Partyflock

Forumonderwerp · 1130796

Bloed, Zweet en Tranen om toch nog een slank lichaam te hebben voor de zomer of speciale gelegenheden? of heb je toch zoiets van: ze nemen me maar hoe ik ben!

lemme know (f)
Werkzaam bij Partyflock
Uitspraak van DanM op zondag 20 mei 2012 om 13:08:
Nee, gram

kilo...
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 mei 2012 om 15:45:
Hahaha nee pond

even serieus nu :D
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 mei 2012 om 19:29:
77cm is toch al heel erg slank?

Dat zou kunnen :p
Maar het probleem is dat mijn onderstel nog slanker is, waardoor het er niet uitziet x|
Artiest DanM
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 mei 2012 om 19:28:
Ja bij m`n lengte van 1.65m vind ik het precies goed.

+1 :blinky:

Uitspraak van Marii!! op zondag 20 mei 2012 om 19:46:
even serieus nu :D

Pond :P 140 pond is 70kg :P
Uitspraak van actief op woensdag 16 mei 2012 om 14:47:
59 kg

Mijn gewicht :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2012 om 01:43:
Bloed, Zweet en Tranen om toch nog een slank lichaam te hebben voor de zomer of speciale gelegenheden? of heb je toch zoiets van: ze nemen me maar hoe ik ben!

lemme know (f)

zolang je ergens rond een gemiddelde bent zit je altijd goed en al te kritisch moet je kijken naar jezelf want dat wekt alleen maar twijfels aan jezelf en da's niet goed!!
Bijna 20 kg eraf ! :)
allebei.
ik ben bezig met afvallen, maar ga het niet pushen voor de zomer ofzo.
ik ga gewoon op de normale toer verder.

vind het meestal ook erg apart van die mensen die nu ineens veel gaan doen om voor de zomer een platte buik te hebben. doe het dan rustig aan en houd het ook vol...
laatste aanpassing
Al jaren tussen 75 en 79 .. Ik zie me als gezegend :) vele broeders hebben het avondeten + junkfood niet zonder buikstriemen overleefd.
Maar ik kan nog "het" een buikje krijgen... Doe t niet en ontwijk het niet.. (ik heb idd geen foto's op mn pf maar ik heb een mooi lichaam met een rotkop :) ) maar wel heel lief enzo :)

50kg
Ze nemen je maar zoals je bent, alleen laat sommige vrouwen wel beseffen dat we er niet naar willen kijken bedek de boel dus en ga niet de hele tijd irritant in het gezichtsveld staan dan ontneem je het zicht op de lekkere wijven!