Partyflock
 
Forumonderwerp · 12708
­ Nederland
Ik ben al een tijdej bezig om een partyflock feest te realiseren, en het kan gaan lukken.

Nu heb ik een aantal vraagjes voor jullie, wat is de beste datum rond okt/november??

ik wil zelf dj's vanuit partyflock gaan regelen, dus wie willen jullie horen draaien??

Wat vinden jullie belangrijker veel licht en show, of juist betere dj's /geluid/extra's?

en hebben jullie verders nog suggesties?

cappaciteit wordt ongeveer 200 man dus het zou wel moeten lukken.


Oja en waarschijnlijk komt marcel woods ook draaien dan :-D
voor datum moeten we ff kijken in de agenda, ff zoeken wanneer er nog geen (grote) feesten zijn waar veel mensen naar toe gaan, ik kijk ff
voor op een zaterdag denk ik 16 november
laatste aanpassing
NaQQ!e doe je goed man(y)

Maar ik vind juist als het een beetje duister is wel leuk!!!

Pre is toch wel dat het geluid harder moet als wat ze in de HMH hebben;p

Geloof dat het in november wel rustig is!!

GreetZ
 
het weekend na 19 november!

kunnen we mijn verjaardag vieren!
mja 16november dan, das een zaterdag, het feest word overigens op dezelfde boot gegeven als waar elusive afgelopen zaterdag was, is wel een leuke lokatie trouwens.
je moet het juist wel doen als er een groot feest is.
Aangezien er maar 200 man inkunnen.
De mensen die dan echt graag willen komen, zijn er echt wel.
Enne geluid is belangrijkst! Ik heb ooit een verjaardagsfeest gegeven en toen stonden er 3 lichtbakken en hing er 1 flower en het was geweldig :)
En ik ben der natuurlijk wel bij

alleen is 200 man weinig wil je nog een beetje kietspelel qua geld
lache plan :)

verlichting niet te gek, stroboscoopje en Laser is wel erg leuk natuurlijk.
geluid moet goed zijn, lekkere bas enzo.

waar heb je de lokatie dan of wordt dat een surprise :p
Ik wil wel draaien hoor :D :D
ja en wie willen jullie horen, zat zelf te denken aan toyax, wesz, bellie, wil nog een trance dj hebben wie o wie?
neem anastasia.. zij kan k3 heel goed remixen :D:D:D:D:D
pasqi :)
Lijkt me een leek idee! Waar is die boot dan? Misschien leuk om er nog een oldschool DJ bij te doen trouwens!

Damien> Wat draait Pasqi?
en nog een hardcore dj en een terror dj ja tog alle stylen enzo :)

ken niemand zeiken ook ofzo???
slecht idee
je wil een PF feest geven met een locatie voor maar 200 MAN terwijl er meer DAN 4000 LEDEN zijn


geef dan helemaal geen feest
laatste aanpassing
jij ben ook blind zeker
dan kom je lekker niet MoH :-p

en ik denk dat we niet te veel stylen moeten mixen, maar ik d8 van trance/hardtrance<>naar oldstyle/hardstyle<>en dan door naar brute hardstyle/een tikkie hardcore, iig gaat marcel woods afsluiten.
en jij gaat er vanuit dat er ook echt 4000man komt?? hehehehehehe roflmao!!!
Pasqi draait trance/progressive

En ehh, MoH mister, 4000 leden, je moet in actieve gezellige leden denken. En dan hou je toch niet meer dan 400 over, en de helft kan niet of komt niet :) dus 200 is misschien wel mooi
Master of Hardcore> Da's niet helemaal reeel. Kijk, er zijn wel 4000 leden, maar er zijn maar een paar honderd echt actieve PF'ers, waarvan nog niet eens iedereen op het feest zal komen... ik denk dat je met 200 man wel een aardig aantal hebt!
Damn Damien, je was me net voor :)
en ik was damien nog voor :-p
"dan kom je lekker niet MoH" , ik zeg alleen dat als je een 'PF' feest wil geven , EEN PF FEEST?,EEN PF FEEST jah! dan moet je een cap. van 4000 p. hebben

en niet van 200 geef het dan een andere naam maar geen PF feest
laatste aanpassing
 
