Partyflock
 
­ Nederland
Doe jij eens Happuh SHE!
 
Waarom kraken jullie haar zo af?

Kun je haar niet krijgen?
Is ze te goed voor je?

Ach ik weet het ook niet! ;-)

Jongens hou is op met dat domme spelletje!

Kussies Maddie
 
Frappant te lezen dat mijn vermeende intellect dan ook bij jou enige verwarring heeft gezaaid. Nog mooier is dat je zelf met deze conclusie komt.
Werkelijk hilarisch is dat je mij beticht van een gebrek aan diversiteit , terwijl je nu al in 3 replies die arme papagaai als kruid hebt verschoten ;-)
 
Go SHEBYTE go SHEBYTE!!!!

;-) ;-0 ;-) ;-0 ;-) ;-0
>Je doet je naam eer aan en herhaalt slechts mijn woorden op een manier waar een papagaai een erectie van zou krijgen.
>Als jij nu eens met een eigen originele methodiek komt, dan mag jij van mij die stelling gebruiken als hoofdlijn, ook al lijkt mij deze weinig boeiend omdat deze slechts tot een kannonade van meningen zal leiden, maar goed...ik ben de moeilijkste niet.........
>wel de slimste

Ik herhaal je woorden om me een beetje aan te passen aan jou nivo (niet zo moeilijk trouwens).

Methodiek? -> die stelling?

Volgens mij weet je niet eens wat methodiek is als je het in deze context gebruikt sweets.

Maar je ontwijkt weer de vraag, waarom probeer je zo intelligent over te komen? werd je veel gepest vroeger omdat je dom was? heb je de huishoudschool niet afgemaakt? of zit je al in de overgang? (k)
 
Scheeters>> ik ben geen mannelijke versie van Shebyte. Dat is mij te veel eer!

Shebyte>> Super meid; ga zo door. Waar haal je je inspiratie vandaan? Ben jij anders ff net zo slim als iedereen samen!!
 
Confuser>> probeer niet net zo goed gebekt over te komen als Shebyte! Lukt je duidelijk niet. Hou jij je maar lekker aan je korte, kernachtige zinnetjes. (ook goed hoor, daar niet van)
Mental: Ik probeer helemaal niks, kort kernachtig is goed, en dat doe ik nog steeds trouwens !?
 
Artiest Jakuza
Mensen, mensen, ik moet mij voorlopig terugtrekken van dit strijdtoneel. SheByte, deze slag is van je. De oorlog echter nog niet :D.

U bent een waardig tegenstander, maar nu moet ik toch maar eens echt die trein gaan halen. Ik zal terugkeren om de strijd te hervatten :D.

T'was leuk :).
 
Vinden jullie dit echt zo leuk?

Hoe oud zijn jullie?
 
Vind het gewoon een beetje zielig om dit aan te zien!!!
Kijk dan niet ?!

enne het is grappig ja...
 
Maddie>> je bent een leuke meid, maar zeg gewoon ff lekker niets. Laat dit gesprek doorgaan!

Confuzer>> No hard feelings?

Shebyte>> vooral doorgaan!
 
Mijn allerliefst Verwarde


Ik herhaal je woorden om me een beetje aan te passen aan jou nivo (niet zo moeilijk trouwens).


* Ben je dan echt zo verward? Je aanpassen is iets anders dan iemand napraten.



Methodiek? -> die stelling?

Volgens mij weet je niet eens wat methodiek is als je het in deze context gebruikt sweets.


* Als je goed leest ( dus van links naar rechts ) dan zie je dat ik met de term methodiek verwees naar je a-originele diss-methode.
In deze klopt de context wel degelijk.
Ik verwacht van jou dan ook geen literaire hoogstandjes, laat staan dat je mij taalkundig kunt corrigeren dus ik heb je voor deze misstap allang vergeven ;-)



Maar je ontwijkt weer de vraag, waarom probeer je zo intelligent over te komen?


* Ik probeer nooit, ik doe


werd je veel gepest vroeger omdat je dom was?


* In tegendeel, ik was enorm populair op school


heb je de huishoudschool niet afgemaakt?



* Ik heb inderdaad de huishoudschool niet afgemaakt, noch ben ik er ooit aan begonnen.
Ik koos voor int. bedrijfskunde en haalde tevens een titel :-)




* of zit je al in de overgang


In de overgang niet, wel in EEN overgang...namelijk die van lichte fascinatie naar extreme verveling naarmate ik meer van jou replies lees.
Erg leuk om te zien hoe jullie jezelf in ere proberen te houden, terwijl jullie steeds dieper zinken.


Gegroet stelletje rukkers. :D
 
Metal---> ik zal mijn mond houden maar vind ze nog giga zielig



GA ZO DOOR!
* Ben je dan echt zo verward? Je aanpassen is iets anders dan iemand napraten.

Integendeel. Ik probeer mijn belevingswereld in jou o zo complexe taalgebruik te vatten. Het zit alleen een beetje krap :P

* Als je goed leest ( dus van links naar rechts ) dan zie je dat ik met de term methodiek verwees naar je a-originele diss-methode.
In deze klopt de context wel degelijk.

Neuh, hij verwees naar mijn manier van weergeven wat ik denk.

* Ik probeer nooit, ik doe

Okay, waarom wil je dat mensen jou nogal verwaand vinden?

* In tegendeel, ik was enorm populair op school

Weinig geleerd zekers? ;)

*In de overgang niet, wel in EEN overgang...namelijk die van lichte fascinatie naar extreme verveling naarmate ik meer van jou replies lees.

Ik ben hier ook niet om je te fascineren.


