemers het lekkerste klinkt.

Snappie?
Artiest {SHOWLIST artist 1438, 1374}
Bass ?? je bedoelt een Kick ????

En ik snap het nog niet helemaal (misschien ben ik dom). Maar bv. jij neemt bv een top 40 nummer waar wij een kick doorheen moeten gooien. Soort sweet dream (hardcore) idee zeg maar ????

Misschien kan je het iets duidelijker uitleggen.
Ja, precies zoals je het zegt, Boba.

Ik kies een willekeurig nummer en jullie vervormen het tot een techno-/hardhouse-/hardtrance-/hardcore-nummer. OF een andere stijl, dat maakt me nix uit.

Maar het nummer dat ik kies kan dan echt van alles zijn. En dan worden de nummers dus door ons/mij beoordeeld. Kijken wie het lekkerste nummertje in elkaar kan draaien.

Iets duidelijker zo?
Sorry voor de termen die ik gebruik, maar heb zelf errug weinig verstand van muziek maken en zo.

:$:$:$
DJ Boba Socka en - LX - doen ook mee?

8)
 
pass mij ook maar een stukkie .wav en ik ga er ook lekker mee kloten!!!
Sorry gozert.

De sample van het nummer die ik geef zullen jullie zelf ergens moeten rippen of zo.

Ik lever alleen de naam van het nummer, uitvoerende artiest en achteraf het commentaar.
 
geef maar een titel
Nog niet. Probeer eerst 10 vrijwilligers te krijgen. :S

Gaat nie hard. :S
count me in !!!!!!!!

maaru hoe gaan de tracks beluisterd worden ?????
laatste aanpassing
6 deelnemers nu:

- Yaron
- Xvision
- Creative Elements
- -LX-
- .:Human Error:.
- DJ Boba Socka

Hmmmmmmm, ik wacht nog tot 10 uur vanaaf op nieuwe deelnemers, anders beginnen we gewoon. :D
Goeie vraag, DJ Boba.

Moek dan nog ff bedenken..... :S
Nou ik wil wel jury zijn :d om te luisteren :D
Doejje nie mee dan, Snack?
 
zijn er ook regels ????
ik ben niet zo creatief op de comp wel als ik eenmaal op een feest loop denk ik afentoe en nu moet je dit en zus en zo doen

maarja zoals je weet de beste stuurlui staan aan wal
No rules, Creative. Alleen tijdslimiet. Zat te denken aan 3 dagen. Is dat genoeg of teveel?

Maar ik vraag het ff aan mijn assistent-jurylid...

Snack? Meer regels aan vast plakken?
kwam weer ff kijken..
schiet het al op?
uit welk jaar komt dat nummer?
euh 3 dagne is tekort zit namelijk weekend en de meeste mensen gaan stappen bijv naar ffwd kunnen ze meteen het koppie wat creatiever laten maken door naar andere te luisteren wat dacht je volgende week donderdag 15-8-02 klaarincl link om te kijken of het wat is :D ???
Iemand had het over de computer, tis toch de bedoeling alleen met platen of cd's ???

en ps tis dj bobo socka en geen Boba !!!!

Een chat gedeelte zou nu wel makkelijk zijn ...HINT HINT.......

geef ons een week.

we zouden hem op kazaa kunnen zetten, tenminste kazaa aanlaten staan zodat ie gedownd kan worden.
laatste aanpassing
2 Bobo:
kben wel van plan om het geheel met de computer te doen..
Ik denk dat het via de comp idd het makkelijkst is. Maakt me nix uit hoe je het doet, zolang ik het maar via de computer kan beluisteren en dus een mp3-file is of zo, Bobo.

En excuses dat ik je naam verkeerd schreef.

En de 15e als inleverdatum is idd beter idee, Snack. Dus dat spreken we alvast af. 15e van augustus dienen de bestanden af te zijn.
k ben nog niet zo handig met de comp. ben wel beetje begonnen met me mc 505, maar tover er geen track uit. Dan moet je het scheiden. com tegen comp en records tegen records. Anders is het een oneerlijke strijd !!!!!!!
OK, dan hierbij een vraag aan de deelnemers:

Wie gaat met de computer werken en wie werkt gewoon met platen en cd's?
ik: computer
1 minuut nog
Ik ga ff in overleg met mijn assistent en de deelnemers krijgen de details of evt vragen per PB te horen.
 
uhm ik heb echte knopjes :P:P:P
en een atari :P:P:P

ben ik nu gediskwalificeert ???
 
ik doe het ook met comp!

Weet je ook al een titel?