Beetje met een kwaaie kop liggen rukken.....godverdomme kut wijven
Uitspraak van Landlopert op donderdag 29 augustus 2013 om 00:13:Lijkt me duidelijk waar jij ''agrissief'' van wordt.
Ja word eg tyfus kwaad als jullie dom doen over hoek ik schrijf ja??? Smoel houwe dan
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 augustus 2013 om 00:14:Smoel houwe dan
jij ja
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 augustus 2013 om 00:16:stuk ongelukkig kutkind
Tegen mij?????
Haha moet je ff naar den haag komme
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 augustus 2013 om 00:19:r den haag
Poeh Poeh.....stoer hoor dat je daar woont...Poeh Poeh
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 augustus 2013 om 00:22:Leeuwarden woon jij?
Staat er toch...kutkind
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 augustus 2013 om 00:24:Ik schop alle wijven voor hun kut jou ook sandrietje!~!!!
YEAH
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 augustus 2013 om 00:19:Tegen mij?????
Nee tegen mij
Wat???????????
Uitspraak van Landlopert op donderdag 29 augustus 2013 om 00:28:Nee tegen mij
Ok.
Ik moe morgen weer vroeg dus geluk voor jullie
morgen als ik weer stomme reacties lees komen jullie er wel achter!!!!!!!
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 augustus 2013 om 00:31:morgen als ik weer stomme reacties lees komen jullie er wel achter!!!!!!!
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 augustus 2013 om 00:31:morgen als ik weer stomme reacties lees komen jullie er wel achter!!!!!!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 augustus 2013 om 08:44:Simpele feek
kuthoer
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 augustus 2013 om 10:33:Haagse kut
Opzeker dat dit die hanneke is van 3fm
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 augustus 2013 om 00:31:als ik weer stomme reacties lees komen jullie er wel achter!!!!!!!
pas maar op boi's straks word ze kwaad!
gvd! mis ik dit en moet ik helemaal tot morgen wachten
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 augustus 2013 om 08:56:is hier vaker langs gekomen, altijd willen vechten met andere meiden maar druipt weldra weer af naar hyves
Hyves? fuck jou mongooltje heb geen hives jammer voor jou he!! opdonnnndren sukkeltje doei doei
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 augustus 2013 om 08:44:Simpele feek
Feek door je hoofd vieze baard
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 augustus 2013 om 22:12:Ok wie is hanneke van 3fm???????? wie is dat!!!!!!
Dat wil ik eigenlijk ook wel eens weten. Waar staat dat ergens?
Mark op Lowlands!
Een kaartje winnen voor een festival is leuk, maar in het geval van Mark liep het uit op een groot dilemma.
Mark won dankzij Suzanne bij 3FM een kaart voor Lowlands, alleen was zijn partner Hanneke daar helemaal niet blij mee. Hanneke, die hem had opgegeven voor de prijsvraag, was dan ook verrast toen Mark toch op Lowlands bleek te zijn.
Een of ander gaar huismusje vermoed ik, waarvan manlief niet naar lowlands mag.
Een kaartje winnen voor een festival is leuk, maar in het geval van Mark liep het uit op een groot dilemma.
Mark won dankzij Suzanne bij 3FM een kaart voor Lowlands, alleen was zijn partner Hanneke daar helemaal niet blij mee. Hanneke, die hem had opgegeven voor de prijsvraag, was dan ook verrast toen Mark toch op Lowlands bleek te zijn.
Een of ander gaar huismusje vermoed ik, waarvan manlief niet naar lowlands mag.

![SRF Audio <[Rejects of Society]>](/images/user/952473_27547.gif)