Partyflock
 
Forumonderwerp · 11927
­ Nederland
Ik heb het erg druk dus ik gaan niet alle kritiek weerleggen want dan zit ik de hele dag te PF'en.

Wel ga ik even in op de stelling van enkele 'experts' die beweren dat wij de DJ's instructies zouden hebben gegeven. %-)

Wat een onzin zeg! Zoals heel veel reacties hier echt grote onzin zijn. Ik heb er eigenlijk geen goede woorden voor over...:-(

Het enige wat ik kan zeggen is dat ik het een baggerpubliek vond. Hoe haal je in het je hoofd om Liebing uit gaan fluiten? En ik weet precies uit welke narrowminded hoek dat gefluit kwam. Uit de hoek van die kansloze hardstylestampers die een dikke plaat voor hun kop hebben en denken dat alleen hun eigen muziek ertoe doet.

Van tevoren hebben we luid en duidelijk aan iedereen laten weten dat Sensation gaat om het totaalconcept. Dat het dus niet alleen om de muziek gaat. Als je er dan vervolgens op het feest zelf pas achterkomt dat er ook DJ's staan die iets anders draaien dan het 'stampwerk' dat jij wilt horen dan moet je die fout vooral bij jezelf zoeken.

Verwend zeikpubliek... dat zie ik hier terug. Niemand heeft het over de mooiste lichtshow die er ooit is vertoond of over de acts en de decoratie. Liebing en Picotto die overal ter wereld draaien en van tevoren bijna de ogen uit hun hoofd kijken bij het zien van de grote zaal en uitroepen dat dit het mooiste is wat ze ooit hebben gezien...

Wat heb je dan in godsnaam te zoeken op Sensation als die dingen je niet interesseren? Ga lekker voor 10 euro ergens in een kale boerenschuur uit je plaat. Dan kan je de hele nacht lekker 'stampen'.

De DJ's instructies geven??? Het moet niet gekker worden. Als er al instructies gegeven moeten worden is dat aan het publiek...:-D
laatste aanpassing
 
je kan gewoon niet organiseren ;p ;p

liebing uitfluiten is idd heilschennis !

maar de muziek verder van wat ik hoorde had gewoon iets, waardoor het duf klonk.
laatste aanpassing
dat uitfluiten sloeg echt nergens op, hij draaide best wel een lekkere set. Maar dat kwam omdat er op dat moment nog niet echt was gebeuQt, en dat hadden velen wel verwacht.
Tjeerdo> Maar van wat ik begrepen heb, vonden zelfs de echte techno-freaks Liebing en Picotto slecht draaien!
2 Tjeerdo, ik ben er wel niet geweest, maar ik vind het goed dat je nog maar weer eens op het Sensation concept wijst.

en dat er dan mensen zijn die een dj gaan uitfluiten is zeker ziekelijk (ik heb Liebing op de Loveparade gehoord en gezien, en als ie zo op Sensation heeft gedraaid dan is het alleen maar mooien, die man die leeft achter de tafel in alle manieren)
laatste aanpassing
 
Ik wou hier graag ook even op reageren!
Ik ben samen met mn zusje van Groningen helemaal naar Sensation gegaan, en we hebben beiden een topnacht gehad! Ook al houd zij meer van Hardcore en ik van Hardcore en hardstyle. Ondanks af en toe de prutsende DJ's, vond ik het met de aankleding en de sfeer.....GOED!!!! Ik vond Mauro vies tegen vallen, en heb ook even gedacht dat daar de organisatie misschien achter zat, om de sfeer toch weer wat af te zwakken voor DANA! Ik had Marco V nog nooit live horen draaien en moet zeggen dat hij samen met Dana mijn avond heeft gemaakt! Ik vond het in ieder geval een geslaagd feestje!! En de aankleding ook erg styl vol, alhoewel ik het zelf nog beter had gekund!! ;-)
2 Gold: Is dat iets waar wij iets aan kunnen doen? Misschien waren ze zenuwachtig? Of erg moe van het weekend Love Parade. Zelf vond ik Liebing erg sterk, alleen het laatste kwartier nam hij gas terug en vond ik ook dat hij beter wat harder had kunnen draaien. Maar ik zou het niet in mijn hoofd halen om hem daarop te wijzen.;-)
Ik had verwacht dat Mauro Picotto wat harder zou draaien en zou afsluiten met wat hardstyle. Ik denk dat veel meer mensen dat hebben gedacht en dat staat los van het feit of hij goed of slecht draaide. Nu was het inderdaad een avond met bijna alleen maar techno en nog heel even wat stampwerk met Dana waar helemaal geen opbouw voor was geweest.

