Uitspraak van verwijderd op zondag 20 mei 2012 om 19:29:77cm is toch al heel erg slank?
Dat zou kunnen
Maar het probleem is dat mijn onderstel nog slanker is, waardoor het er niet uitziet
Oke! 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2012 om 01:43:Bloed, Zweet en Tranen om toch nog een slank lichaam te hebben voor de zomer of speciale gelegenheden? of heb je toch zoiets van: ze nemen me maar hoe ik ben!
lemme know (f)
zolang je ergens rond een gemiddelde bent zit je altijd goed en al te kritisch moet je kijken naar jezelf want dat wekt alleen maar twijfels aan jezelf en da's niet goed!!
allebei.
ik ben bezig met afvallen, maar ga het niet pushen voor de zomer ofzo.
ik ga gewoon op de normale toer verder.
vind het meestal ook erg apart van die mensen die nu ineens veel gaan doen om voor de zomer een platte buik te hebben. doe het dan rustig aan en houd het ook vol...
ik ben bezig met afvallen, maar ga het niet pushen voor de zomer ofzo.
ik ga gewoon op de normale toer verder.
vind het meestal ook erg apart van die mensen die nu ineens veel gaan doen om voor de zomer een platte buik te hebben. doe het dan rustig aan en houd het ook vol...
laatste aanpassing
Uitspraak van Hakkuhbijler op maandag 21 mei 2012 om 23:12:das nie veel
Liever te weinig dan te veel
Al jaren tussen 75 en 79 .. Ik zie me als gezegend
vele broeders hebben het avondeten + junkfood niet zonder buikstriemen overleefd.
Maar ik kan nog "het" een buikje krijgen... Doe t niet en ontwijk het niet.. (ik heb idd geen foto's op mn pf maar ik heb een mooi lichaam met een rotkop
) maar wel heel lief enzo 
Maar ik kan nog "het" een buikje krijgen... Doe t niet en ontwijk het niet.. (ik heb idd geen foto's op mn pf maar ik heb een mooi lichaam met een rotkop
Ik weeg 58