Partyflock
 
Forumonderwerp · 13427
­ Nederland
Tja, ik vind dat 't dus hier moet, en niet bij liefde/sex, etc. De taboes op deze feessies zijn allang verdwenen. Mensen zoeken ze steeds vaker en openlijker op. Alleen hobbelt de muziek-kwaliteit er soms nog wat achteraan. Maar goed, geef 't tijd. Maar er is dus GEEN info over feesten als Wasteland, Clinic, EMH etc op deze site te vinden, terwijl ik uit sommige reacties kan opmaken dat de nieuwsgierigheid er wel zit. Kom op PF, hoe zit dat nu? En wat vinden de meeste PF'ers nu van een kinky party?
laatste aanpassing
Geen idee, maar ik ben altijd wel in voor een feessie ;D
 
ik zou toen meegaan naar Wasteland, nie door gegaan...
kan met jou dus praten bashil...
Ga ook altijd naar Fetishj-feestjes, Clinic vind ik nog het leukste...

Ben trouwens wel altijd de jongste...
 
De nadruk ligt op deze feestjes toch op sex en als ik ga stappen dan doe ik dat toch echt wel voor de muziek. Lijkt me best lastig om net doen of je neus bloed als er naast je iemand wordt ge-fist-fucked. Niet?
het is net hoe je er zelf mee omgaat, ik zie dus nooit live sex of live SM, dus het hoeft echt niet hoor...

Het is niet zo dat ik daar ook aan mee doe, ik heb voordat ik naar die feestjes ging een paar regels op gesteld, en daar houd ik me gelukkig prima aan...
BEES: Uit je reactie kan ik opmaken dat je het getsie-bah vindt, maar je klinkt dus WEL net als iemand die weet waar 'ie 't over heeft, omdattie 't met eigen ogen gezien heeft. Hoe zit dat nou?

FOXY: Precies. En met de Wasteland nog meer als Clinic, kun je voor jezelf bepalen wat je wel en niet wilt zien en meemaken. Daar zijn al die gescheiden ruimtes ook voor. Tuurlijk kom je dan nog wel mensen tegen die met elkaar staan te rotzooien op de dansvloer, maar dat blijft toch redelijk vaak bij geflikflooi wat de meesten ook al in hun geile koppie hebben zitten op een normale houseparty. Alleen daar op de WL gebeurt 't dan ook echt.
laatste aanpassing
En laten we wel wezen: het publiek dat naar die feesten gaat is steeds jonger, en verzorgder (mooier).. geil toch, al die strakke sexy kleding?
 
Wasteland .. al 2 keer geweest .. is TOP.
Ech wel. Laatste keer was de 9e voor mij.

Ik begin wel benieuwd te worden naar wat iedereen zoal aanhad naar de Wasteland en Clinic...?
2 Bashil: voeg ze anders ff toe aan de agenda, ben op zich wel benieuwd naar zo'n feestje.

Welk feest de boer niet kent, kent ie ook niet :S
Ik ga dus ook heen voor de mensen en de kleding, heb zelf een heel rubber setje waar ik ook heel erg trots op ben, het heeft dan ook wat gekost...

2Bashil/ ben je ook naar Europerve geweest??
Ik ga dit jaar heel misschien naar RubberBall in Londen...
2 Foxy & Bashil:

Wat is dan het verschil met bv. een parenclub?..

Je gaat volgens mij naar dat soort feesten meer voor de aparte kleding & de Freaks (piercing in alles, tatoeages overal) of zie ik dat helemaal verkeerd, ik ben namelijk nog nooit op zo'n feest geweest!..

RuBBerBall is dat wat?..
2R-25: Dat zie je inderdaad helemaal verkeerd: een kinky party is een (soort van) houseparty waar iedereen heel erg extravagant (geil) gekleed gaat. De sfeer is gewoon erg erotisch, maar het is zeker niet zo dat daar altijd echt wat mee gedaan wordt.

2Foxy: Rubberball ken ik ook niet. Europerve vond ik weinig aan (beetje verkeerd publiek) Maar jij bent dus ECHT een kinky-fan. Nice! FF toevoegen als vriendinnetje. *haha

Mijn outfit de laatste 2 keer was een lange zwarte leren rok, van voren over elkaar geslagen en met metalen knopen gezet, en een stel megagrote boots van New Rock eronder, metalen gespen over de hele lengte en een metalen neus en strip op de hak. Bovenlijf gebodypaint in een zwarte tribal tattoo
laatste aanpassing
2Ghi§l@ine: wrom nie gegaan?
Tip: doe 't NIET met een vriendje (als dat de reden was), maar ga met een wat grotere gezellige groep. Er is veel te zien, en als je iemand bij je hebt die dat geloer van je al niet trekt...
laatste aanpassing
2Bashil/ Die rok moet ik echt een x zien... Ik ga altijd ff winkelen bij Absolute Danny's, en dan koop ik altijd weer wat bijpassends met wat ik al heb...

