Partyflock
 
Forumonderwerp · 11586
­ Nederland
Had op afgelopen Awake me Timberlands aangetrokken vanwege het weer... maar had toen ik naar de Fun ging daarna ffies omgewisseld voor me maxies!!! En die stampuh toch opckers het best!!!

THANK YOU GOD FOR GIVING US MAXIES!!!!!!!!!!!!!!

Wat vinden jullie nou de beste stampschoenen???
Man ik loop op van alles rond, als t maar gene hakken heeft, sowieso niet, daar ben ik veel te lomp voor! Ben sowieso meer een swinger als een stamper, dans meer met mn handen dan met mn voeten, dat ben ik verleerd na 5 jaar hakken, alsof ze niet meer willen ofzo....zucht.....
k vond eerst maxxies ook t best, maar daarbij wilde ik nogweleens misstappen en bijna op me bek pleuren omdat me poot dubbel klapte, maar de ultieme stamp schoene zijn toch echt wel kiste hoor. Je heb veel grip (heel handig in de heineke music hal) als er iemand op je tene staat boeit t niet, makkelijk schoon te maken, en je voete blijve recht. Echt beters hoor die kissies.
Nee man kisten zijn het zelfde als Timberlands!!!

Wegen allebei 30 kilo ofzo iets!!!!!
denk niet dat dat t zelfde is hoor
zijn timberlands net zo hoog??? denk t niet hoor, kiste zijn ook veel steviger.
Gaat mij om het gewicht dat je "meestal" het hele weekend moet meeslepen!!!!!!!!!!!;)
Dat is 1 weekje wennen, daarna wil je nix anders meer.
me kisten:D!
laatste aanpassing
Mijn puma´s...

Omdat na awak mijn diesels smerig waren had ik die oude puma´s maar weer eens aangedaan.. Wat en verschil..!!
afgelopen weekend na 3 jaar ofzo weer me maxies uit het stof getrokken. Ja wou me mooi gympen niet aan naar awake. En ik ben weer helemaal om. Er stampt idd niets beters.

Hoewel ik me hoge laarzen ook wel relaxed vind. Vooral omdat ik als ik gympen aan heb altijd meer last krijg van me kuiten en schenen.
 
Ik haal voor grote feessies altijd me Nikies uit de kast :)
Artiest {SHOWLIST artist 141318, 1859, 17165}
Kwestie van wennen mix ;)

maareh ik ga ook voor de maxxies hoor die roelen het hardst
 
Met dezelfde Nikies kets ik altijd wel een keer per avond op me muil. Minimaal :(
Iedereen z'n eigen ding maar geef mij maar Nike air max classics wooooaa wat een lekkere house schoenen :D
Ik denk dat als ik nu een hele avond op de manier ga staan springen dat ik nu doe de dag daarna hele blauwe poten heb van mensen die er op hebben staan :bounce: en van het springen zelf.
maxxies forever , zover ik weet heb ik nog nooit andere schoenen op feesten aangehad:D
Me nikies, maxxies duz :D , echt wel beterzzz hoor, kheb ze al twee jaar en nog zijn ze neit vertrapt of hoe da ook heet hehe, mijn lieve kleine maxxies jaaa :D
Lang leve de nike air max idd!!!!!
Maar mijn mags stampen ook goed hoor!
 
Ik stamp al zeker 10 jaar op maxies. Stampen heerlijk, maar zijn zo snel naar de klote... Haal toch wel om de 4-6 maanden een paar nieuwe denk ik... :P helemaal kapotgestampt... :P
 
mijn dr.martins ! :)
me kiste en anders me gare glimmende schoentjes, jah sorry ken niet uitleggen wat t zijn
mah ze lope lekker
al zijn me kiste wa steviger
de beste stamp schoenen zijn de schoenen die een kaartje voor me kopen!! maar het is nog niet gebeurt :(
muh kistuh :)
ik t liefste op me adidasjes
 
dr.martins rules !!!!!!!!!!!!!!!
pumatjes doen al 1 jaar trouw dienst, enze zijn nog steeds heel :-D

verders mijn fila's v/d nette schoenen soort kisten danwat lager , die doen al ruim 3 jaar dienst :-D op awake heb ik dus ook lekker droge voetjes gehouden.
Ik heb pumatjes die doen het erg goeie :D maar de echt relaxte schoenen zijn toch wel mijn lacoste schoenen die zijn zo relaxt licht en zitten ook geweldig kan je echt lekker op stampuh :D
Kisten, without a doubt!

Op me maxies slipte ik nogal eens weg, pleurt je bijna op je muil midduh op de floer...mojje ook niej hebbuh...

KISTEN dus.

DUH M@ZZOL$$
Doe mij maar gewoon nike air max, kan je lekker makkelijk in bewegen en zijn nie zo lomp zwaar
maakt me helemaal niks uit, als ik maar kan stampen. dit gaat met alles, zolang er maar geen hakken onderzitten
Nike Air Max!

Slippend door de bocht in de HMH!

Maar hebben die mensen die niet op Maxxen kunnen blijven staan die zware kisten nou nodig als een soort contragegewicht? Dat je een douw geeft en dat ze als vanzelf weer terugveren?
Artiest {SHOWLIST artist 159051, 141693}
ligt eraan wat voor feest
meestal maxies
maar als ik naar een discotheek ga gewoon normale schoenen
Maxxies, all the way!
Voor mij alleen maar HEX,
cool shoes voor cool girls ;)

Heb inmiddels al iets van 5 paar, van die stoere boots met mega-plateauzolen ;) :)
13 cm meer de hoogte in is goedddd :)
 
nou eerst voor mij ook alteid max!!

maar sinds half jaartje dnky zitten super!!!!!
echt niet normaal...
donna kayren rulssss
Of ik heb me maxxies aan of me sneakers van Nike beide nooit last van gehad dat ik uitgleed ...
 
Artiest Elcol
kisten,undergroundz, nike's
voordat ik de topic geopend had was het voor mij al duidelijk.....maxjes!!!!

die zijn gewoon te chill
je blijft er maar op :bounce: :bounce:
Ypes mijn Mags zijn het beste om de avond door te komen :d
Crazy-C > nou de mijne anders ook hoor ;)
Doe mij maar mijn zwarte nikies, bij elk feest weer een plezier om te gebruiken en makkelijk schoon te maken ook voor een volgend feest !

(k)
Maxjes... SI-MPEL for me :-P
Maxies!!!!

Ik heb nog van die zwarte leren met een lila/paarse streep aan de zijkant. Echte classics, want ze zijn volgens mij al een jaar of 7 oud!! :D

Ik probeerde het laatst met andere schoenen, want onder een 7/8 broek was het geen pan, maar toen deden m'n benen/voeten het niet!!!
Moet ook idd ffies zwarte maxies vinden!! Witte worden zo snel viezzzzzz..........
idd Kamaya dat probleem heb ik ook, moet wachten tot de nieuwe collectie helaas, zomer = lichte kleuren, heb t ook nie uitgevonden :p, de beste stampschoenen blijven altijd me maxies!!
perry elles zijn voor mij echt de beste stampers en gaan ook niet op in de massa...