Partyflock

Forumonderwerp · 11989
Aan het eind van Dana's set draaide ze een heel bekend nummertje, waar iedereen ook op stond mee te blèren. Dat tuut tuut tuut-nummertje. Iedereen stond het mee te schreeuwen, maar ik wil ff weten hoe dat nummer heet. Iemand een idee?

PS deze topic kan ook voor andere nummers gebruikt worden, misschien wel handig voor als je een nummer zoekt en je weet de titel of artiest niet.

Graag gedaan. :-P
Ik heb de vinyl en zal hem binnenkort ff op mp3 pleuren voor je....
Nog muziekkenners die mij kunnen helpen aan de bovenstaande nummertjes???

(zie 2 berichtjes naar boven. :P)

8) 8) 8)
FF kleine update. Heb net Hardheadz - Wreck thiz place gehoord en da's idd dat ene nummer dat ik zocht.

Nu ben ik alleen nog steeds op zoek naar nummer van The Mallorca DJ's - The Fight.

Maar ik hoop dat Xray me daarmee kan helpen. :D:D:D

ik zou ook heel graag de naam van nummer 1 weten. Ik hoor em ook heel af en toe in New York(discotheek hier). Volgende keer als ik em hoor zal ik naar de dj heengaan en vragen hoe het nummer heet.

Die nr 2 van jou......die tatataaaaaaaaa tatatatata

als ik het op mijn manier zeg is het gewoon dat stukje uit James Brown is dead.
James Brown is dead taaaataaataaaaaaaaaaaaaaa tatatatatatata rag kraak beuk stamp
en dan die hardstyle remix wordt egt veel gedraaid nu

weet je al wat meer over dat eerste nummer?
2e nummer was al bekend,

1e nummer misschien da rick - rumble ??

lijkt me sterk maar misschien, is wel een oud nummer alweer

het is wel met dezelfe sample als da rick. Maar die bass bij dit liedje is 10xharder en zwaarder :D
Tis nie Da Rick. Dacht ik eerst ook.

En idd, 2e nummer was al bekend, was idd Hardheadz - Wreck This Place

Vanmorgen ff aan Francois gevraagd, die eerste is inderdaad de Mallorca DJs en is bijna niet meer te krijgen! ;) Op Frequence sloeg ie trouwens wel in als 'n bom ... "Ladies & Gentlemen"
Bijna niet meer...

Waar dan nog wel??? :D:D:D

je kunt em nou ook downloaden bij Soulseek
(Y) Top Jongens (Y)

Mallorca DJ's was idd het nummer dat ik zocht. Echt lekker om weer te horen. Zoek nu nog ff een hardere remix, want dit is de originele versie en die vind ik nog wat soft. 8)