Om elke x weer wat anders te kopen kost je ook klauwen vol met geld, het laatste wat ik gekocht heb was een rubber corset, heb daar ook foto's van, maar daar moet ik ff opwachten, als ik ze heb, dan zet ik 'm wel in m'n profielplaatje...
Gaaf, wil ze wel zien.
Die rok, die heb ik dus ook juist bij Absolute Danny's gekocht. En inderdaad, handenvol geld: 1350 piek! Leren vest met metaal: 600 piek. New Rock boots: 500 piek... Leer blijft toch 't mooiste bij een man, latex het mooiste (en geilste) voor een vrouw
kinky party's zoiets als crazy land? is nix voor mij :)
ben helaas nog maar 1x naar wasteland geweest maar was wel een erg dikke party......veel lekkere people en lekkere muziek, een erg goeie combi, is zeker voor herhaling vatbaar
ga dus echt niet naar wasteland, mij te massaal, en te commercieel...
Vrienden zeiden tegen me dat daar echt alleen maar gejaagd wordt, en ik ga er juist heen om te feesten, en niet om betast te worden...
Voor superexclusieve feesten met een hoog erotisch gehalte kun je eens kijken op
www.kir-royal.nl
Hier kan alles, maar moet niets. Het werkt met een lidmaatschap (gratiz). Sommige feesten zijn errug duur, maar de locaties (kerken, kastelen, grotten enz.) en vervoer (met limousine of heel soms per helicopter) maken de prijs meer dan goed!
Grappig, al die uiteenlopende ervaringen. Alhoewel, de Clinic is inderdaad wat kleiner, en daardoor bezocht door mensen die wat 'serieuzer' zijn in hun bezoekjes aan de kinky parties. Maar ook met WL heb ik veel mensen gesproken, en die lieten allemaal een hele luchtige en vrijblijvende sfeer achter hoor.

2AgRiX: Crazyland van Mike en Esmee is iets HEEL anders, wel erotische live-acts e.d. maar voor de rest gewoon dresscode partykleding voor 't publiek. Als je dat al te heftig vindt, zou ik zeker bij de WL en Clinic wegblijven ja
ik was ooit op Clinic, via Miss Melody
het jammere daar aan vond ik dat de speakers al om 23:00 waren opgeblazen en dat iedereen (voor zover IK heb gezien) het niet veilig doet.....

voor de rest een ERG gemoedelijke sfeer

idd Crazyland is wel degelijk iets anders...hoewel Mike wel op die feesten draait
ik neem aan dat Bashill dan Melvin W en Miss Melody ook wel kent????
en Orrie? Orfeo
laatste aanpassing
2Lady AnT: Ken ze inderdaad wel. Maar Crazyland is (door het publiek denk ik) toch niet zo mijn feessie.
Wat je zegt over niet veilig en zo.. ik heb toch andere ervaringen, voor zover die enkele keer dat ik uit de band ben gesprongen. Het gebeurt wel, maar ik denk dat het dan toch wel met eigen partner is, of niet?
maar wat je zegt, de sfeer is inderdaad ERG gemoedelijk. Draagt ZEKER bij tot m'n stemming. ;-)
2Johan-V: De Kir-Royal feestjes zijn nogal elitair. Mensen met centen die er ook mee lopen pronken. De locaties zijn inderdaad aardig, maar de tent zit wel vol met wannabe's en self-proclamed rulerz, die achteraf verwachten dat het toch een parenclub-achtige orgie wordt. Ik ken Roos redelijk (de organisatrice) en vaak vertelt ze dat hierop gericht wordt. Vrouwen worden er ook raar aangekeken wanneer blijkt dat ze NIET 'bi' zijn... ook niet mijn dingetje dus.
laatste aanpassing
euhm nee dat was toen in dat geval niet met hun eigen partner, dat weet ik toevallig
maar beter dat je er zelf wel veilig mee omgaat...
Crazyland kom ik ook nooit
ik ben een tijdje met Eathquake opgetrokken Chillnight dus
moet nu nix meer van die uitbuiters hebben btw!!
maar dat is wel ongeveer hetzelfde publiek als wat er op Crazyland komt.....anabolen alom daaro

ik ga ook niet meer naar die kinky feesten...tis gewoon niet mijn ding
hmmm moet ik toch maar eens een keertje gaan kijken :)
Impulzzie>> dat kan zowiezo geen kwaad
heb ik ook gedaan
(houd rekening met de dresscode:))
ik roep ook wel hard dat ik daar niet meer heen ga, maar wie weet als ik ooit een vaste partner heb
ik was toen nml vrijgezel en de gozer die ik mee had genomen ook, dus die was de hele avond pleite
ik had behoorlijk wat aanspraak toen en wilden dingen met me die ik niet wilde...
alsof ik groen licht gaf aan de mannen door naar dat feest te komen, maar zo werkt dat dus niet....
niet bij mij althans

ik denk dat als ik een partner zou hebben ik het nog leuker ga hebben als ik toen had....