Je hebt van alles wel wat te zeggen, maar leer eens wat meer luisteren naar mensen en doe aub niet zo nep arrogant, daar trap ik niet in (k)
 
Is je kruid op mijn allerkinderlijkste oproerkraaier?

Of ben je zo'n masochist dat je deze afslachting nog wenst voort te zetten?
Je teksten beginnen nu te lijken op een quasi achteloos gelegenheidsgedichtje.


Confuzer, iedereen zal het met mij eens zijn als ik zeg:




Jij bent de zwakste schakel, tot ziens!
*LOL*...

Nee, ik vind het hoogst persoonlijk wel meevallen.
Het feit dat je niet meer reageerd en weer zo'n argumentloze conclusie op me afvuurt zegt toch genoeg zou ik zeggen? :D
Pfff...wat een slap gelul hier zeg...en wat schieten we ermee op...nix, nakkes, nada!!!

Maar ja...als jullie het leuk vinden...ik zal me er niet meer mee bemoeien;)

Doeggie(K)Lil...
 
Ik ben het helemaal met je eens SHEBYTE!

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

(K) (K) (K) (K)
 
Klopt, het zegt dat er weinig argumenten nodig zijn om tot de conclusie te komen dat je poging mislukt is.
Jullie zijn GAY!!! :O :)
hehehe heb je het echt ALLEMAAL gelezen? ppfff
Ik weet ook niet waar het om begon, maar het is wel vermakelijk ;)
*Klopt, het zegt dat er weinig argumenten nodig zijn om tot de conclusie te komen dat je poging mislukt is.

Wat was mijn poging dan?
Weinig argumenten, zeg maar liever geen.
As Ignorant as you can be...
 
Laat dat kleine beetje waardigheid van je nou heel Confuzer, want je bent nu aan het uitmelken.
Wees een man en accepteer je nederlaag.


Ik ben niet te beroerd je liefdevol te troosten ;-)
Nederlaag? hihi (k)

Herhaling doet je stelling niet beter lijken SHEBITES...

Maar dat troosten, tja, ik ben ook maar mannelijk, kom maar langs... :P
 
bedankt voor het interessante gesprek, het heeft me gekluisterd aan m'n beeldscherm. :-)
 
ME2 :bounce:
Ramptoerist !!!!!!!!!!! ;)
 
kan troosten tegenwoordig niet meer zonder sex? damn wat een tijden :|
Wie heeft het over sex? de moderne man houdt toch alleen van knuffelen?

hehehe de man is gewoon een mietje geworden in het jaar 2000 :D
 
mietje categorie 1 of 2?
want dat is ook weer verdeeld.

Mietje met stijl
of echt een mietje die een mietje is.
Mietje met stijl is nog steeds een mietje...

Welke man kan na dagen zonder sex nu rustig een uur gaan knuffelen? hehehe IK niet :P
 
Tuurlijk Troosten zonder sex is toch pertfect !!!!!!

:P

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
 
Welke echte man zit ingodsnaam dagen zonder sex ;-)

Kan niet anders dat dat dan een mietje is :-D
Onzin, een echte man kan zich dagen inhouden als het moet. Het willen is wat anders :P
 
Confuzer en Shebyte groeien langzaam naar elkaar toe. 't Zal me niets verbazen als hier uiteindelijk een mooie relatie uit voortvloeit :D
Alsjeblieft waar gaat dit over????? Plak een beetje moeilijke woordjes aan elkaar... en je bent inteligent en slimmer dan de rest? Als je op die manier wil discusieren ga dan alsjeblieft naar één of andere politieke site... daar zit je op niveau (volgens jullie woorden die menen inteligenter te zijn dan de rest)

Dit is een partyforum!!!! Of heb ik dat nu mis?
:bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:
sorry voor de spelfouten....
 
Alice: daar heb je gelijk in,

maar je hebt altijd baas boven baas...
Niet op PF!
 
blijkbaar toch wel...
Waarom zou ik in hemelsnaam dom moeten gaan praten puur omdat ik op een partysite zit????

Je kan best wel een discussie hebben hoor :)

Als je maar niet hatelijk gaat doen. Dit topic was meer een beetje geklier, niks serieus aan, dat zie je toch wel? (k)
very interesting...
het ging dus tussen jakuza confuzer en shebyte
daardoor alleen al hebben de jongens verloren..

jakuza had op zich wel mooie woorden..soms een beetje te... maar zn reden om haar uit te dagen was zowieso bullshit..
hij had wel duidelijke invloed op shebyte (wasbest een nep stukje dat trouwens)

cofuzer is gewoon heelemaal de grond in getrapt en niet alleen door shebyte..hij heeft zichzelf goed geholpen..
net een gewonde prooi dat probeert terug te vechten terwijl die weet dat het alleen maar erger kan worden..mooi hoor :)

een ding wat dom is.. iemand uitdagen omdat je ziet dat ie arrogant is..
vooral als groep tegen 1 persoon is Zwak.. laat staan verliezen...damn..
Ik zeg niet dat je dom moet praten, en helemaal mee eens om een discussie te voeren maar ik vind dit gewoon nergens op slaan... daarbij lees ik ook niet eens alles omdat er gewoon te veel antwoorden bij staan en ik denk dat ik niet de enige ben. vooral al die lange verhalen.
phoef !! net een het complete stuk gelezen... lijkt een beetje op de story,
ben nu een half uur verder en ben tot de conclusie gekomen dat dit best wel grappig is...

...maare ik houd me op de achter grond en speel gewoon een 'Ramp toerist' !!!

Keep on going !!
 
En ik zit stom verbaasd te lezen hoe serieus sommigen dit allemaal nemen.
:P wat een verhalen altijd op PF he ;) ahhaha