Wbt lichtshow kunnen volgende feesten denk ik alleen nog maar tegenvallen. Het tofste wat er is heb ik denk ik nu wel gezien.
 
niemand heeft het over de mooiste lichtshow, niemand heeft het over de decoratie
niemand heeft het over de 58 euro waarvan 50 % in tjeerd ze zak verdwijnt :-)
 
Het is niet gemakkelijk om een missie te hebben Tjeerdo.
ow ow ow wat een gezeik!!!!!

al die Hardstyle freaks hierzo moeten niet zo zeiken!!! Als je de line up van te voren had bekeken (en ook de tijden) wist je dat voor het grootste gedeelte toch wel techno werd gedraaid door de Hey, Liebing & Picotto. dus niet achteraf zeiken dat er teveel techno was!!

en dat sommige dj's softer draaiden dan dat we van ze gewend waren is een andere punt. Ik vond zelf Liebing wel lekkah (misschien dat laatste half uurtje niet, maar goed)Michel de Hey en Dana toppertjes en Marco V was ook ok!!! Alleen Picotto niet echt.

en what the f*ck, iedereen heeft zijn eigen smaak!!!
 
Zeiken over sets kan altijd.
Ik hou van techno en van hardcore en van hardstyle en van JAZZ

Ik vond liebling een kutset draaien
Ik vond Marco V een uber-prutser
Ik vond de Hey meesterlijk


Heb mijn ogen uitgekeken bij de show, naar de decoraties, de strakke organisatie..me realiseren dat er 35.000 man tevreden gehouden moet worden.



Maar wat mij uiteindelijk teleurgesteld naar huis heeft doen keren was het ongelofelijk IMBECIELE publiek.
Jonge kinderen met scheve bekken van de dope; boeren die je aan de kant rammen en mensen die de hele tijd zeiken over het gemis aan GEBEUK.


De DJ's hadden het publiek uit moeten fluiten; want het publiek heeft het feest meer dan goed verneukt.
Dus fuckers..je hebt 58 euro betaald om de avopnd voor jezelf te verpesten.
Beter had je die 58 euro besteed aan een nieuwe attitude voor jezelf.
 
waar koop je dat ? zo'n attitude
 
de aankleding was leuk
de lazers waren leuk
de dj's vond ik goed
en je moet er ZELF het beste van maken
en beviel het je niet had lekker naar huis gegaan,
des te meer ruimte voor mij :P
2 tjeerdo mayday is mechien niet te vergelijken, maar was in mijn ogen dus gewoon 1000 keer beter kwa lichtshow en decoratie,maar das slechts mijn mening!
ik ben het voor een gedeelte met Shebyte eens.

ook wel een klein beetje over dat publiek. Ik heb me er niet aan lopen ergeren, want dat weet je van te voren bij zo'n massa feest dat dit soort publiek op af komt! (of het nou white of black is)

maar er liepen idd wel wat mensen waar je spontaan medelij mee kreeg!!!
2 shebyte --> niet spotten met boeren he ;)
Qua publiek kan ik me echt alleen maar bij Tjeerdo en Shebyte aansluiten. Echt hoevaak ik mensen wel niet heb horen zeiken van wanneer komt Dana nou, ik wil Dana. Tja als je alleen Dana wilt, had je pas om 5 uur moeten komen.

En toen mensen in me buurt durfde Liebing uit te fluiten, wou ik ze echt bijna op hun bek slaan. Maar ja das ook een beetje te triest als ik dat zou doen.
 
Ter toelichting:

Ik mijd sinds 6 jaar alle grote feesten.
En Sensation Black had voor mij een kleine trip down memory lane moeten worden.

Ik vond het een bad trip...want niet de muziek is niet veranderd..maar de houding van de bezoeker.
Ik heb intens medelij met organisatoren tegenwoordig.
Je moet je fucking toverdoos tevoorschijn toveren om die verwende klojo's maar tevreden te houden en dan wordt je nog uitgefloten ook.


