Partyflock

Forumonderwerp · 14131
Sorry sorry...kon het niet laten om dit toch even te posten:

Op de site van Id-T zelf:

over nature one:

'Het is net zo commercieel opgezet als elk ander feest en de organisatie zal na afloop
net zo hard hebben gelachen om de winstmarge als andere organisaties, maar je ziet het er
niet aan af.

En tjeerdo maar roepen: 'feesten zijn duur om te organiseren etc etc....we maken veel kosten, daarom zijn
de kaarten zo duur...' :-D

de link:

http://www.id-t.com/portal/page-events-natureone-review.php

(ps. wees allemaal lief met kritiek tegen me...ik bedoel deze post gewoon als opmerking, niet om weer een nieuwe discussie over de prijzen van kaarten te beginnen)
laatste aanpassing
Tjeerdo 9 augustus 2002 15:46
De Q-Dance tent is zelfs groter... ;)

Maar dát is natuurlijk ook de grootste tent van het terrein he Bijnsdorp :D Gaan wij ff dat Mystery Land terrein leegtrekken en een dak geven met onze beuQers :D de ruimte en het geluid (V-DOSC Jippie :D) is er.. Het publiek denk ik ook wel..

Enneh, die 'nieuwste lasers' --> JAAAA :D copperbased lasers.. WOW!! Kwijlwerk hoor.. Hadden ze inderdaad op N1 nog niet staan.. Nu nog even over die vuurwerkshow van N1 heen he Tjeerd, dan drinken we ff een borreltje..
laatste aanpassing

niet zo zeuren, we krijgen VUURWERK! op mysteryland. helemaal prachtig. :bounce:
Artiest Vexer
Vuurwerk ? hmm...klinkt voor een Hagenees als muzien in de oren :P

Twijfel nog over ML.
Ga wel zeker naar Thunderdome en van Q-dance wil ik Qlimax en HR bezoeken :)

Maar ff ontopic : ben niet naar Nature One geweest. Maar het lijkt me een wereldfeest
Zeker voor die prijs.
Duitsland is altijd goedkoper met hun feesten dan hier....maar je moet er wat verder voor reizen :P
Anywayz, als je een feest te duur vindt, ga gewoon niet...just keep it plain and simple :)
Ik ben het er gewoon niet mee eens.

Obi, zullen wij op ML een keertje zoenen?

lijkt me leuk