Partyflock

Forumonderwerp · 1141488

Heb al tijdje last van slaapverlamming. Je slaapt en plots schiet je wakker maar je kan je lichaam niet bewegen. Je kan ook niet praten maar je ademt wel normaal. Doordat je niet kan bewegen schiet je in paniek en uiteindelijk kan je jezelf weer bewegen en ben je opgelucht :p heb dit enkel na gebruik xtc of mdma kristallen. Dus als ik een zaterdag gebruik heb ik de week erop er last van. Zijn er hier nog mensen die hier soms last van hebben?

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 april 2013 om 01:37:
Gebruik je x of m ? Want dan heb ik het anders heb ik het nooit :)

Allebei, maar bij x lijkt het "sterker"

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 april 2013 om 12:50:
Allebei, maar bij x lijkt het "sterker"

Omdat er meer m in die pillen zit dan dat je gewoon puur m neemt wss :-) ik heb vorig weekend 2 bommetjes van 200 mg mdma genomen en heb Het ook, is volledig normaal zoals ik hier lees. We zijn niet de enigste :p wel schrikken e :p

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 april 2013 om 01:35:
Ik heb dit de laatste tijd echt heel vaak, maar het lijkt wel alsof het steeds erger wordt.
Probeer mezelf dan altijd "wakker" te maken maar dat lukt dan niet, voor me gevoel duurt het uren terwijl het maar 5 minuten is ofzo..
Daarna opnieuw in slaap vallen en dan slaap ik wel gewoon goed.

:jaja: net als mij gewoon kappen tot 2014 met xtc. NU sinds nov 2012 niet meer aangeraakt. of je moet nog niet zo vaak hebben gebruikt dan herstel je wel snel
Die lichtflitsen en schokken worden erger en erger.. tot het overloopt in complete slaapverlamming met bad trip paddo achtige flavour + feeling.

Herstellen duurt zo 2-6 maanden of zelfs 12. Aangezien ik 4 maanden later nog met symptomen loop.. soms overdag helemaal kapot en geen energie om te concentreren.
Ik kap zelfs mischien tot 2015

het is zo erg dat alcohol in het weekend potentieel (zelfs een paar) weer een week van je herstel wegpleurt omdat het ook knaagt aan je serotonine en dergelijke.. en het probleem is dus niet dat je te hersens leeg zijn maar dat je hersens niet meer in balans zijn..... en die balans is echt compleet zoekie... moet je eens kijken na een maand of 3 hoe lekker je weer in bed ligt

beter gewoon 4x per jaar, kan je ook nog andere dingen blijven doen zoals af en toe een drankje of een trip!
laatste aanpassing

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 6 april 2013 om 22:57:
het is zo erg dat alcohol in het weekend potentieel (zelfs een paar) weer een week van je herstel wegpleurt omdat het ook knaagt aan je serotonine en dergelijke.

Als ik veel namekaar doe ale om de 2 weken ofzo ( en dat een 4 tal keer) krijg ik evenWichtstoornissen en als ik dan stop voor paar weken en ik drink paar vodkas heb ik weer evenwichtstoornissen dus alcohol is zeker ook een boosdoener.
Gezond eten en sporten wil ook wel helpen, anders neem 5htp of andere voedingssupplementen.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 april 2013 om 12:59:
Omdat er meer m in die pillen zit dan dat je gewoon puur m neemt wss :-) ik heb vorig weekend 2 bommetjes van 200 mg mdma genomen en heb Het ook, is volledig normaal zoals ik hier lees. We zijn niet de enigste :p wel schrikken e :p

Is inderdaad even schrikken ja, heb het ooit eens verteld aan een vriend en die verklaarde me voor gek, maar ben gelukkig niet de enige haha.

Gewoon rustig aan doen en voldoende slapen, gezond eten etc. Dat helpt ook al voor 'n groot deel ;)
heb het ook gehad ...vooral na slapeloze ,dopevolle weekenden met als hoofdingredient xtc naast pep wiet en alcohol....stopte acuut nadat ik met xtc en blowen ben gestopt( in die hoeveelheden)zodat ik wel sliep in het weekend en dat niet-kunnen-bewegen-we-kunnen-denken-symptoom ook stopte en ik pas weer kreeg na een weekendje doorhalen met xtc....