Partyflock
 
Forumonderwerp · 12935
­ Nederland
Wat ik echt retestrak vindt om te zien zijn meiden/vrouwen die stampen je komt ze ook steeds meer tegen op feesten ..

bijv. op Qlubtempo idereen was aant stampen!!
of ben ik de enigeste die dat opvalt??
 
ik let er ook niet op, maar het valt me wel op dat als er meer vrouwen op een feest zijn dat de sfeer gezelliger is...
oh wat zijn we toch gezellig :p
 
Artiest Elcol
hehe lekker he...hoe meet vrouw hoe beter:)
hoezo niet ?? hahah

tja ut is ook niet dat ik er een uur naar sta te kijken want ik moet natuurlijk zelf ook aant stampen zijn :D
laatste aanpassing
 
Tis serieus zo :)

Vaak lijkt het wel dat mannen zich tegenover mekaar moeten bewijzen :S
 
jij ook?

;p
 
Is toch ook gweldig...kvind het nie raar dat vrouwen ook stampen..heerlijk..lekker door de hele zaal stuitere op zo'n feest kan het..in een discotheek staat iedereen je raar aan te kijke..das het mooie van feesten je kan zow lekker uit je dak gaan!!! ;)
Waar lopen vrouwen op feesten rond??????????????


:P
2 daan: en onder de vrouwen is er geen competitiestrijd zeker, bah die hebben t volgens mij uitgevonden.
 
Maar met rellen zijn het 9 van de 10x de mannen :P
 
maar van die competitiestrijd trek ik me nix aan..lekker boeiuhh als je ze gwoon laat staan is er nix aan de hand..gwoon jezelf zijn..
ja maar das met geweld, vrouwen doen t met woorden en blikken.
 
Juist Joriek :)

Gewoon schijt aan hebben en niet erop in gaan :)
 
Chlo-tje 26 juli 2002 00:40
ja maar das met geweld, vrouwen doen t met woorden en blikken.
----------------------------

Vrouwen onderling kunnen vette bitchen zijn jah :P
En als blikken konden doden...
 
pcies...die blikke gwoon negere...af en toe kijk ik wel zow trug..maark weet dak maf sta te doen...en dat sommige meide dan ook zoiets hebbe..van naja...moej die dan zien..maarja..boeiuhh dan stamp ik een paar meter verder wel weer verder...ksta ook nie voor niets meestal bij jonges..lachuh man...schijt aan die meide...
ja dat bedoel ik.

2 joriek: ja tuurlijk moet je ze negeren, maar soms kan ik t gewoon niet laten..:p
 
nog ff een aanvulling..de meeste van die meide staan er beetje bij voor de mooiigheid..(als je het schrijft ziet het er dom uit..) maar als je die muziek hoord..lekkere hardstyle moet je toch ook gwoon stampe..ik kan me nie voorstelle dat die meide optimaal uit hun dak gaan..en ikke wel en da vink het belangrijkste....
laatste aanpassing
ja idd daar heb je helemaal gelijk in!!
 
ik snap wat je bedoelt chlo-tje...en af en toe is da ook wel ff lekker om gmeen trug te doen..maar merendeels let ik daar eg nie meer op op een feest..
laatste aanpassing
nee ik ook niet maae soms valt t gewoon op of is diegene zeer irritant en dan krijgen ze t wel te horen en dat zijn dan idd diegene die zo mooi zijn te wezen aan te rand van de dansvloer, die iedere keer of een blik of een zin naar je kop smijten als je voorbij komt stampen.
 
owjaa...maar als ze zow beginne dan zegk ook wel wat hoor..kben nie op mijn mondje gevalle...dan zulle ze het ook wete ook de zogenaamde "partychicks" (not) maareuh verder zorgk gwoon dak beetje bij bekende sta..en verder echte partypeople..en dan komt da wel goed
ja idd, 1 zin en de hele avond zijn ze zoet om te bedenken wat de woorden betekenen haha
 
Ben nog steeds aan het oefenen :P :bounce:
zijn de blaren al weg?
2: Daan

bewijzen??
tja vanaf mij kant..gasten waar ik naast aant stampen ben vindend alleen maar lache

zo ben ik op sensation een paar toffe mensen ontmoet.. heb ik daarna nog een Jtje mee gerookt:D

