Partyflock
 
Forumonderwerp · 12708
­ Nederland
Ik ben al een tijdej bezig om een partyflock feest te realiseren, en het kan gaan lukken.

Nu heb ik een aantal vraagjes voor jullie, wat is de beste datum rond okt/november??

ik wil zelf dj's vanuit partyflock gaan regelen, dus wie willen jullie horen draaien??

Wat vinden jullie belangrijker veel licht en show, of juist betere dj's /geluid/extra's?

en hebben jullie verders nog suggesties?

cappaciteit wordt ongeveer 200 man dus het zou wel moeten lukken.


Oja en waarschijnlijk komt marcel woods ook draaien dan :-D
kijk bamb snapt het.
Wie t eerst komt bedoel je HouseMusik, dan wordt er pas gemaald! ;-)
 
Super idee hoor NaQQ!e!! En dan zie ik je tenminste weer eens een keer :).
je ken ook als je meerdere feesten wilt geven per feest verschillende stijlen ofzo
Ik reserveer een kaartje :)
 
ow.. misschien dat je wesz eens kan polsen om te komen draaien? Wesz is toch van mikeb en wesz?
Nak, je vergeet Walt te vermelden!!! En Ritzi lee!!!
laatste aanpassing
hehe ja ik heb maar van 21.00 tot 6.00 dus ik moet nog ff kijekn wie ik in ga delen, zijn dr zoveel hier die een goed plaatje kunnen draaien.
Ik heb het gevoel dat dit een leuk en uniek feessie gaat worden!!!:D You go NaQQle!!! Als je hulp nodig hebt roep je maar!!!
Artiest R2B
Ik vin het een leuk initiatief:D.....werd eens tijd;) En ja er zijn Dj's genoeg hier dussuh ....setimup!
Ja Nak, ik wil wel je penningMEESTERES worden hoor! (6)
 
nja goed.. we doen maar ff wat suggesties
jij beslist.. :)

ow.. en om ff op je eerste vraag antwoord te geven: als de dj's en het geluid goed zijn ben ik tevree.. en een beetje stevige airco is ook wel fijn :)
lachuh idee... tja datum kweenie ech.. misschien idee om te vergelijken met andere dingen die er rond okt/nov zijn?
 
Sooo heeeeee!!!!!

Dit klinkt beter!!!

Ken misschien wel een dj regelen, draait lekkere harde trance/club/hardhouse: ALS HET MAAR HARD IS!

Datum: November lijkt mij het beste!!!

Marz-E
Ik wil ook wel meehelpen:P
 
ik en me zus ilsje21 zijn van de party hoor:D
mocht je nog om dj's verlegen zitten (ik denk het niet, maar toch!) dan kan ik maybe ook nog wel wat onbekend talent regelen!!!
 
2 Jackie: Ik neem aan dat je de AOR bedoelt?? Kost idd geen bal, en is zeker wel gezellig te maken. E-Town Techno daar was in ieder geval zeer geslaagd, met een man of 500. Hoe Three Chambers 2 weken later is geweest weet ik niet, toen kon ik niet.

Even on-topic:

Als Bellie niet draait kom ik niet! :P

O ja, MoH, je zal het vast goed bedoelen maar je profileert jezelf als een holbewoner. Gewoon even wat vriendelijker doen, dan krijg je ook niet zulke reacties :)
Ritzi lee moet komen draaien :D

Enne NaQQie waar kan ik kaarjtes kopen :D
2 wackyjacky - - > Euh, dat bedoel ik ook (dat van wie t eerst komt, wie t eerst maalt). haal weleens dingen door mekaar in een bepaalde bui :p
en qua decor enzo is toch ook wel wat te regelen. ik denk dat er genoeg creatieve mensen zijn die iets in hun vakantie in elkaar willen flutsen!!
Ik wil wel komen openen met een beetje trance :)
lekkur duister en beetje kelder idee lijkt mij wel vet. stroboscoopie dr bij..verder nie teveel poespas. geld ken je beter aan andere dingen uitgeven..
Ik vind dat de dj's zich niet moeten aanbieden, dat doe ik ook niet.....zo lekker standaard ik weet niet hoe jullie daarover denken.....
 
