Dat is wel heel bescheiden 
'bijvoorbeeld
of iets van een van de uitgestorven provincies(drenthe, groningen, gelderland,e nzenzenz), daar heb je tenminste rust en privacy, jwt
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2011 om 13:35:Ga dan Maastricht, dat is dan nog een beetje romantisch...
'bijvoorbeeld
of iets van een van de uitgestorven provincies(drenthe, groningen, gelderland,e nzenzenz), daar heb je tenminste rust en privacy, jwt
Uitspraak van Chemical Sister op dinsdag 11 oktober 2011 om 13:54:maar heb je je hier nou speciaal voor aangemeld?
Ik heb me een tijd terug verwijderd.
Uitspraak van º²º Lieverdinie op dinsdag 11 oktober 2011 om 13:03:Als je dat al niet voor je vrouwtje overheb....
Ze is binnenkort jarig en we hebben pas 1 jaar.
Maargoed; ik weet eigenlijk niet waarom ik een topic opende, ik heb al een hotel geboekt net
Uitspraak van actief op dinsdag 11 oktober 2011 om 14:45:of iets van een van de uitgestorven provincies(drenthe, groningen, gelderland,e nzenzenz), daar heb je tenminste rust en privacy, jwt
Ze is niet echt een 'uitgestorven' type, dus we gaan 1 avondje uit (ben ik eigk nooit zo'n fan van, uitgaan met je vriendin, maar goed t is haar feestjeeen) voor de rest zien we wel.
laatste aanpassing
ben ik eigk nooit zo'n fan van, uitgaan met je vriendin
dacht 1st nog wat schattig dat ie z'n chick zomaar een weekendje mee weg neemt maar ik zie al dat je wel wat goed te maken hebt. waar slaat dat nou op?
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op dinsdag 11 oktober 2011 om 15:01:en deze prangende vraag kon alleen door flockers beantwoord worden?
achja, moet toch wat tijdens het vervelen niettan..
had ook al aan vrienden gevraagd hoor, meesten zeiden dat eindhv prima stadje is.
Uitspraak van Chemical Sister op dinsdag 11 oktober 2011 om 15:01:dacht 1st nog wat schattig dat ie z'n chick zomaar een weekendje mee weg neemt maar ik zie al dat je wel wat goed te maken hebt. waar slaat dat nou op?
Waar maak je adt nou weer uit op joh
Ik geef haar indd gewoon een weekendje weg kado, ik heb niets goed te maken.
Ik zeg alleen maar dat ik uitgaan met m'n vriendin nooit echt heel lache vind, dat doe ik liever met vrienden. Maar goed, dat heb ik wel voor dr over, en dan die andere avond bijv biosje, dat vind ik dan weer erlaxter.
waar maak je een probleem van
Uitspraak van Chemical Sister op dinsdag 11 oktober 2011 om 15:15:ik persoonlijk zou geen kerel hoeven die liever niet met mij uitgaat. helemaal niet zelfs
Oke, nouja dat ben jij dan.. Ik ben er geen fan van, maar uitgaan boeit me sws niet meer zo de laatste tijd, of mag dat niet van je?
Uitspraak van Chemical Sister op dinsdag 11 oktober 2011 om 15:22:waarom niet?
geen 'in een hoekje chillend groepje' waar je op terug kan vallen als je geen zin meer hebt @ dansvloer. je bent steeds met zn 2en, ik spendeer mn tijd liever aan andere dingen met dr. als een meid wat tegen me zegt is het daarna: wie is dat dan??
waarschijniljk zijn dit gewoon niet de beste argumenten, maar uitgaan doe je met je vrienden, niet met je vriendin.
Uitspraak van Chemical Sister op dinsdag 11 oktober 2011 om 15:56:jullie delen geen muzieksmaken en vrienden begrijp ik?
muziek wel, vrieden niet, nja alleen een paar goede vriendn. ik ga voornamelijk met (snuivende) mongolen om dus dan laat ik haar liever niet meekomen, en ik vind haar vriendinnen kutwijven dus dat schiet ook niet op
laatste aanpassing door een beheerder
Echt heel romantisch ook, die oude binnenstad van Eindhoven 
Waarschijnlijk echt de meest romantische stad van Nederland...
