Partyflock

Voor mensen die niks interessant vinden: LEES ONDERSTAANDE NIET DOOR... zow... :D

Okay ik las dit gisteren, het kan heel teleurstellend worden, maar als het lukt... DAMN

Ik geloof dat het iets van 26 seconden gelukt is. Een eeuwigheid vergeleken tot de nano-seconden hiervoor.

Think of the possibilities !!!!
-----------------------------------------------
Koude kernfusie succes

Twee Amerikanen en een Rus beweren dat ze er in geslaagd zijn om een gecontroleerde koude kernfusie tot stand te brengen. Een koude Kernfusie kan leiden tot het gebruik van een mogelijkheid tot een onuitputtelijke bron van energie.

Volgens de The Sunday Times leveren de wetenschappers het bewijs van hun bewering volgende week nadat ze het hebben laten controleren door andere wetenschappers.

De kernfusie is volgens deskundige alleen bij grote hitte mogelijk en daarbij zijn duurzame apparaten nodig. In 1989 zeiden de Amerikanen Martin Fleischmann en Stanley Pons dat zij een fusiemethode bij kamertemperatuur hadden ontdekt, maar in werkelijkheid was het niet haalbaar. De drie wetenschappers hebben nu een manier gevonden om de kernen van de deuteriumatomen te fuseren op een goedkope manier.
Ach ik ben maar een beginneling hoor jongens.

Ik heb me er een tijd mee bezig gehouden, maar de testen ontwikkelen wordt steeds moeilijk dus laat ik ontdekkingen maar aan de onderzoekers over en bekijk ze :)

hhmmmm iets nieuw??

K : Wat is zwaartekracht? is het een vervorming van de 4e dimensie?
nee meneeer de man, zo werkt dat niet he...nu gaan we t niet de hele tijd over natuurkunde hebben....TechnoFreak en Ik mogen nu kiezen...

daarna ben JIJ weer ;):P

ik ben werken, maar we spreken elkaar:D

goede dag!

Mzzl
Tjah je kunt wel schone energie hebbe maar wat moeten al die mensen die in olie hebben zitten beleggen?

Volgens mij had iemand wel een keer een schone energiebron gevonden maar werd meteen opgekocht.
( een auto die op water loopt geloof ik)
Niet echt een goede reden lijkt me??!!!!

Een autp die op waterstof loopt jah... maar was niet rendabel genoeg...
Maar ik ben het wel met Deacon eens dat veel mensen/onderzoekers door onder andere shell het zwijgen wordt opgelegd om zodoende hun voortbestaan te waarborgen...ik heb geen bewijs, maar je hoort wel veel indiane verhalen die natuurlijk niet zomaar ontstaan...

Ik heb samen met EastSideGait een auto gehad die liep op wilskracht...da's pas zuinig...

woeha! yes dat is zo!
ha Gait!

Hey zin in chinees?

nee sorry, ik heb al bami gegeten!

lekker oftopic trouwns, maar allah... (of is het: maar á la?)
kee...ff ontopic dan...

wat verkies jij de MRT of de MFT???

motiveer je antwoord, je mag kiezen uit:
a. MRT
of
b. MFT
Ik heb ook een atoom gesplitst met een huis-tuin en keukenhamer. ;)

Maar dit is wel degelijk goed nieuws.
Ik wil nu geen zonneboiler meer in me nieuwe huisje, maar een cold-fusion reactortje.
Of loop ik nu een beetje op de feiten vooruit???
hahaha...heatwave...ontzettende thuisklusser, vandaar die kale kop :D

maar toch goed dat je je steentje bijdraagt aan de wetenschap..haha, zouden meer mensen moeten doen

gegroet

haha... B&B, dit moet eigenlijk een nieuw topic worden want ik neem aan dat je doelt op de Media Richness Theorie (MRT)? Dat is ook niet ontopic, en daarbij, ik moet er nog een mening over krijgen, ik ben namelijk nog lang niet uitgeleerd voor dat tentamen van morgen..