Partyflock

Forumonderwerp · 1135315
DEN HAAG - "Het SP-programma is een ramp voor Nederland. De SP-plannen leveren geen werk op, ze kosten werk.'' Dat zegt VNO-NCW-voorzitter Bernard Wientjes zaterdag in een interview met het AD.

De voorzitter van de ondernemersorganisatie vreest dat, mocht de SP haar zin krijgen, de export instort. Terwijl juist de export een van de oorzaken is voor een lichte groei van de economie, zo bleek eerder deze week "Hogere vennootschapsbelasting, hogere vermogensbelasting, moeilijkere bedrijfsopvolging. Tot iets boven modaal niemand er op achteruit. Een verhoging van het minimumloon, de jeugdlonen. Flexwerken onmogelijk maken. Dat is een ramp voor bedrijven en de export.''

http://www.gelderlander.nl/nieuws/algemeen/economie/11588262/Wientjes-SP-programma-is-een-ramp.ece

GO

Ik heb soep en ijsjes gehad, dus wou bijna op SP stemmen. :')

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2012 om 12:49:
Foei toch!

auw!

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2012 om 11:26:
blablabla ik hoor jou niet blablabla

Denk dat jij qua niveau aardig thuis hooret bij de PVDA :D

het is 2012 et maakt toch niet meer uit

Uitspraak van verre neef op zaterdag 25 augustus 2012 om 17:10:
Intelligente mensen stemmen niet op de SP inderdaad, maar aan de voorspellingen van die Wientjes zouden we ook niet al te zwaar moeten tillen volgens mij. Herinneren we ons nog het waanidee dat wanneer de PVV zou gaan regeren de export in zou storten?

Grote onzin. Er zijn genoeg intelligente mensen die wel op de SP stemmen en niet alleen aan zichzelf denken.

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 augustus 2012 om 14:16:
Grote onzin. Er zijn genoeg intelligente mensen die wel op de SP stemmen en niet alleen aan zichzelf denken.

Want mensen die niet op de SP stemmen, denken allemaal - zonder uitzondering - alleen maar aan zichzelf?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 augustus 2012 om 14:34:
Want mensen die niet op de SP stemmen, denken allemaal - zonder uitzondering - alleen maar aan zichzelf?

ja, want in geen enkele naam van andere partijen zit het woord sociaal. Serieus hoor! Geen grap! zoek maar na op goochel

Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 augustus 2012 om 14:34:

Heb ik dat gezegd vader? Bekijk de reactie waarop ik heb gereageerd. Wie weet begrijp je het dan beter.

Om even duidelijk te zijn, mensen die op de VVD hebben gestemd zijn mede verantwoordelijk voor de verdere tweedeling en de asociale bezuinigingen die vooral de sociaal zwakkeren en de minder bedeelden treffen.

Ik ga denk ik op SP stemmen. Geen idee wat hun programma is, maar ik vind Roemer zo'n toffe kerel, dus SP aan de macht.
zijn flink in zetels gezakt deze partijtje