Partyflock

Forumonderwerp · 1130165
3 volgers · 11912x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-4
Vanochtend schrijven diverse kranten over een nieuw fenomeen: de bangalijst: 'Nadat we al een paar jaar niets meer hadden vernomen van de legendarische breezerslet, die in ruil voor één suikerig drankje allerlei seksuele gunsten zou uitvoeren in een fietsenhok, is er nu de bangalijst. Een heuse top-10-lijst, waarin de grootste sletten van een middelbare school worden genoemd en gerankt' (Volkskrant, 27 maart 2012).

Meisjes zijn hier uiteraard niet blij mee, maar 'gelukkig wordt er nu actie tegen ondernomen. Scholen doen aangifte wegens smaad tegen de makers van deze bangalijsten' (Algemeen Dagblad, 27-3-2012).

Bangalijst maakte gisteren zijn debuut in de krant, maar in de straattaal komt het al wat langer voor. Van oorsprong is banga Surinaams (Sranan) voor een sletje of hoer. Wat de herkomst van het woord betreft, wordt banga vanochtend in de Volkskrant in verband gebracht met het Engelse werkwoord bang (neuken), dat wij in het Nederlands ook aantreffen in gangbang. Overigens wordt het woord bangalijst vandaag in de media ook al een paar keer vervangen door een wat Nederlandser aandoend woord, namelijk slettenlijst.

Aangezien er nu stappen tegen zulke lijsten ondernomen worden, is er een kans dat zowel bangalijst als slettenlijst binnenkort weer uit de media verdwenen zijn. Maar gezien de frequentie van het woord op internet is het evengoed mogelijk dat we het woord nog wat langer in het Nederlands zullen aantreffen. En dankzij de berichtgeving over de bangalijsten is ook de kans groter geworden dat het straatwoord banga langzamerhand wat bekender wordt in de gewone omgangstaal.

kom maar op :) maar hou het leuk

Waarschuw beheerder
-2
Volle verbazing..... Er gelden regels voor de bangalijst...... Regels !!

Plaats GEEN telefoonnummer, huis of e-mail adres of 06 nummer!

De banga mag niet jonger zijn dan 16 jaar

Geef bij toelichting een daadwerkelijke uitgebreide uitleg
waarom jij denkt dat dit een banga is en op de banga lijst moet
Voorbeeld: ze draagt te korte rokjes, kleed zich als een slet en is 24 uur gefocust op aandacht van mannen.

Houd het netjes geen racistische of discriminerende uitingen
gebruik geen ziektes als scheld serenade.
..............
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 mei 2012 om 19:35:
Plaats GEEN telefoonnummer, huis of e-mail adres of 06 nummer!

De banga mag niet jonger zijn dan 16 jaar

Geef bij toelichting een daadwerkelijke uitgebreide uitleg

Ik neuk gewoon lekker...henkie op 1!
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van actief op donderdag 29 maart 2012 om 15:34:
maar ik denk dat #Terror sowieso hoog staat, daar gaan flinke verhalen over rond

Hoezo ik?

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op woensdag 4 april 2012 om 22:38:
Kan ik me aanmelden? Of hoe kom ik er anders op?

:cheer:

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 mei 2012 om 13:09:
:cheeR:

jij staat bij mij op nr 1 :k

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 mei 2012 om 13:11:
jij staat bij mij op nr 1

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 mei 2012 om 13:13:

ja hehe dat is beter dan nr 2 jwt :k

Waarschuw beheerder
-2
Nr 2 is het net niet he :lol:

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 mei 2012 om 13:23:
Nr 2 is het net niet he

klopt! dus jij bent het helemaal de aller aller goeiste :yes:
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Reng Deng Deng Kaboem op maandag 14 mei 2012 om 13:23:
flikke tog op man met je hippy idealen

soms krijg mn wijf een tik en andersom ook

dan hb je wel echt een top relatie :|

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Mitta96 op maandag 4 juni 2012 om 15:15:
dan hb je wel echt een top relatie

Je bent 20, waar heb je het over.
Soms verdienen wijven een paar beuken, we leven niet meer in de jaren 90

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2012 om 15:19:

Mannen net zo goed B)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2012 om 15:42:
Mannen net zo goed

Heeej nieuw forumpic :)

(of kom ik nou onder een steen vandaan :|)

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Technomania op maandag 4 juni 2012 om 15:52:
(of kom ik nou onder een steen vandaan )

:lol:

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2012 om 15:42:
Mannen net zo goed

Absoluut

Waarschuw beheerder
-1
wanneer gaat er nou eens iemand aan die lijst beginnen? :/

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2012 om 16:01:
Absoluut

Zijn we het daar over eens :D
Waarschuw beheerder
-1
Is ergens zo'n topic van die Hippie... die hoort er zeker op