Nou..8 jaar geleden stond je met duizenden mensen op een verlaten vliegveld , met een paar discolichten en een miezerig lasertje..zonder schoon sanitair , zonder fatsoenlijk toezicht of een EHBO


En al die duizenden mensen gingen met een tevreden smoel huiswaarts.


Ik heb besloten na deze ervaring om de massa evenementen toch maar te blijven mijden...ik zoek MIJN publiek toch maar liever zelf op ;-)
nou Tjeerdo ik vind dat je helemaal gelijk hebt...
 
Wat She bites ( ;-) )zich realiseerde, heb ik ook gedaan en af en toe zag ik toch wel de hele arena uit zn plaat gaan! Het uitfluiten van Liebing vond ik ook een beetje ver gezocht. Hij draaide naar mijn mening zwaar bagger, maar deed wel zijn ding! En dat kun je bijvoorbeeld respecteren.

En ind. vond ik het publiek ook best wel onrespectvol. Vooral veel 16 en 17 jarigen naar mijn idee, opzich te verwachten op een sensation, maar een beetje gedragen kan geen kwaad. En dus GEEN gefluit als het toevallig niet "hard" genoeg is. Ik ben ook voornamelijk naar Sensation gegaan voor de sfeer, en het totaalplaatje en dat was top.
Ik ben één van de Technofreaks waar hier over wordt gepraat. En ik vond Chris Liebing in het begin van z'n set echt goed draaien, maar na een half uur werd dit een dippyset.

Mauro Picotto draaide te spacy en te rustig voor een feest zoals Sensation, en ook voor mijn smaak......En nee, ik waardeer Hardstyle, maar techno moet toch ook een beetje erin knallen...
Anders ga ik wel naar Roog luisteren.;)

Michel DeHeij draaide echt super! Bijna alle platen die hij draaide liggen in de kast van mij en m'n vrienden.... Super!

Dana was ook niet haar hele set goed. maar na een kwartier zat ze er lekker in. Alleen hadden ze die MC moeten neerschieten.....
 
ik ben gewoon uit me dak gegaan bij michel de hey
ik ben ff wezen rondlopen tijdens marco v
ik ben zwaaaar uit me dak gegaan op liebing
ik heb genoten van de megamix
ik heb genoten van picotto
ik heb dana niet gezien

ik ken me nog ergeren aan de mensen die steeds zeggen dat er niet GebeuQQQed werd..bedoel het is toch ook geen QQQQQ-Dance...tis ID&T dit was te verwachten..ze maken het waar ..prachtige sets (wat ik gehoord heb)..alles zag er top uit geen gezeur uitfluiten van liebing = echt triest
die man draait altijd goed
maar ja teveel mensen verwachten gewoon hardstyle met een Q! en dat is dom .....

ID&T good show :D
 
Dat gelul over de muziek slaat trouwens ook nergens op.
Als je een beetje weet wat je luistert, dan weet je ook dat Techno een verzamelnaam is voor verschillende stijlen.
Er zijn techno-stromingen die qua BPM's ver boven menig hardstyle nummer uitkomen.
Dus dat "gebeuk" vind je meer dan genoeg terug in Techno.

dan is er nog de groovy techno, de tech-house, de latin-techno, de donkere techno..de schranz..

Allemaal techno


En dan zal ik maar niet uitwijden over de diverse hard-stijlen en hardcore-varianten.

Dus diegenen die hun mislukte feest wijden aan het gemis van gebeuk en daarmee techno de schuld geven, moeten zich eens verdiepen in de muziek die ze luisteren.

Music for Dummies..

vast ook wel in "a nutshell" te verkrijgen ergens ;-)
SHEBYTE...says
Nou..8 jaar geleden stond je met duizenden mensen op een verlaten vliegveld , met een paar discolichten en een miezerig lasertje..zonder schoon sanitair , zonder fatsoenlijk toezicht of een EHBO


2 shebyte...maar die feestjes waren GRATIS muts...;)
 
Gelul; die feestjes waren helemaal niet gratis.
Daar betaalde je toen mooi 15 piekies voor!
en ook nog eens een piek per muntje..want ja, die hadden ze toen ook al..muntjes ;-)
maargoed...10 loze topics, met duizend loze posts...

