Partyflock

Forumonderwerp · 1135323

Geen idee of het hier perse moet maar op de meeste fora moet je jezelf eerst even voorstellen voor je begint met posten ;).

Dus bij deze; Skymedina en eindelijk eens aangemeld hier.
Voor de rest vind ik het altijd wel een beetje lastig om over mezelf te vertellen dus als er vragen zijn; kom maar op!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2012 om 21:11:
meeste fora

dan zit je hier fout want dit is niet de 'meeste fora'

en je vroeg jezelf niet af waarom er geen andere voorsteltopics waren :')
laatste aanpassing door een beheerder

Ik geef mijn fout toe, best dom eigenlijk ja :'). Bedankt dat jullie mij er op gewezen hebben ;).

de smileys heb je iig al door (y)

Ik ben niet compleet achterlijk hoor hahah! Maar zo lastig zijn smileys toch niet?
Of zeg ik nu weer iets heel raars?
:roflol: Komtie dan hè!
Het is je eerste avond medina... Dit kan nog wel even doorgaan. ;)

(y) wat jij wilt Deadly Rhythm. Hopelijk ben je nu tevreden en is je avond weer goed :').

En dat vind ik niet erg hoor Pimpampat, ik ben niet snel op stang te jagen :).

voor iemand die zich net aanmeld ken je wel al alle smiley's :')

Het is ook niet erg moeilijk om even met je muiswijzer boven een smiley te blijven en dan te zien hoe je die moet maken :'). En ik gebruik al jaren de : ' ) combinatie.. En ze zijn vrij standaard ;)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2012 om 21:49:
Het is ook niet erg moeilijk om even met je muiswijzer boven een smiley te blijven en dan te zien hoe je die moet maken

Voor de meeste Flockers is dat al een hele opgave.

Ach, de een heeft misschien wat meer kennis van internet en dergelijke dan een ander toch? :).
Hopelijk kan ik ooit nog eens bewijzen dat ik echt geen fake persoon ben of wat dan ook :).
Werkzaam bij Partyflock
→ als beheerder
Laten we het leuk houden nu (F)
Regel 1 van het PF forum ....

Iedereen is debiel en neemt alles letterlijk !!

Bullshit galspuuw forum #1 (als de admins eens een oogje dicht knijpen)

Bedankt voor de regel ;). Had ik dat maar eerder geweten haha! Maar dan ben ik wel op mijn plaats hier ;).
Uitspraak van Marii!! op zaterdag 25 augustus 2012 om 22:13:
Laten we het leuk houden nu

Was niet lullig bedoeld hoor :d
laatste aanpassing
Uitspraak van Vlaco op zaterdag 25 augustus 2012 om 22:21:
Was niet lullig bedoeld hoor

:)
bevalt het in Soest? :D

Ach, het is dat ik er al ruim 16 jaar woon en het gewend ben maar er is vrij weinig te beleven hier. We hebben nu Gilde feesten maar ik ben nog liever smaakloos door er niet heen te gaan dan me daar tussen al die lui te wanen. Hahah.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2012 om 22:36:
Gilde feesten

Zegt me niks. Verbaast me ook niets. Ben een Odijker :lol:

Het is een echt dorpsfeest!
Maandag breekt de hel hier weer los, dan gaat al het puberaal gespuis naar het zogenaamde 538 feest.
Is Odijk wel spannend ;)?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2012 om 22:38:
Het is een echt dorpsfeest!

Zo'n vermoeden had ik al :)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2012 om 22:38:
Is Odijk wel spannend ?

Mwua.. Eens in de zoveel tijd is er wel wat te beleven hier. :) Alleen ga ik er zelf nooit heen.

Same here. Heb dan wel een stamkroeg maar daar zal ik waarschijnlijk ook niet meer zo snel doordeweeks zitten nu ik weer naar school ga..
Of wel natuurlijk haha!
Mij zie je ook niet meer de kroeg ingaan :lol: :x Eens in de zoveel tijd stappen op grote feestjes. That's it 8)

Tja ik kom uit een totaal andere 'scene' en ben nog niet zo lang van de hardstyle enzo (ja kom maar op, ik ben een broekie :')) en helaas heb ik nog niet echt vrienden die mee willen naar feesten/festivals.. Dus dan word het toch maar weer standaard naar de kroeg hahah.
Komt wel. Misschien leer je hier mensen kennen waarmee je kan gaan stappen :D

Dat was ook een van de redenen dat ik eens een poging wilde wagen hier haha! En anders krijg ik vast wel iemand van mijn vrienden zover om toch een keer mee te gaan, zal ze wel laten zien dat het leuk is dan haha.
Hoe ben je hier trouwens beland? :o :D

Partyflock heeft mij heel veel lieve feestvrienden bezorgd (L) En daaruit ook weer echte vrienden (Y) Helaas is PF nu niet meer zo als in die tijd dat ik er veel op zat (2004/2005) maar alsnog kan je hier gewoon aansluiten bij open minded people! Love them! Vanuit daar leer je steeds meer mensen kennen waar je bij kan aansluiten en zo groeit dat uit!

Via iemand die ik ken die heeft hier ooit eens opgezeten en zei dat ik het misschien wel leuk zou vinden en dat ik hier misschien mensen kon leren kennen enzo :P. Beetje via-via dus. En had er wel al vaker wat over gehoord van mensen enzo.
ik... ik ben sprakeloos.

Er wordt normaal gepraat op het forum !?!

Wat is er aan de hand?? Waar zijn alle galbakken ??

Hoop ik ook, vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen, in het echte leven (ja ja ik kom wel eens buiten) of gewoon op fora e.d :). Dus hopelijk gaat het hier ook (snel) lukken!
Gebruik je weleens drugs?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2012 om 23:03:
Partyflock heeft mij heel veel lieve feestvrienden bezorgd (L) En daaruit ook weer echte vrienden (Y)

+1

OT welkom :bier:

Uitspraak van -XINX- op zaterdag 25 augustus 2012 om 23:04:
Er wordt normaal gepraat op het forum !?!

Laten we daar weer een maatstaf van maken. Is toch veel gezelliger? Al dat popiejopie gedrag :looser:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2012 om 23:03:
Via iemand die ik ken die heeft hier ooit eens opgezeten en zei dat ik het misschien wel leuk zou vinden en dat ik hier misschien mensen kon leren kennen enzo . Beetje via-via dus. En had er wel al vaker wat over gehoord van mensen enzo

Gewoon lekker doen :D Hopelijk vind je hier net als wat ik destijds heb gezocht (L)