Guido, al staat er 1 plantenbak en een colaautomaat, ik zal er zijn als ik geen oefening heb :)
En Bob patges en ik kom ook sowieso! Zijn dr dan al... 4! Gaat snel :)
2 MoH> *zucht* neem een hobby.....
laatste aanpassing
 
Ja, daar geef ik moh wel gelijk in hoor...
Kan er dus maar een heel klein gedeelte in....
grimpie val dood , ik zeg alleen me mening met je kut kop
leees en denk!!!!!
PEACE>!!!!!!
 
Goh... jeetje heeeeeej...
op een forum mag je toch je mening geven???
schijnbaar niet vuile tyfus flikkers!!!

grimpie jongen neem zelf een hobby
 
Moh> :kusje:
:@
kims> jaja :flower:, maar sommige mensen lijken wel een plaat in hun hoofd te hebben :@
laatste aanpassing
Nick...je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen...rustig aan...rieleks...
Ik weet ook nog wel een zeer goedkope lokatie anders Guido, waar een mannetje of 600 inpassen en je betaalt er geen ruk voor, 150 euro ofzo. Is alleen wel in eindhoven, dus da's weer niet zo in de buurt. Maar heeft wel 3 zalen!!

MoH drukt het wel erg lomp uit, maar ik kan er wel inkomen. PF is veel groter dan die 200 man, dan krijg je alleen de vaste groep luitjes waar jij veel mee omgaat en lijkt het eerder op een vriendenfeessie dan een PF-party.

Je zal dan echt meerdere muziekstijlen aan bod moeten laten komen, dus zorgen voor meerdere zalen. Een zaaltje met trance en club, een zaaltje met hardcore, oldstyle en hardstyle (of kan dat niet samen??? don't fight me if I'm wrong!) en een chill waar mensen lekker kunnen zitten. Denk dat je dan pas kan spreken van een PF-feest!!!
 
Mensen CHILL!!!

Wees toch gewoon blij dat die gozer dat voor ons aan het organiseren is.

En trouwens, je moet klein beginnen. Eerst is zien of er voldoende animo is voor een groter feest.
Jah toch!! ;)
laatste aanpassing
Als het maar gezelli wordt ja toch:D:D:D
de 26, of 27 jaaaa 26= Pasquinel jarig enn ikke de 27e :D

haha
ik druk het lomp uit ?
:)

ik zeg waar het op staat ,het is gewoon zo!! :|

maar tegenwoordig lijkt iedereen wel zo mieterig dat als je BOE zegt dat ze zich eigen meteen aangevallen VOELEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kots:
Wouw klinkt allemaal leuk, wil dan zeker wel van de partij zijn :D
whahahahahahahaha, nu kom ik echt NIET MEER BIJ :) whahahaha
:S
Laten we gewoon eerst is beginnen bij 200 man. Mocht er meer intresse zijn das dan mooi, en kan daar de volgende keer rekening meegehouden worden. Dit initiatief is gewoon top. Hij probeert het tenminste
maar ik wil het gewoon eerst klein proberen, ik kan ook wel een lokatoe voor 800 man regelen, maar ik wil eerst zien hoe het loopt, als er zometeen niemand staat op die lokatie van 800man zit je mooi met de gebakken appelz, uds eerst klein en dan wat groter.

zal niet de eerste zijn die het TE groot aanpakt en op zijn muil gaat.
lijkt me wel moeilijk om zo'n feessie te organiseren. Iedereen zegt wel dat ie komt, maar als puntje bij paaltje komt, haakt iedereen af!!!

en om echt allerlei verschillende zalen te hebben als WackieJacky zegt lijkt me niet echt een goed plan. Dan zal het in de Trance/Club denk ik niet al te druk zijn, iedereen is in de andere zaal met Oldstyle/hardcore & Hardstyle. En Eindhoven is ook niet echt centraal gelegen.

Ideetje van NaQQle lijkt me beter om de avond op te bouwen met trance en eindigen met Hardstyle/hardcore!!!!