ID&T kan zijn naam beter veranderen in L&B (list en bedrog)...want volgens jaar staat er gewoon weer 35.000 man te springen om s lekker een oor aan genaaid te worden...groot gelijk...iedereen gaat t om t geld, dus waarom ID_T niet he...
she?...das nie slim...;)
nee, geen techno for Dummies....... Mij is de Awakenings techno van de Westergasfabriek aangeleerd en vertouwd geraakt.

Zoals al veel besproken op PF. Hou jij je smaak maar bij de softe kant, en ik bij de harde kant.
Ik heb niet gezegd dat Liebing of Picotto slecht draaide.

Ik vond ze gewoon te soft voor mijn smaak.
khad wel wat minder eentonige techno van Chris liebeling verw8 en dat uitfluiten... tja dat was gewoon een minderheid die zich even liet horen, kijk daar niet elke hardstyle liefhebber op aan aub :/
 
je hebt gelijk, iedereen wist van tevoor dat het bij dit feest niet om _de muziek_ zou gaan. Stel jezelf erop in dat muziek een BIJKOMENDE zaak is bij dit feest en alles komt goed ;) Lekker socializen en lol maken.

Heb me vermaakt!
 
ehm Mano..talking to me?

If so...ik leg met mijn reply uit dat je alles kan verwachten van Techno..en zo ook van Hardtyle, Hardcore en Dance

Niet iedereen is namelijk een alleseter..like me, die het hard, zacht, afwisselend en eentoning lust ;-)

Iedereen heeft recht op zijn mening qua muziek..want over smaak valt echt niet te twisten.
Ik erger me alleen aan het feit dat men de schuld bij Techno legt, door het gemis aan GEBEUK.

En dat is onzin; aangezien Techno vaak geoeg harder "BEUKT" dan menig hardstyle of hardcore nummer.

Ik vond de set van Liebling ook een beetje flauw..maar dat is smaak en dan gewoon niet jouw cup of tea.
 
to Mr. Housepinda: INDERDAAD!
2>Pinda>niet om de muziek? als je de line-up bekeek zou het alleen maar om de muziek kunnen gaan:S
laatste aanpassing
ja dat ben ik het met Pinda en Tjeerdo en anderen WEL eens...het concept "sensation" was bekend...nie klagen achteraf
Hetgeen wat ze hebben neergezet is onovertroffen, show en alles eromheen, tot in de puntjes geregeld, erg vriendelijk onthaald, een zeer goede fouillering (eindelijk)en een warm welkom.

Muziek is niet de hoofdmoot in deze, maar daar zijn vele te ver van de wereld om dat te beseffen.

Publiek was 80 procent mongolide, fout gekleed, en erg fout kauwend.

ik noem het maar gen partyflock publiek, anders word damien boos.

Marco V zijn laatste plaat was leuke plaat van vroeger, daarna liebing die erg populistisch begon, en snel afzakte, megamix was leuk, geluid werd ineens beter, en publiek werd wat losser.

Picotto was aan het klootviolen, erg jammer.

dana maar niet afgewacht, huilen doe ik htuis wel.

al met al meer een socialize avond, en een kijk avond, maar das ook de bedoeling van zoiets.

als ik een verschikkelijke dansavond wil hebben, dan transporteer ik mezelf wel naar een awakenings, of een Vath @ terazza next week

aju met een du
Vond michel de hey zekers goed draaien! wat haalde hij een vette nrs te voorschijn, maar mauro en liebing..kom kom..op mayday draaide liebing gewoon lekker "Black" en ik heb altijd staan springen op picotto...net zoal op Qlimax...daar Beuqte hij dr op los maar nu>? nee sorry maar dit had ik zekers niet verwacht..toen Dana aan haar set begon liepen ook alle tribunes leeg..dat zegt toch wel iets over de STYL die het publiek had verwacht>? dus bijna 35.000 man die zaten te wachten op knallen..en ID&T en de DJ's niet???? wat een flutfeest
 
Ja voor dit feest ging ik NIET voor de muziek, hellooo waakeee up :/ SENSATION was de naam geen Awakenings of I love techno
 
en zoals altijd is dhr Rushin G weer allesomvattend.