2: R0XXXY

naar veel feesten gaan!!! dan gaat ut een keertje vanzelf :D:D:D
laatste aanpassing
 
2 krankheimer... druivensap wel..geklutste eieren erbij wil nog niet echt lukken :P

2 chlo-tje ja blaren zijn weg :D :D :D

2 HardStyleRulez... betaal jij ?? :P :D
IK :BOUNCE: stamp altijd al vanaf ut begin af aan tot ut eind :bounce::bounce::bounce::bounce:

dat is juist errug leuk en ja er zijn steeds meer vrouwen ja die dat doen en dat vind ik eg wel te gek (Y)
Jammer:( dat ze vaaak een beeetje heeel erreg onaantrekkelijk xijn :bah:
nouja zeg waar slaat dat nu weer op
Whahaha verschil tussen MOH bijv. en MTC is groooot hoor:)
laatste aanpassing
Wat moet ik anders doen op een feest??? Een beetje in een hoekje mooi staan te wezen?? Of dansen zoals die clubtrutjes doen????

Ik hakte er eerst op los op de hardcore-feesten en nu stamp ik overal de vloer aan stukken...
Ik vind t egt kicke als meisjes stampe.. beter als dat gekke gehulpen en geschop met benen en armen.... :-S
Ennuh... Wat is er onaantrekkelijk aan?? MoNoNoM???
maar vinden jullie het juist beter dat er meer vrouwen/meiden op feesten komen?
ik vond t juis altijd een van de pluspunte an feeste dat er zoveel meer gozers waren
wat een keus wheheh

mah nu hek toch me timmetje al

mah t val wel op dat er steeds meer gezellige meiden op hardcore feessies kome
vroeger kwam ik voroal heel veel van die extreembrede overdreve koeie tege
jah sorry hoor
mah dat viel gwoon op
Wat is stampen eigenlijk? Het beruchte Q- dance huppeltje...met de knietjes in de lucht? Ik ken mensen die zodra ze dat zien naar huis willen! Onderwie ikzelf! Het komt op mij vaak erg agressief over.
Heerlijk al die stampende vrouwtjes, beter dan al dat overdreven gedoe in de discotheek :D
 
st@mpertje STAMPT ook ALTIJD!!! :bounce: :bounce:
Goed zo st@mpertje, een vrouw naar mijn hart (k)
ik vind t leuk dat er meisjes komen.. Als t maar niet van die clubtrutjes......
Zolang ze maar niet op m´n tenen stampen:p
 
2 laakie: dank je :)

2 Koenie: "Zolang ze maar niet op m´n tenen stampen" het zijn meestal de jongens die op je tenen te stampen! :)
laatste aanpassing
 
Waarom nou weer "clubtrutje" zeggen?

HOKJES HOKJES HOKJES HOKJES HOKJES


Ik noem jou toch ook geen rave-teef? of pep-slet? of gabber-snollie?


Clubtrut is een net zo bevooroordeelde uitspraak als MO doet door te zeggen dat stampende meisjes onaantrekkelijk zijn


Al ben ik het met hem eens dat klasse bij de stampers ver te zoeken is..maar dat terzijde ;-)
maar als je clubtrut zegt snapt wel iedreen gelijk wat voor figuur je bedoelt
tsss, en als je "domme blonde snol" hoort, dan weet iedereen gelijk dat ze jou bedoelen ?!?!? :vaag:

Nee das lekker...
laatste aanpassing
R0XXXY > betaal je dan terug in natura? :P

tja maar als ik jou naar een feessie neem dan ken ik ckers ook voor al die vriendinnen betalen die met je mee willen gaan of niet??

tja ik heb nooi ruzie of ook maar een klein probleempje met iemand.. als ik iemand aanstoot maakt ut ze nooit wat uit ze geven me bijna altijd een hand :D:D:D

messchien omdat ik er zo schattig uitzie :P
?
*laat maar kletse mode on*
 
idd :):
VechtuH!!! Ik ga nu lunchen en als ik terugkom wil ik hier een rel zien:D

2 Mizz Mako: Hee, ik dacht dat je weg was:)
 
Dat ziet er wel sexy uit ;)

maar het is echt wel beter als er veel dames op een feest zijn. Sfeer meteen 10x beter!