| Betreft: | evenement: AvKtje B-day Bash, zaterdag 20 december 2014 om 21:00 |
Uitspraak van Pascal_1974 op woensdag 13 augustus 2014 om 08:19:Top evenement!
Dat zie je dan weer wel goed haha
Vorige editie was zeer goed bevallen !
Uitspraak van Arjan van Koppen (AvKtje) op woensdag 13 augustus 2014 om 11:00:Dat zie je dan weer wel goed haha
Vorige editie was zeer goed bevallen !
Zeker weten! Was een goede avond,