Als je het voor 200 man doet lijkt het me handig om alleen voorverkoop te doen

en dan via Partyflock

Kaarten die overblijven aan de deur verkopen
laatste aanpassing
r2b>vin ik ook ze moeten gevraagt worden ja tog
 
inderdaad.. regel ff iets met tom ofzo voor de verkoop
weet je in ieder geval wie er WILLEN draaien...
Ik vind dat jullie het feestje een keer in twente moeten houden.
Kunnen jullie een keer ervaren hoe is, om meer dan 1.5 uur heen en terug te rijden naar/van een feessie.
Daarbij is het atijd lente in Twente ;)
housemuziek>nah ik denk tot elke dj wel wil draaien...anders ben je geen dj lijkt me hehehe
HUmmzz ik heb zo het vage vermoeden dat ze dat allemaal wel willen anders werden ze wel straatveger of zo.....:P:P:P No offence!
Same idea:d
straat veger? tsss das geen beroep!

ik wil putjes schepper op zee worden!
 
ik kom ook wel, ondanks dat mijn stijl als enige niet is genoemd (naast p-kay, ik HOOP dat hij UK hardhouse bedoelt;))
Werkzaam bij Studio T
Artiest Toyax
Dj Toyax, very cheap tallent dj!!!!!

hardtrance, hardstyle,hardcore
Misschien draait ie wel een hoop stront.....:D
dit is echt een mega plan , en zeker dat het in Den Haag is..!

als dit je lukt , vind ik het echt gaaf , dan ben ik ook zeker weten aanwezig..!

enne Wesz & Mike B en Walt zou ik zeker laten komen.. dan weet wesz ook gelijk hoe een echte stad is.. :)
ik heb nog wel wat connecties in de laser wereld dus meschien kan ik een leuk systeempje ergens lenen :D als ik tenminste mag komen als relatieve newbe ;p

MoH>sorry dat ik zo laat reageer maar ik was ff doodgevallen ;) nofl
 
Den haag??????????????????
Ik ben van de party,en ja naq WAKKER ;):)
"lijkt me wel moeilijk om zo'n feessie te organiseren. Iedereen zegt wel dat ie komt, maar als puntje bij paaltje komt, haakt iedereen af!!!"

Wat heb ik nou weer gedaan :D

Trouwens snuitig plan held!!
 
Cewl idee !!
Ik meld me bij deze aan als PF fotograaf :)
laatste aanpassing
Artiest Tuned
Jah klinkt allemaal kewl!! Nog opbouwende Trance/Progressive dj nodig?? Present!! Ready and willing!!
 
Als er techno gedraaid word ben iok zeker aanwezig. Licht/geluid etc. maaktn iet zoveel uit. Word gewoon gezellig. reserveer maar vast een plekje voor mij Naqqie!!! Greetz
Tja lange, daar ga je de fout in... Ik heb namelijk heeeeeeel veel streepjes voor bij NaQQ... Ik zuig best aardig, vraag maar eens aan hem! :P


ik ben uiteraard van de party, jammer is alleen dat het in de 'techno-maand' valt....
ejj flex :):) Waar kan je kaartjes regelen?
Hmmmm, als Marcel Woods komt, ben ik van de partij.

En wat dachten jullie van 2 november? Noemen we het "J-MAN's B-Day Party". :-D :-D :-D
 
ik heb alleen je eerste post geleze nnaq en ik vind 't een mooi initiatief :D


maar uhh, 't wordt toch wel een pf party he en geen pf gangbang of zo??? :P
gnagnagnagna gangbang?!
 
Lijkt me leuk, verder heb ik niks meer toe te voegen hieraan ;)
een gangbang?.....