maar kheb me toch wel vermaakt, dat doe ik overal wel :)
laatste aanpassing
LA>> I will, thnxs
2Lady AnT: Een vaste partner is leuk inderdaad, dan kun je ook lekker uit je dak gaan. Maar zonder partner, juist met een wat grotere gezellige vriendengroep is ook erg fijn hoor! op die manier hou je ook een beetje de lastige perverts op afstand, en het boeit niet als er even iemand de hort op is, zoals die vriend van je. 14 september is de Clinic, en in november de Wasteland. Wie weet komt het wel tot een PF-meeting voor 1 van die parties. Iets om te overwegen dan?
zullen niet al te veel mensen op zo`n meeting af komen denk ik :)

maar tis altijd wel leuk om te weten wanneer dit soort feestjes zijn, wie weet duik ik er toch weer eens op :)
en de tegenwoordige vrienden die ik heb, houden daar niet van, die gaan dus ook niet mee :)
was ff helemaal vergeten dat Clinic de 14e is, dat wordt weer lekker...
Heb de 13e ook Awakenings...

We gaan wel ff meeten dan he??
 
Ik zou wel een keer naar zo'n feestje willen, maar er is nooit iemand die met me mee wil?

Zou wel een keer op wasteland willen kijken, lijkt me wel een keer grappig..

Mzzl
*haha, inderdaad, Awakenings, ben Ik weer vergeten.. druk weekendje dus.
En ZEKERS dat we gaan meeten. Ga jij met een vriendin eigenlijk, of een vriend, of een groep, of...?
ga meestal met een heleboel kippen vroeg op stok. maar ik ben geen gekke meid hoor. ik zit hier met een toffe gast (JJ) hij is echt dope!!!
Volgens mij is het niet moeilijk om er een gezellig cluppie van te maken voor de 14e. ;-)
Toch een meeting, Lady AnT? *haha
dat vorige berichtje heb ik dus niet geplaatst, maar mijn lieftalige collega, was ff weg namelijk... Maar het klopt wel dat ik altijd met een hele groep heenga...
ik beloof nix......... :)
ben ook niet zo`n meeting persoon moet ik zeggen :S

vind het wel leuk om mensen te ontmoeten maar hele groepen?.....

maar dat is ieder voor zich
laatste aanpassing
2Lady AnT/ het zijn geloof ik alleen Bashil en ik, dat durf je toch wel aan??

Lijkt me wel gezellig namelijk...
www.organza.net/is een absolute aanrader voor de kinky liefhebbers, deze club zit in Breukelen en heeft regelmatig iets leuks en opwindends op hun agenda staan....!
Hey Fox, je gaat de 13e wel mee he????
vrijdag 18 oktober t/m zondag 20 oktober, KAMASUTRABEURS in de Rotterdamse Ahoy

www.kamasutrabeurs.nl
www.captainkees.nl Absolute aanrader is dit, bij de Europoort ligt er een boot in de Maas waar tot aan in de ochtengloren een heftig kinky feest word gegegeven! Dit feest vind plaats op 7 september

Voor nog meer kinky feesten http://www.clubkees.nl/
laatste aanpassing
sja in de Catacomben in a-dam is het ook regelmatig feest

ben nog ooit uitgenodigd daarvoor....
Catacomben en Clubkees zijn echt de wat 'heftigere' gebeurtenissen, waarbij het thema 'feest' in de zin van muziek en zo allang niet meer zo centraal staan. Dat soort locaties kunnen beter ondergebracht worden onder lifde/sex, etc.
De Kamasutra is een vage show, en sowieso een BEURS, past ook niet in het forum kinky feestjes
Organza.net zouden ze mogen omdopen tot ranzig.net De mensen die daar komen zijn LEEEEELLLIIIIJJJJJKKKKKKKK. Allemaal een beetje rond de 30, maar comPLEET doorgessnoven en geslikt. Die weten op een nuchtere bui niet eens meer hoe ze recht uit hun doppen moeten kijken hee. DAMN.

2Foxy: Dat meeten is wel een leuk idee, ook al komen er dan niet ZOveel mensen op af. Kennissen maak je zat nieuwe op zo'n feest.
je heb gelijk :D

eejj doe es wat aan je profielpic :devil:
laatste aanpassing
wat? mijn profielpic, Lady?
laatste aanpassing
Tja dat heb ik m ook al gezegt ;)
dat plaatje naast je tekst??? doet ut nie :S

:D
 
Wasteland daar is wel iinfo over hier.
Even in het agenda archief kijken en dan staat er een adresje.

Zijn altijd leuke feestjes.
Klinkt heel interessant allemaal...

Moet er toch echt een keertje gaan kijken!

Waar kan ik info vinden over Clinic?
zou ut nie weten......

dresscode verplicht he, anders kom je er ECHT niet in dus