Om dit topic maar weer eens op gang te krijgen heb ik nog een vraag
. Ik wil dus graag van die epische choirs gebruiken in m'n track. Daar gebruik ik momenteel Cinesamples VOXOS voor in Kontakt 5, maar ik krijg er niet veel soeps uit.. Iemand enig idee hoe je een beetje vette choirs kunt maken?
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 april 2014 om 20:21:dit moet je juist doen, dikke leads komen meestal niet uit 1 enkel vst-i tje...
m.u.v. Omnisphere
Om dit topic maar weer eens op gang te krijgen heb ik nog een vraag. Ik wil dus graag van die epische choirs gebruiken in m'n track. Daar gebruik ik momenteel Cinesamples VOXOS voor in Kontakt 5, maar ik krijg er niet veel soeps uit.. Iemand enig idee hoe je een beetje vette choirs kunt maken?
Nexus is ook wel prima..
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op dinsdag 6 mei 2014 om 20:17:Choirs maak ik eigenlijk niet, die haal ik gewoon uit library's
Ik zou bij god niet weten hoe je zefl zou moeten maken...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2014 om 20:21:Ik zou bij god niet weten hoe je zefl zou moeten maken...
Ik wel, met een koor
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2014 om 20:18:Nexus is ook wel prima..
Heel goed, helemaal als je alle library's hebt
Ik bedoelde dan ook meer zo'n soort choirs als in dit:
Dat krijg ik toch echt niet uit mijn Nexus gehaald
Heb inmiddels ook al aan 40gb alleen maar choir samples van Cinesamples maar het geeft niet het gewenste resultaat
Dat krijg ik toch echt niet uit mijn Nexus gehaald
Heb inmiddels ook al aan 40gb alleen maar choir samples van Cinesamples maar het geeft niet het gewenste resultaat
Mijn vraag is misschien ook een beetje lomp gesteld, maar bedoelde meer goeie vsts voor choirs
. Zelf choirs maken is iets té
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op dinsdag 6 mei 2014 om 20:44:Nexus en Omnisphere
Dan Nexus nog maar eens doorspitten en Omnisphere checke
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op dinsdag 6 mei 2014 om 20:47:Heb je wel library's ? als je goed zoek kan je in één 20 GB weg trekken, dan zit je wel even gebakken hoor kan ik je vertellen.
Ik heb een aantal library's voor Nexus jah, maar meeste zijn Trance Elements e.d. maar dat is maar goed voor 4gb ofzo en niks van choirs
Is inderdaad vrij moeilijk te vinden, heb er nu eentje gevonden maar die blijft hangen bij de 98% en hij lijkt me aan de kleine kant 
Even een vraagje, kijken of hier iemand het weet. Ik heb zo goed als nooit drumloop-wave samples, maar nu kan het even niet anders, want ik heb de beat gebeatboxt 
Nu wil ik wat ramdomizing qua volumes erop toepassen, maar heb even geen flauw idee hoe je dit moet instellen op een audio-file
Iemand ein idee?
Nu wil ik wat ramdomizing qua volumes erop toepassen, maar heb even geen flauw idee hoe je dit moet instellen op een audio-file
Iemand ein idee?
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op dinsdag 3 juni 2014 om 08:43:Dacht ik ook aan ja.. Of in een slicer proppen.
Dat wilde ik ook al zeggen: fruity slicer. Maar dvm moet weer hip doen.
Do you evn compress m8
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op dinsdag 3 juni 2014 om 08:43:Dacht ik ook aan ja.. Of in een slicer proppen.
edison.. zelf markers toevoegen.. nog nauwkeuriger
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juni 2014 om 13:14:Kan dat ook in appeltong?
Image Line Slicex is een aanrader. Kan je ook gwn als vst in andere daw's inladen.
Dan gwn in je piano roll de velocity's aanpassen.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juni 2014 om 13:37:Image Line Slicex is een aanrader. Kan je ook gwn als vst in andere daw's inladen.
Ja
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juni 2014 om 13:37:Image Line Slicex is een aanrader. Kan je ook gwn als vst in andere daw's inladen.
Mogelijk een optie idd... Al zit er in appeltong ook een prima slicert geloof ik. Ik ga eens ff kiek'n
Uitspraak van DJ Ressurection op dinsdag 3 juni 2014 om 13:24:iemand enig idee of de novation mininova een goede start is als een eerste synth?
denk het wel.
laatste aanpassing