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2012 om 16:05:
Zijn we het daar over eens

Absoluut hehe :D
Waarschuw beheerder
+2
Soms verdienen wijven een paar beuken,

probeer eens een vrouw dan hoef je niet te beuken. Wijven mot je links laten liggen :yes:
Waarschuw beheerder
+1-1
Je bent 20, waar heb je het over.

nee man fysiek contact in een relatie gaat voor mij gwn te ver :S

Waarschuw beheerder
-1
De gangabanga-lijst?
Waarschuw beheerder
-3
ex van mattie van mij stond erop!!
ook wel een lekker ding en geil![img width=525 height=700 cacheid=001261d3003003124bb2436a1a02d26b88]http://i48.tinypic.com/2v8k4s2.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 mei 2012 om 01:06:
Ga in de keuken staan en maak me een gvd broodje.

:lol:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Mitta96 op dinsdag 5 juni 2012 om 17:48:
nee man fysiek contact in een relatie gaat voor mij gwn te ver

:lol: ja fysiek contact in een relatie is voor ongelovigen, niet voor het huwelijk jwz b)

Uitspraak van Barbiebitch op maandag 18 juni 2012 om 23:34:
ex van mattie van mij stond erop!!

heeft ze partyflock, anders telt het niet

Waarschuw beheerder
-1
Volgens mij lady moet jij beter lezen die harm schreef een hele andere achternaam die jij noemt.

Misschien even beter lezen ?
Waarschuw beheerder
-1
oke daar heb je gelijk in! ;) maar ken die mensen in Grootegast namelijk

Waarschuw beheerder
-1
Ja en ?

Waarschuw beheerder
-3
wel echt veel wijffen geneukt door partyflock. (y)
Waarschuw beheerder
-1
Misschien kunnen al die wanna-be-pimps die vrouwen niet klaarkrijgen, heb je daar wel eens over nagedacht, of willen meiden erbij horen ? en ondanks dat we in 2012 leven zijn helaas de vrouwen nog niet mondig genoeg, de meeste van die jongens zijn van die broekies die het aan en uit knopje geeneens kunnen vinden en ook niet weten wat een G-plek is , enz. enz.
Dus vandaar dat die meiden denken next ......., kan er ook niks van , next....., kan er ook niks van next, ....
Dus meiden ik zou zeggen ga een lijst maken met al die pikkie's die denken dat ze wat kunnnen maar nog geeneens weten wat echte sex is . ( de Bangnie-lijst, zoiets met die gast moet je echt nie bangen )
Want ik zou zeggen aan alle meerderjarige meiden, zoek jongens die een aantal jaren ouder zijn dan jezelf bent want jongens lopen ( wetenschappelijk bewezen ) op sexueel gebied enz achter op die leeftijd .
En ja ik weet waar ik over praat , ben 42 jaar en als ik toen wist wat ik nu weet dan was ik zeker wel wat mondiger geweest, wordt er niet geb... wordt er ook niet gep.... dat zou ik gezegd hebben , dus meiden, als je het toch doet doe het dan goed, zorg ervoor dat je er van geniet en geef ze een beetje instructie's
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
:doetiewoop:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van justpaula op dinsdag 26 juni 2012 om 18:30:
Misschien kunnen al die wanna-be-pimps die vrouwen niet klaarkrijgen, heb je daar wel eens over nagedacht, of willen meiden erbij horen ? en ondanks dat we in 2012 leven zijn helaas de vrouwen nog niet mondig genoeg, de meeste van die jongens zijn van die broekies die het aan en uit knopje geeneens kunnen vinden en ook niet weten wat een G-plek is , enz. enz.
Dus vandaar dat die meiden denken next ......., kan er ook niks van , next....., kan er ook niks van next, ....
Dus meiden ik zou zeggen ga een lijst maken met al die pikkie's die denken dat ze wat kunnnen maar nog geeneens weten wat echte sex is . ( de Bangnie-lijst, zoiets met die gast moet je echt nie bangen )
Want ik zou zeggen aan alle meerderjarige meiden, zoek jongens die een aantal jaren ouder zijn dan jezelf bent want jongens lopen ( wetenschappelijk bewezen ) op sexueel gebied enz achter op die leeftijd .
En ja ik weet waar ik over praat , ben 42 jaar en als ik toen wist wat ik nu weet dan was ik zeker wel wat mondiger geweest, wordt er niet geb... wordt er ook niet gep.... dat zou ik gezegd hebben , dus meiden, als je het toch doet doe het dan goed, zorg ervoor dat je er van geniet en geef ze een beetje instructie's

Amen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Hoi. Neuken?

Waarschuw beheerder
-1

Volledig mee eens dikke 10

Waarschuw beheerder
-1
Banga banga