Partyflock
 
­ Nederland
 
Miss Lonsdale 3 maart 2002 18.42

sorry maar jou moeten ze ophangen an de hoogste boom!!!







Lief van d'r he? Volgens mij is ze verliefd op me ;-)
haha
erg lief ja
 
Artiest Jakuza
Hmmmm. Ik zou zeggen dat ze enigszins geïrriteerd is/was. Wat heb je nou weer voor stouts gedaan She ? Ik weet uit persoonlijke ervaring dat je soms een beetje heel erg fel kunt worden :bloos:.
Maar drom houden we zoveel van je hoor.
 
En das op geen enkele manier sarcastisch bedoeld.

:bloem:
 
Ik vind het wel schattig hoor...
ook lief dat ze zich verontschuldigd :-D
 
Wat ? Doet ze dat echt ? Waar ?
opzich een beetje rondhangen aan een boom is wel relaxt!! :D
 
ik begrijp haar punt totaal maar dat wist she al :) ach jah she... zoals je al tegen mij zei: niet iedereen hoeft je te mogen :)
maar goed om je nou dood te wensen nah...

miss lonsdale stuurt mij vele lievere berichten... gelukkig maar :)

hey she ga zo door he!

lekker jezelf zijn, moet ik ook!
waar is die hoogste boom ?
 
Kweenie. Zou t Guiness Book of Records checken als ik jou was. Staat t vast wel in. :D
 
ik denk dat miss lonsdale hem persoonlijk zal maken als het moet
 
Haar eerste woord is " sorry, maar jou...braak braak "


Ik heb haar ook terugestuurd dat ze zich niet hoefde te verontschuldigen, nergens voor nodig en bovendien komt zo'n aanval een beetje knullig over als je er sorry voor zet.

Ik had zelf meer iets gezegd in de trand van:

" ophoeren tyfusdel, opgedirkte omhooggevallen teringtrol dat je er rondloopt , ik wil je haar het liefst in een knotje draaien en die vastlussen aan een stevige tak op een 100 jaar oude eik; zal nog een rode strik om je nek doen en die goed hard aantrekken tot je paars aanloopt en je vervolgens straffen omdat je paarse rotkop dan vloekt bij die rode strik. "


Ja...ik zou zoiets gedaan hebben.
Maar goed, zoiets ik doe ik natuurlijk niet ;-)
 
Van wie zijn dan die berichtjes die ik de hele tijd krijg ? ;)
 
Niet van mij.... you wish ;-)
 
I do actually :D.



(Ow god die was veeeeeeels te makkelijk, open doel inkopper. Maar goed, iemand moet die doelpunten maken, duzz....)
 
Ik krijg er nog 2!!!

" als je hier komt schiet ik je wel voor je kop "


" Iedereen mag je wel op partyflock hahahahaha "




Ik vind het een beetje jammer dat ze er niet eens een routebeschrijving bij heeft gedaan, waar is hier ?
Als slaat ze de spijker op de kop dat niemand mij lief vind op PF
Ik ben hier immers ook niet om vriendjes te maken ;-)
 
hallo ik ben onbekent maar ik vind dat she het best "grappig kan verwoorden hoe zij over iemand denkt.
ga zo door she!!!!!!!!
je hebt er een fan bij.
Oja ik ben geen slijmbal maar een mafkees.
 
tot op zekere hoogte kan ik zelfs haar antwoorden hebben vind het alleen NOGAL zwak dat ze wel precies de mensen uitkiest. zo zou ze NOOIT tegen iemand in gaan die (hoe lelijk ze ook zijn) een beetje een positie hebben ergens...

en wat ik ook niet kan uitstaan was dat ze ooit tegen mij zei dat ik geen vooroordelen mocht maken maar uhm... tsja lonsdalekleding/ gabbers... zegt genoeg...

en dus ook genoeg over het ware intellectuele brein achter de naam she...


sorry she is opzich niet lullig bedoelt ofzo, je weet dat je eerlijke stijl mij bevalt maar hier en daar hangen grove steken los (en dan denk je nu maar lekker van: heidimeisje bij jou hangen pas veel steken los... i don't care anymore wat jij denkt).
 
2 SHEbyte....;)

Do u care about her comment...???

