Uitspraak van Mario // Hard-Tex op zondag 20 april 2014 om 15:24:Ik laat mijn tracks normaliter altijd masteren door Embrionyc.
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 april 2014 om 16:04:
Sterker nog, hij heeft al mijn releases gemasterd
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op zondag 20 april 2014 om 16:05:Sterker nog, hij heeft al mijn releases gemasterd
Alleen de nieuwe 3 tracker op Coolman Records wordt door Headbanger gedaan
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 april 2014 om 16:10:@ Mario
Goed bezig jij, heb respect voor je producties (ook al is het niet mijn persoonlijke muzieksmaak).
Kan veel van je leren ook (wil ook in de nabije toekomst focussen op harde electronica namelijk).
Ach wel nee joh, ik weet echt totaal niet waar ik mee bezig ben joh.
Maar bedankt
Wat een narcist
Elke producer die op mijn niveau zit weet echt het verschil wel tussen afmixen en masteren. Popiejopie
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 april 2014 om 15:04:Zou ik ook niet doen; zometeen zet je jezelf nog harder voor lul met die slappe wannabe interessante praatjes.
Enige die zichzelf hier voor schut zet ben jij. Je kent Mario's producties wss goed genoeg want die komen al jaren hier op PF dus als jij beetje verstand zou hebben dan wist je dat het sarcastisch bedoelt was over die mastering.
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op zondag 20 april 2014 om 15:52:Oh, de top 20 kunnen behalen met een grote remix contest van DJ Mad Dog.
Je kan em zo maar winnen. Niets mis mee, genoeg drive. Goeie track klaar.
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 april 2014 om 16:10:Kan veel van je leren ook
Ik ook. ik wacht nog op tips
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 april 2014 om 16:10:(wil ook in de nabije toekomst focussen op harde electronica namelijk).
Pas jij wel een beetje op dat je niet de hedonistische kant op gaat?
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 april 2014 om 17:34:Pas jij wel een beetje op dat je niet de hedonistische kant op gaat?
Muziek is een pure en nobele vorm van hedonisme ipv de drank, drugs en seks soort hedonisme.
Een spirituele hedonisme ipv de materiële hedonisme.
In dat opzicht is mijn spirituele hedonisme ook oneindig aangezien ik mateloos geniet van muziek (en het mijn geest verrijkt, kalmeert en beweegt als een oneindige rivierbron.)
laatste aanpassing
Wat een gedoe hier
Tbh denk ik wel dat hij weet wat het verschil is (niet hoe het moet, dat is wat anders). Maargoed, ik wil me niet tussen jullie in gaan zetten omdat ik met beiden geen probleem heb. Uiteraard zijn mensen welkom voor een master, of mix, maar het is ook niet de bedoeling dat ik PF hiermee vol ga spammen. Is ook niet nodig, mijn zaak draait prima en de studio word steeds voller.
Als jullie beiden nou gewoon es lief doen tegen elkaar?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 april 2014 om 01:20:Ik ook niet, ik master zelf (semipro). Maar als je niet weet wat het betekent, strooi dan ook niet met dat soort termen. Staat een beetje knullig en onwetend.
Tbh denk ik wel dat hij weet wat het verschil is (niet hoe het moet, dat is wat anders). Maargoed, ik wil me niet tussen jullie in gaan zetten omdat ik met beiden geen probleem heb. Uiteraard zijn mensen welkom voor een master, of mix, maar het is ook niet de bedoeling dat ik PF hiermee vol ga spammen. Is ook niet nodig, mijn zaak draait prima en de studio word steeds voller.
Als jullie beiden nou gewoon es lief doen tegen elkaar?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 april 2014 om 18:50:Als jullie beiden nou gewoon es lief doen tegen elkaar?
Oké
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op zondag 20 april 2014 om 15:10:Narcistje
Jij misschien; ik ken duizenden mensen die vele malen meer verstand van zaken hebben dan ik. Maar jij valt daar niet onder.
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op zondag 20 april 2014 om 15:24:De afmix doe ik gewoon zelf, want ik vind dat ik persoonlijk wel goed mijn eigen tracks kan afmixen.Voorheen stuurde ik wel vaker de stems op naar Enrico (hij doet ook mastering voor zijn eigen label en voor andere artiesten). Maar tegenwoordig vind hij de mix gewoon goed genoeg. (Ik stuur mijn tracks altijd rond de -3 db's in.)
Ik snap jou doel hierheen echter niet als ik heel eerlijk ben. Ik heb al wat platen uitgebracht en vrijwel altijd laten masteren door Enrico.. Altijd erg veel feedback op gehad op de afmix ook in de loop der tijd..
