Partyflock
 
Forumonderwerp · 11808
­ Nederland
Hellooow,


Voor iedereen die dit 'live' wil meemaken...

Sensation [Black] is live te beluisteren, een verzameling van links naar de stream staat hier:

http://sensation.root-server.nl
laatste aanpassing
 
dis wel vet!
ah joh..........haha neej geintje laten we het leuk houden en doorgaan met stuiteren
 
Hoe veel mb / gig zou het zijn tot aan 8 uur morgenvroeg?
Tssss.. die Marco V heeft in zijn kamertje minimaal de halve set al van te voren bedacht.... wordt amper gemixed, haast alleen maar plakken wat die gast doet.... --> onder het motto: iedereen kan mixen!

Lekker simpel draaien zo.....:(
 
zoals deze overgang, kan ik ook
 
kheb nu 140 mb binnen :)
 
ja valt me best wel op, michel deed ook geen leuke truukjes :(
Kan je ut met winamp ook opslaan? zo jah hoe?
 
kon iemand horen hoe die laatste plaat genaamd was van michel ?


leo en bushwaka ofzo ? :-)
 
LAAT ZE HUN BEK HOUDEN! :):):)
laatste aanpassing
Dat is het nou juist met Marco V. Hij plakt heel veel en mixed niet echt. Sprake van moeilijke overgangen is er sowieso niet, want hij zoekt alles van te voren bij elkaar. Ene schuifje open en het andere schuifje dicht.... echt kansloos.. maar ja, dat horen de meesten uiteraard niet....:S
 
2 baRTROL>> VOLGENS MIJ NIET, DOWNLOAD EEN PROGGIE VAN http://www.xrmx.com/solutions/software/mp3-stream-recorder/mp3rec22.zip

INSTAL HEM EN DAN SERVER: HTTP://130.89.165.51:700/
ok thanks. kga ff kijken
Ze zeggen dat de sfeer beter is dan vorige week, nu baal ik helemaal dat ik m´n kaart verkocht heb!
Gefeliciteerd trouwens Marijn! :) Waarom zit je achter je comp. trouwens? En m.i. nog nuchter ook...:D

Hehe, wel lachen wat er op de zuidtribune gebeurt... zal het maar weer voor me houden...:D
Marco V staat ook niet bekend om zijn mixkwaliteiten, maar is populair door zijn goede plaatkeuze en voor de goeie sfeer die hij creeert.
En ik maar denken dat de mensen vandaag kwamen voor Techno, Hardhouse e.d...:S Dit viel er iig totaal niet onder....

Dit had ie vorige week dan toch moeten draaien? Mij had ie iig redelijk mad gekregen met die goedkope top-40 house.
 
wAT GEBEURT ER OP DE ZUID TRIBUNE?

Sorry van de caps,

Ja dank je, 23. Ben alleen thuis, heb gewerkt de hele week, en echt zoooo moe, maar ja PF met een biertje is ook wel leuk....voor nu, morgen ga ik zuipen met een aantal vriendjes
Hey marijn, Hij doet het niet. er staat iedere keer: connection to the server has timed out. Weet jij wat je hieraan kan doen?
 
heb je het juiste adres? http://130.89.166.51:7000/

sorry mijn fout, had een fout gemaakt in het adres
laatste aanpassing
Ik ben ook heel benieuwd, ik hoop niet weer vechtpartijen.
Het klinkt echt vet gezellig in de Arena.
 
CHRIS LIEBLING!!!!!
hij is bezig.....nu heb ik net de set van chris erop stan als hij klaar is vetjes!!!!!!1
Moet kunnen natuurlijk. Lekker rustig aan is ook wel eens lekker...;) Doen wij nu ook ff...:)

Maaruh, op de zuidtribune.... tsja.. laten we zeggen dat het net voetbal is met al dat gezang.... ik weet het.. hoort niet thuis op een feest. Ik doe het dan ook niet.

Wel jammer trouwens dat je voor die intro net allemaal oude samples uit de kast trokken.....
shit man volgens mij ben ik doof aan me linker oor haha hoor er zowat nix in
Jah, net had je een ander adres neergezet :-). maar nu zegt ie: failed: 404 not found
 
huh? Das raar, het duurde bij mij ook ff voordat ik hem helemaal goed had, nu loopt ie als een speer
Begint er tenminste meer op te lijken...... wordt tenminste wat gemixed....:)
hij gaat nu lekker hoor heb nu 5 minuutjes
 
ik snap niet dat hij niet loopt bij jou bartol, proggie geinstalled? Adres juist? Gechecked alles? dan moet ie het doen, genoeg ruimte op je schijf?
En dan nu weer opnieuw dat geouwehoer er doorheen .... om krankzinnig van te worden. Ze doen net alsof Sensation HET feest is ofzo...:(
 
2 phryme>> zuid tribune waar?
Heey hij doet et :-) :-)
thanks man
In de Arena..... (dus rond vak 125-129)
jezus, dat stomme geouwehoer hoeft van mij ook niet
 
Er is naturlijk maar 1 zuid tribune, die in Arnhem :):):) Heet dat in de arena ook al zuidtribune?

Duncan is natuurlijk wel de man....
 
is liebing nou al bezig ? ik hoor alleen 2 eikels praten ? :)


edit : blijven ze nou praten ?


gefeliciteert marijn :)
laatste aanpassing
 
Ik ga pitten!!!!! Weltrusten! Mijn puter blijft aan.... downen!

Have fun, morgen echt jarig natuurlijk. nu nog niet echt heel erg.....

MZZLZ
Kheb heb hem!!!!!!!!!eindelijk, en nog opnemen ook, waar zouden we zijn zonder PF................;)
 
liebing draait op ut ogenblik wel lekker :-)
stopt dat ding met recorden als sensation is afgelopen?
waarom lopen ze r nou de hele tijd doorheen te lullen :@
 
KAN GODVERDOMME DIE TERING VENT NOU EENS ZE ROTSMOEL HOUDEN MAN )@#%#(%_#_%
HOUD JE BEK STRONT BEFFER!!!!!!!!!!!!!!! IK WIL STUITEREN
 
nog 1 reply, hij stopt niet als sensation is afgelopen, kan je zelf instellen in het proggie, ongeveer nog 6 uur.....
 
omfg, gaat ie erdoorheen zitten lullen dat ie alleen maar hate mail krijgt !!!

omfg dit is de druppel ! allemaal mailen naar die hap !!! mailbomben die troep ! sterffffffffffffffffffffffffffffffffffff

;p
Die zat er ff goed naast...:S
radio@id-t.com was het toch?