Kd8 t niet...!!! :):):)

Kheb sowieso al n bepaald (niet van mij af te praten beeld...S) bij Lonsdale-gangers...:(:(:(

Doegieeee

InDO:bounce:
 
Ben jij stoned ofzo?

Ik snap geen ene ruk van je hele pleidooi!
Maar goed, no offence..je bent vrij je te bemoeien met deze discussie..maar begrijp 1 ding;

je kan tegen me lullen tot je een ons weegt, maar jij en ik..

Werkt niet..nu niet, nooit niet.
Laat het daarbij en laat die goedbedoelde adviezen ook waar ze zijn ok?

Nogmaals, no offence..maar SHE & DG2001 = no go
uh ok..ms lonsdale..eve foto opzoeke
volgens mij heb ik die eerder gezien
 
mijn reply was dus aan het adres van Dancegirl
jah 1 foto ... een perfect exemplaar
de foto (het maakt niet uit welke van de 2 ze is)
maakt duidelijk dat haar karakter perfect bij haar uiterlijk past :)
 
wat is ze lief als ze boos is.
 
Vind het niet zo lief...
:(

Je bent wel cool hoor Shebyte... maar is toch ook fijn als mensen achter je staan en support tonen dat je dan niets of iets aardigs zegt :)

Tenzij je opzet is om iedereen af te zeiken :P

Wat ik wel even wil vermelden is dat die mensen die zich profileren met nicks als Lonsdale blah blah blah de gewoonte hebben een algemeen topic/ meningsverschil in priveberichtjes uit te gaan vechten .... :( :( :(
Dus niet he.... en zeker niet bij mij....
 
Proud_2B_INDO ik ben niet eens een lonsdaler ik beoordeel ze alleen op hun kleding en she jij ik is idd een groot gevecht waard maar daar ga ik niemand mee lastig vallen :p
maar dan nog dank je wel dat ik mijn mening mag uiten en als je het niet snapt... wauw slim!
Oei oei, wat een lief smsje.. Ik moest er wel even over nadenken want er was duidelijk gedacht aan de inhoud en een goede argumentatie. In eerste instantie begreep ik het ook uiteraard niet maar na een woordenboek er bij werd mij de intentie duidelijk.....

het waren legendarische mooie woorden gericht aan SHE. :P

Nou heb ik enkel 1 vraag aan de aan mij gekoppelde SHE *grijns*:

(TranzeTastic (of zoiets) zei:
"Nou mensuh het wil nog niet echt vlotten zo te zien. Dan zal ik maar een paar koppels gaan vormen.
Krive & Shebyte (Are you ready to RUMBLE?)".

U bent hier niet om vriendjes te maken dat is duidelijk aldus uw woorden en uiteraard naar uw eigen zeggen. Maar wat is dan uw reden om deze site te bezoeken?
 
Tijdverdrijf, ontspanning en lachen...vooral dat laatste ;-)

Ik vind ook foto's kijken en soms lekker zeiken geweldig om te doen. Ik ben dan ook zo'n trut die zomers op een terras een beetje voorbijgangers gaat zitten bekijken en beoordelen.

Dit is een soort virtueel terras :-D
Blij dat ik niet met mijn kop op internet sta en niet in de buurt woon. :P (She je hebt een privé message).
 
:( 2 dancegirl :(

Als ik t heb over Lonsdalegangers...heb ik t NIET over jou... Don't even know u...!?!?!?!?!

Dus... bij deze...:S Ik had t NIET tegen jou...S:S:S

InDO
Tering wat een gekut hier!!! nog erger als op de kleuterschool!!! Hahahaha klig tegenwoordig wel erg vaak dubbel van het lachuh over me toetsebordje :)
 
whehehe shebyte mag onderhand wel een paar grote bodyguards aanschaffen :)
 
Ik bied mijn diensten als kleine bodyguard aan.:P
 
Sab,

Dit soort mensen hebben teveel praatjes...nog nooit is er 1 geweest die ook het daadwerkelijke lef had me iets te doen.
Gekke is dat als ik dit soort figuren irl spreek ze ineens geen grote bek meer hebben en al helemaal geen fysiek overgewicht tonen.

Het is lollig, niets meer, niets minder.