Heb jij dan nog nooit wat van me gehoord ofzo? En ik zal echt niet zeggen dat ik een ster ben in het afmixen hoor, maar echt slecht ook niet in ieder geval?
Mijn punt, wat nogal verloren is gegaan in al dit gezeik, is dat jij begon over mastering terwijl het een mixing probleem was. En dan opeens terugtrekken met "het was een cynische geintje"; hoe ruggegraatloos kun je zijn?
Wat al die billenmaatjes van je te melden hebben interesseert mij sowieso niet; ik heb het al tachtigduizend keer in mijn eentje tegen de hele wereld opgenomen en dat zal ik ook blijven doen in gevallen dat ik het de moeite waard vind. Niet omdat ik een narcist zou zijn of mijn gelijk moet hebben, maar omdat ik wel een ruggegraat heb en dus achter mijn standpunten blijf staan als ik die eenmaal gesteld heb, net zolang totdat er iemand voorbij komt die mij het tegendeel kan bewijzen. Dat mag vaak ten koste gaan van populariteit, maar ik ben in ieder geval wel integer; zowel tegenover anderen als mijzelf.
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op zondag 20 april 2014 om 15:30:Nee echt, ik weet echt totaal niet waar ik mee bezig ben.
En dit zegt genoeg.
Ik mag dan voor narcist uitgemaakt worden, het is duidelijk dat jij hier de enige bent die een harde van zichzelf krijgt als hij in de spiegel kijkt.
Mij beschuldigen van arrogantie en narcisme is slechts een kwestie van projectie in jouw geval; dat is nooit anders geweest.
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 april 2014 om 18:50:Als jullie beiden nou gewoon es lief doen tegen elkaar?
Want? Van die kloterige knuffelcultuur zijn we alleen maar zwakker geworden. Niets mis met een felle discussie, leidt meestal tot helderder standpunten en resultaten dan dat standpuntloze D66-gepamper in het midden.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 april 2014 om 18:50:Wat een gedoe hier
Beetje vuur in de discussie brengen kan nooit kwaad; kwaaie mensen vertellen de waarheid.
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 april 2014 om 19:58:Dat mag vaak ten koste gaan van populariteit, maar ik ben in ieder geval wel integer
Ik heb geleerd via mijn zaak dat de rustige aanpak beter werkt, zonder dat het ten koste gaat van mijn integriteit. Er zijn al teveel grote ego's in het vak. Als iemand anders het beter denkt te weten: Het zij zo.
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 april 2014 om 20:03:kwaaie mensen vertellen de waarheid.
Mwoah, vaak heb je niks aan de schreeuwers
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 april 2014 om 19:58:Mijn punt, wat nogal verloren is gegaan in al dit gezeik, is dat jij begon over mastering terwijl het een mixing probleem was. En dan opeens terugtrekken met "het was een cynische geintje"; hoe ruggegraatloos kun je zijn?
Ja, en ik weet dat niet? Ik weet heus wel dat het mixing probleem is.. Ik geef die jongen zelfs tips mbt het produceren. Gast, even serieus.. Z999 komt hier terug op het forum, ik zeg gewoon voor de gein dat hij het bij hem moet laten doen.. Een beetje spam voor Rob. Aangezien ik de TO goed ken.. En Rob ook tevens.
Jezus man, wat neem je dit toch letterlijk zeg.
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 april 2014 om 19:58:Ik mag dan voor narcist uitgemaakt worden, het is duidelijk dat jij hier de enige bent die een harde van zichzelf krijgt als hij in de spiegel kijkt.
Ohja joh.. Jij doet dat zeker niet? Nahja moet zeggen, als je zo knap bent als ik. Zou ik ook iedere dag in de spiegel kijken als ik jou was
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 april 2014 om 19:58:Wat al die billenmaatjes van je te melden hebben interesseert mij sowieso niet; ik heb het al tachtigduizend keer in mijn eentje tegen de hele wereld opgenomen en dat zal ik ook blijven doen in gevallen dat ik het de moeite waard vind. Niet omdat ik een narcist zou zijn of mijn gelijk moet hebben
Vind je het gewoon niet leuk om als narcist uitgemaakt te worden?
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 april 2014 om 20:13:Of heb je net een hartaanval gekregen?
Gelijk uit lijst verwijdert alles
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op zondag 20 april 2014 om 22:43:Gelijk uit lijst verwijdert alles
Bedoel je nou dat jij hem verwijderd hebt uit jouw lijst?
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 april 2014 om 22:49:Bedoel je nou dat jij hem verwijderd hebt uit jouw lijst?![]()
Nee hij mij
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 april 2014 om 20:03:Wat een gedoe hier
Zal nog eens een topic openen!
