Partyflock
 
Forumonderwerp · 12909
­ Nederland
Hoi PF'ertjes!

Wilde even melden dat ik een meetinkje heb opgericht voor a.s. zondag op BeachBop, dat was nog niet gebeurd! Aangezien onde held Piet Paulusma nu eindelijk die lage drukgebieden heeft verjaagd en het prachtig weer wordt, kunnen jullie er eigenlijk niet meer onderuit! Eindelijk een BeachBop zoals ie bedoeld is, beetje zonnen en bakken en die walgelijke melkflesjes van sommigen eens wat zonlicht gunnenn! En verder natuurlijk dansen tot de zon in de zee zakt!

Dusse, waar wacht je nog op? Inpakken die handdoek en zwembroek/bikini en je als de donder inschrijven voor de meeting!!!

See ya all sunday (liefst met zo weinig mogelijk kleren aan gnagna! (6) )

(k)(k)(k)
 
*pakt een blaadje van een boom als kledingsstuk*
Oe jaaaaaa!!!

Miech heeft het begrepen!

(k)
Ikkie is er ook!!!!!! met zo weinig mogelijk kleren... ik doe namelijk alles wat Jacky zegt ;-)
Hehe goed zo Chrisje, zo mag ik het horen!!!

en mocht jhe het onverhoopt toch nog koud krijgen dan hou ik je wel warm hoor!!! (6)(6)(6)
Ik ga alleen met een pleister op m'n knie....


khep auw:(
Mano, (k) erop??? Helpt dat??? Of ben je ook zo'n verwend rotjong dat het alleen voor een snoepje doet????

(6)
 
*pakt blaadje van miech af*
Heej UnderTer, kom jij ook? Vind wel dat we mekaar dan niet weer mogen mislopen hoor, al heb ik daar geen roze bikini aan! (6)
hmmmm..... kusje of snoepje? wat zou ik eens kiezen. geen snoepje, ik ben al zoet genoeg.

maar voor mij nooit een kusje uit meelij...;D
mag ik ook komen :bloos:

ik wil heel graag maar weet nog niet zeker of ik kom :D
 
wackiejackie, ja na Q dance, land ik daar op het strand, om daarna weer effe gas te gaan geven..en we mogen elkaar zekers deze keer niet missen...
kijk dit zijn mensen die het weten. weinig kleren, neer ploffen na q-base, ff bijkomen, aan de versnaperingen en :bounce:

vooral 1e is een vereiste!!
 
Ik moest die mongolen hier uit de buurt maar eens porren om te gaan. In me eentje trek ik zowieso niet.
Nee Guppy....dat mag niet!!!!

Dat MOET!!!!

Enne Mano, jou geef ik ook graag een kussie op je knie zonder medelijden hoor! (6)

Enne UnderTer, coooool, dan zie ik je op de meeting!!!!
hehe, liek, als ik der ben stel ik jullie wel ff aan elkaar voor :)
En wat ik ga doen weet ik nog niet, want misschien ga ik wel naar Q-Base. Pff, moeilijk moeilijk moeilijk :)
 
Ik ga lekker ook!!!!
;-) Word gezellig!!!!

IOW KUT ik heb nie eens een bikini... :-S Wat nu dan???? Hmz... ik zie wel.... kus
hebbie de voorwaarden gelezen Yvon!! ;)

kommie nog slapen daar?

kut??....kzie het probleem niet Chris...;d;d
laatste aanpassing
 
voorwaarden:s


waaaaaaaaaah owjee ik heb auk geen bikkini meah:s

sjipies Nah dan maar naakt zwemmen:p
Prcies, uit met die kleren, laat je gaan, feel free!!!!

En Jackie kijkt wel toe gnagnagna! (6)
 
Rowan, gewoon gaan, doe eens een keer normaal, wehehhe.

Fairytale, alleen een string kan ook hoor...
het begint altijd met kijken bij jouw toch WJ?

maar daarna........:)

en Yvon snapt ut ;)
laatste aanpassing
 
Woodstock zit daar toch, daar mag je toch wel naaktzwemmen, hmmm.

Liggen daar dan ook matrassen....
 
mars!!

wat zijn die voorwaarden dan!
ennuh wuh gaan wel samen naakt zwemmen he marsjuh:D
 
Maarre, ben effe weer naar de kermis, kijken of daar wat lekkers rond loopt, toedels (k)
 
:D Naaktzwemmuh was daar nou mis mee :D

Laat je lichaam het lekkere water voelen:p
laatste aanpassing
 
Ik ben er hoor! :D
owja, string...!!! haha, mooi niet!!!!

iig... ik ga met de trein, kan ik beste lopes vanaf zandvoort he? want met de bus sta je natuurlijk ook guwelijk in de file.... neem wel wandelschoenen mee in me rugzakje... tog?
 
k weet auk nie hoe ik moet lopen dus als iemand nah zo lief is om te w8tuh in zandvoort:)

wheheheh marsjee!!

Ik kennut wel weah voor je vergroten hoor:D
laatste aanpassing
vanaf zandvoort naar het noorden hehe. enne gewoon vroeg komen allemaal gvd!!! niks files dan. :D

haha, dan hebben we een diel ;)
laatste aanpassing
 
Mars dan kom ik wel vroeg kennuh we samen "zwemmen":D
ik kan ook alleen via het openbaar vervoer komen. kan ik dan het beste naar Zandvoort of naar Haarlem gaan? en is het vanaf zandvoort makkelijk lopen naar Bloemendaal???
 
dan ken ik zekah lekker slapen:):D


wanneah gaan we trouwen hee:p
volgens mij issut vanaf Zandvoort een half uurtje lopen... Als je met de bus komt sta je nog in die files.... en ik neem gewoon schoenen mee voor te lopen.... Kom nie zo vroeg... eerst slapen na Qbase anders ben ik mega-turbo-verrot!!!!! en dat kannie met mijn plannen...... ;-)
 
2 el-g vanuit Zandvoort NS gaan gratis bussen naar Beachbop:D

Ik ben er wel, maar niet om 15:00 sla de meeting dus over:(
ik zal zondag een aanzoek doen, gaak op me knien...of was jij dat nou?? ;)

2 el-g: kan allebei. alleen als je later ben en het druk is is lopen vanaf bloemendaal beter. er rijden vanaf beide stations bussen. en lopen is nooit makkelijk. je kan beter :bounce: komen :D
el-g !je kan ook liften......... zijn ze daar er makkelijk in namelijk

ik ga ook naar beachbop maar eerst naar de hemkade ff knallen pavo ,gizmo en king metthew coolie he!!!!!!!

kuzz vienna
 
wheheh oke ik ga ffie un topic openen:d
 
mars kiek me topic:p


whehhehe
:)
hahaha ok M@rS-L, ik zal wel :bounce: komen naar Beachbop!!!! Ik ben tegen 15.00uur op Zandvoort CS. Zal dan wel ff kijken hoe ik ga;lopens of met de bus.


en tot hoelaat blijft iedereen gemiddeld??
 
stukkie lopen misschien dan maar van zandvoort, misschien een premeeting houden op zandvoort centraal?;)
 
je suis la :D
 
Jeej een meeting...