Bodyguards heb ik ook echt niet nodig; ik sta mijn vrouwtje zowel op het net als daarbuiten wel ;-)
 
whehe naw een paar lekkere mannen om je heen is ook nie verkeerd :)
 
maar datzelfde schijnt voor she te gelden... die schijnt ook geen grote mond or whatever dan te hebben en zelf lief te worden bevonden...

en proud to be an indo ofzoiets sorry dan, dan interperteerde ik het verkeerd (K)
 
Blieargh! Gaan we hier nou ook al ruzie krijgen ?
 
:( :( :(
:( :(
:( :( :(
Geen ruzie !
 
Ken je mij dan Dancegirl?

Nee, en ook die vriendjes van je hebben mij nog nooit gezien of gesproken...en dat wil ik heel graag zo houden snap je?

Dus houd ook je zogenaamde weetjes over mij voor je, want die zijn net als de rest van je teksten compleet onbegrijpelijk.
 
uhm was jij niet op 2-dance dan met qstyle, clubjurgen enzo... uhm oeps mevrouw! daar ga ik dus mee om soms... dus tsja... ik haal het wel uit bronnen die te vertrouwen zijn tenzij hun het voor de bullshit zeggen dat je liever overkomt in het echt dan dat je je hier voordoet!
 
ik ben trouwens niet compleet onbegrijpelijk... een groot aantal begrijpt mij weer wel op pf... dus misschien dat JIJ mij niet begrijpt maar dat maakt nog niet alles wat ik zeg voor iedereen onbegrijpelijk ja!
 
whehehe ut is weer gezellig vandaag :)
PROUD TOB an INDO>?

zoals jij een bepaalde gedachte/beeld hebt bij "Lonsdalers" heb ik die bij jou...

Ben jij er nog zo 1 die op het uiterlijk afgaat? Blijkbaar wel want je naam laat weinig aan de fantasie over...

Met de meeste "lonsdalers" hebben samen met mij een gigantisch mooie gabbertijd achter de rug, of hebben die nog steeds...vandaar dat jij waarschijnlijk wat tegen lonsdalers hebt...;)
 
Jij bent echt niet te geloven.

Die namen die jij noemt, zijn aan mij voorgesteld op dat feest. Dus de conversatie was:

" hoi , ik ben blabla ", waarna ik , zoals ik opgevoed ben, mezelf ook netjes voorstel.

" hoi, ik ben Gina "


Tadaa!



Nu zullen die mensen mij na deze diepgang van een conversatie zeker heel goed kennen! Bovendien heb ik die tweegenoemden daarna nooit meer gezien, en ook DAT wil ik graag zo houden.

Dancegirl, maak jezelf alsjeblieft niet nog belachelijker dan je je tot nu toe al gemaakt hebt en ga iemand anders vervelen ok?
 
meid jij maakt je ook belachelijk bij sommige mensen dus laat mij posten oke!

en je had een lieve indruk achtergelaten meer zeg ik niet... dat zei jij namelijk ook over ons (ik zal denk ik nooit een lieve bij jou achterlaten en jij ook niet bij mij) maar mevrouw ik ga niet terugdeinzen voor jou ook al had je dat misschien in de tussentijd gehoopt!

ben blij dat ik het eerlijk zeg en het niet lieg... DUH!
STFU allebei .. ga mailen ofzo .. damn
laat ze met rust!..
ik vind dit wel interessant :D
 
Je wordt met de minuut warriger...ongelofelijk.
Ik ben heel blij voor je dat jij jezelf begrijpt en dat er mensen bestaan die jou ook kunnen volgen.

Respect voor jou .

MAAR

Je weet niets over mij, noch zul je dat ooit weten want ik wil je niet in een straal van 2 km in mijn buurt hebben. Ik vind je eng , verward en eigenlijk compleet geesteziek en zou je uit medelijden bijna een gironummer toebedelen om een inzamelingsactie te houden, want ik vermoed dat jij in deze maatschappij je draai niet zult vinden.
De enige reden waarom ik je uberhaupt in mijn buurt zou dulden , is omdat in het nieuwe belastingstelsel er een aftrekpost is gegenereerd die opvang voor gehandicapten steunt. Dan zou ik er misschien nog wat aan verdienen.

Maar verder, heb ik het liefst dat je vooral in die hellhole blijft die jouw leven moet voorstellen en mij lekker met rust laat.

Dan zijn we allebei veel beter af ;-)
GF stay out of this, dit is humor.