Laf joe poppie,


Koes (k)
Als Tjeerdo het leuk vindt om namens ID_T te spreken, dan wordt ie namens PF aangevallen...logisch toch?
war die post ineens vandaan kwam...:O...:S
 
Zeg B&B..

denk je dat je misschien vandaag ook nog een constructieve bijdrage gaat leveren aan dit topic of kunnen we ons voorbereiden op meer overloos gelul aan uw adres?
o ik dacht juist ik doe lekker met She mee...:O

maar wat wil je horen dan?...
 
dat het je spijt
t spijt me!

Laf joe poppie,


Koes (K)


of is dat offtopic?
nu ff serieus...

ik poste dat, omdat ik ergens las dat mensen verbaasd waren dat Tjeerdo persoonlijk aangevallen werd op het falen van vervullen van valse verwachtingen...

ik geeft tjeerdo gelijk dat het concept bekend was...en geef de slecht geinformeerden gelijk dat ze Tjeerdo erop aanvallen...
 
Zie je...je kan het wel ;-)

Koes (k)
 
"zegt toch alweer over de STYLE die het publiek had verwacht"

dan wete die mensen echt niets van de dj's
als je de dj's zag kon je al gewoon weten dat er geen gebeuQ kwam :S

tis ID-T
en nie
ID-TQ ofzoiets
We moeten ons er maar bij neerleggen dat Sensation gewoon geen standaard/gemiddelde feest is. Het is gewoon een groot en mega commercieel feest voor de massa. PUNT

2 Tjeerdo: Was het niet toevallig een collega van je die instructies gaf zonder dat jij er van af wist;) joking
klopt Panoz...vinnik ook...

maar STEL dat de mening van de pF-ers, de mening van het publiek daar is (lijkt me stug)...dan vind ik het WEL de taak van de DJ om in te spelen op de wens van het publiek...

Hier op PF LIJKt het dat velen een beroerde avond hebben gehad door de muziek...ook al was het concept bekend...een DJ staat er voor de mensen...
 
Ik vind niet dat je DJ's instructies moet geven. Je vraagt een DJ voor wat hij draait en niet om maar een grote naam op papier te hebben. Aan de andere kant vind ik wel dat een DJ zijn set moet kunnen aanpassen als hij merkt dat het niet helemaal aanslaat bij een groot deel van het publiek. Ze worden er goed voor betaald en moeten proberen om de mensen zoveel mogelijk waar voor hun geld te geven.
Ikzelf heb de heren Liebing en Picotto meerdere keren horen draaien en vond het afgelopen zaterdag best teleurstellend wat we te horen kregen.
Dat neemt echter nog niet weg dat ze het niet verdienen om massaal uitgefloten te worden(een voetballer speelt ook niet elke week zijn beste wedstrijd), maar het zegt wel iets over de gevoelens van een deel van het publiek. Wij zijn dan ook voortijdig vertrokken (hoeveel uur slechte muziek kan een mens verdragen?).
De aankleding, acts e.d. waren OK, het laatste uur van Michel de Hey en Marco V vond ik ook goed.

PS: ik behoor niet tot de hardstyle of boerenbeuk hoek en stoorde me ook aan een deel van het publiek. ik vond alleen de muziek niet super
laatste aanpassing
Ik ben er zelf niet geweest maar wil toch ff heerlijk mijn kritiek spuien (zal ik mijzelf Hebyte gaan noemen?;-)).

Ik erger me gewoon blauw aan de domme mensen die het de hele dag over stampen hebben en over beuken. Waar gaat het nu om? Dat je zeker weet dat je oren beschadigd raken en je poten pijn doen van het achterlijke springen? Naar mijn mening moet het technisch gewoon goede muziek zijn en hoeft het niet altijd zo hard mogelijk of zo snel mogelijk. Over het algemeen is het partypubliek toch niet het intelligenste helaas... Zeiken kunnen ze goed maar meer ook niet. (kom maar met de harde kritiek!). En het feit dat mensen 58 euro betalen... tsja dat doe je zelf dat doet niemand voor je! Wie is er nou dom? Degene die weet dat ze die prijzen kunnen vragen of degene die de prijzen betalen?

genoeg gezeikt weet het niet meer.