Partyflock

Forumonderwerp · 13624
Hahahahaha ik ben lekker voor niks op DV. lekker vanachter mn pc'tje kan ik kijken naar verschillende podia op DV. ik zit nu naar de mainstage te kijken volgens mij met zo'n octopus erop en er is gewoon niemand die daar staat!!!! t ziet er best wel regenachtig uit!!!!
nou ik vermaak me vandaag wel. ben ik stiekem toch een beetje op DV en dat voor € 0,-
voor degene die er zijn of nog moeten gaan, maak er een topdag van ondanks de regen. stamp voor mij maar extra bij Yoji Jp Tom en Scot project!! en bij Dave Clarke
Greetz Coño
www.dancevalley.nl
fausto kenalt lekker :D :bounce:
Hahaha, lol zag net nog DaSize door het beeldscherm :bounce: !!!!

jp altijd relaxed! :D

grappig, bij mij doet ie het niet:(
Ja JP is zeker weer relaxed bezig ben ook niet anders gewend van m. net als op Impulz Outdoor!!!!
FUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCK
stond ik daar nu ook maar :(
laatste aanpassing
en ja hoor, daar liep ClubJurgen met Royson door het beeld!! Altijd happy!!!!

dacht ik ook al te zien, dj isaac - on the edge nu!

imp outdoor was ook gruwelijk!!!

Hey wat klinkt dit gierig btw!!!!!!!!!!1
ff offtopic maar weet iemand de radiofrequentie van Yorin FM. want daar is nu nonstop Dance Valley als t goed is.
en nog n ander vraagje: mn moeder gaat morgen mn broer ophalen op Schiphol en wil er gelijk n dagje uit van maken met de buren en ze vraagt zich af of morgen die parade nog is in A'dam.

Artiest Elcol
soww...wat een waazige :kots: muziek wordt daar gedraaid....beetje terror zouw leuk zijn :)
Oe, Stream 1 is lekkerrrrr!
Volgens die table hier eerder gepost is dat Umek :D

2 Cono: volgens mij is die gaypride morgen weer/nog steeds. Niet wat voor je moeder? ;)
Nu neemt Roger Sanchez het over van Roog!!.

Ik zie prompt ook Marcella gewoon door het publiek heen lopen!
ja Umek is zeker wel cool alleen da kutwijf van een mc!!!!!
2 Alex: ach ja dat weet ik ook dat t niks is daarom heb ik t aanbod om mee te gaan afgeslagen maar goed laat die vrouwen toch. zo heb ik tenminste t huis voor me eigen en kan ik met n hele leuke dame lekker film kijken enz.
Waar blijft de Bad Boy Tom Harding nou??? volgens mij skippen ze m voor de techno held UMEK. Umek klinkt ook retegoed btw!!!!
ik zie nu DJ buffer! En hij is echt heerlijk bezig om het in het buffer te plaatsen! :)
IK WIL TOM HARDING!!!!!!
je ziet wel waar de meeste mensen staan. HQ podium was echt wel drukker dan nu bij Michel de Heij. volgend jaar HQ podium waar nu de main is en dan met Lab 4 erbij!!!!!
Vind tot nu toe JP en Scot Project de besten...gewoon lekker door knallen, Tom Harding weer grappig bezig. Umek ook goed zeg, respect
Yoji is tot nu toe ook al goed begonnen. alleen die kut mc de hele tijd man. HOU JE BEK!!!!
Word flink geklapt daar inderdaad zeg, zou dr nu wel willen staan even! Potverdorrie zeg.... totale gekte
ach jonguh die schade haal ik dubbel in op Mysteryland. kzag dat je ook komt dus dan stampen we daar wel de boel kort en klein. maar goed das toch andere koek dan die UK Hard House en NRG House van Yoji en zn kameraden. maar goed Impulz komt ook wel weer een keer
Volgende week is het melani di tria marcel woods francois ow ow ow ik ga zeker goed maken