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 april 2014 om 22:50:Zal nog eens een topic openen!
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op zondag 20 april 2014 om 22:50:Nee hij mijIk denk niet dat hij me mag
Nah, wat een shitty gedrag
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op zondag 20 april 2014 om 22:50:Ik denk niet dat hij me mag
Sherlock Holmes
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op zondag 20 april 2014 om 20:11:Jij bent veels te serieus.
De wereld is nooit iets opgeschoten met clowns die niets serieus nemen en voorlopig heeft die serieusheid mij bijzonder ver gebracht in het leven. Het heeft ook zo zijn redenen. Maar ook die zijn serieus, dus niet grappig, dus per definitie oninteressant voor de welbekende VMBO-klantjes met levenshouding "alleswatikdoeistochwelleuk" hier. Ook al vindt praktisch niemand ze grappig op zijzelf na.
Daarnaast ben ik lang niet altijd zo serieus; het ligt er maar net aan wie ik tegenover mij heb. Ben inderdaad wel van de iets intelligentere humor dan dat Gordon-niveautje hier ja. Maar goed: nu ben ik natuurlijk weer de arrogante narcist. Maakt mij geen reet uit: ik weet dat het nu eenmaal zo werkt bij volk met erg weinig bagage en ik heb inderdaad ook absoluut niet de behoefte op goede voet met dat soort pluimage te staan.
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 april 2014 om 20:57:Ik heb geleerd via mijn zaak dat de rustige aanpak beter werkt, zonder dat het ten koste gaat van mijn integriteit. Er zijn al teveel grote ego's in het vak. Als iemand anders het beter denkt te weten: Het zij zo.
Soms wel, soms niet. Dat ego van dat Godsgeschenk is toch niet doorheen te komen, altijd wel een 'grappig' antwoord achter de hand, dus in dit geval inderdaad zinloos gebleken. En die billenmaatjes van hem zijn gewoon niet wijzer; zullen ze waarschijnlijk niet worden ook.
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op zondag 20 april 2014 om 22:50:Nee hij mijIk denk niet dat hij me mag
Ik zou niet weten wat de toegevoegde waarde van jou in mijn vriendenlijst is inderdaad; spreek liever met mensen die wel iets zinnigs te zeggen hebben en daadwerkelijk iets toevoegen. Jammer dan dat ik dan een arrogante narcist ben volgens sommigen; ik weet wie het zeggen, dus ik kan er niet wakker van liggen.
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 april 2014 om 00:13:Ekte....
narcist.
Jwt.
Jullie snelle snap-vermogen, enthousiasmeert mij!
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 april 2014 om 00:15:Jullie snelle snap-vermogen, enthousiasmeert mij!
Zeg whollah!
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 april 2014 om 23:59:ik weet dat het nu eenmaal zo werkt bij volk met erg weinig bagage en ik heb inderdaad ook absoluut niet de behoefte op goede voet met dat soort pluimage te staan.
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 april 2014 om 23:59:Ben inderdaad wel van de iets intelligentere humor dan dat Gordon-niveautje hier ja. Maar goed: nu ben ik natuurlijk weer de arrogante narcist. Maakt mij geen reet uit: ik weet dat het nu eenmaal zo werkt bij volk met erg weinig bagage en ik heb inderdaad ook absoluut niet de behoefte op goede voet met dat soort pluimage te staan.
Intelligente humor wordt dit ook wel genoemd
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 april 2014 om 01:01:Ik doe een HBO opleiding.
Dus?
Welke opleiding je doet zegt bar weinig over daadwerkelijke intelligentie, waar er meerdere soorten van zijn. Ik heb zelf twee HBO diploma's op zak en een berg certificaten aangaande ICT, projectmanagement, business management maar dat zegt niets over mijn intelligentie. Dat betekent alleen dat ik goed boekjes kan lezen en kan herhalen wat de docent verteld heeft.
Pas in het bedrijfsleven toon je wat je waard bent; daarom was ik op mijn 31e al CIO bij een groot bedrijf. Geen praatjes maar daadjes; keiharde resultaten, geen slap gelul. Maar nog steeds zal ik altijd leerling zijn en geen meester; weinig narcist dus.
Nu jij weer.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 april 2014 om 16:36:maar dat zegt niets over mijn intelligentie
Je hebt in ieder geval wel aangetoond dat intelligentie niet gelijk staat aan fatsoen, behalve dat je Mario beledigd hebt heb je ook iedere ander PF-gebruiker beledigd met jou uitspraken. Ik heb geen een diploma gehaald of certificaat, maar liever dom dan zo intelligent als jou.