Dat het de Nederlandse lichtstad is wil nog niet zeggen dat het Parijs is hoor
Gast, neem je chick mee naar Maastricht, Valkenburg of desnoods Den Bosch, maar Eindhoven is echt geen romantische stad
Gast, neem je chick mee naar Maastricht, Valkenburg of desnoods Den Bosch, maar Eindhoven is echt geen romantische stad
muziek wel, vrieden niet, nja alleen een paar goede vriendn. ik ga voornamelijk met (snuivende) mongolen om dus dan laat ik haar liever niet meekomen, en ik vind haar vriendinnen kutwijven dus dat schiet ook niet op
bagger zeg
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2011 om 09:14:Gast, neem je chick mee naar Maastricht
Maar Eindhoven is dan wel de vetste stad in Nederland om naar toe te gaan
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2011 om 09:14:Echt heel romantisch ook, die oude binnenstad van Eindhoven
Echt he!!
shoppen kan je er overigens wel
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2011 om 13:24:leuke relatie, die zal ook lang bestaan zo.....OMG niet stappen met je vriendin
wat een raar gedoe zeg...
*opluchting! ik ben godzijdank niet de enige die dat raar vind
Uitspraak van Chemical Sister op woensdag 12 oktober 2011 om 13:26:*opluchting! ik ben godzijdank niet de enige die dat raar vind
Nee natuurlijk niet, als wij een weekendje weg gaan worden we samen lam of wat anders !! super leuk en gezellig.
en als we echt gaan stappen naar een feest gaan we met een groepje.
Rare kwast die flikkerde ik er gelijk uit...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2011 om 13:36:Rare kwast die flikkerde ik er gelijk uit...
same here! aan de andere kant, als zij niet gebruikt... zou ik haar ook niet mee hoeven
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2011 om 13:24:leuke relatie, die zal ook lang bestaan zo.....OMG niet stappen met je vriendin wat een raar gedoe zeg...
Uitspraak van Chemical Sister op woensdag 12 oktober 2011 om 13:26:opluchting! ik ben godzijdank niet de enige die dat raar vind
Als ik nou geen andere reacties had gehoord zou ik nog gaan denken dat ik raar was.
gelukkig ken ik heel veel jongens die het ook gewoon kut vinden, en terecht.
ja als ik met mijn partner niks zou kunnen doen omdat ik zijn vrienden niet mag en vice versa houdt het al snel op
ik noem hen ook niet zo zeer mijn vrienden, maar meer 'vrienden', waarmee ik op za'aaf/zuipavonden lol kan beleven maar voor de rest houdt t ook wel op.
Antwerpen
volgende week als het goed is naartoe met een maat van me, superstadje.
sowieso: belgen
kwam van pukkelpop en reden geen treinen kwam er 1 of andere gast die ons aanbood van hasselt naar antwerpen te brengen, gratis. was zo'n 100km.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2011 om 13:36:Nee natuurlijk niet, als wij een weekendje weg gaan worden we samen lam of wat anders !! super leuk en gezellig.
Ja duh
Ik vind het ook weer geen mega-ramp als ik met dr uit ga, maar ben er geen fan van.
Uitspraak van Chemical Sister op woensdag 12 oktober 2011 om 15:45:als mijn kerel dat over mij zou zeggen zou ik serieus vertrekken
dan hecht je waarde aan achterlijke dingen zeg.
alhoewel ik wel moet toegeven, als er zo'n 'love'nummer komt in de disco, dan vind ik t soms wel chill dat ik bij dr ben
laatste aanpassing
dan hecht je waarde aan achterlijke dingen zeg.
alhoewel ik wel moet toegeven, als er zo'n 'love'nummer komt in de disco, dan vind ik t soms wel chill dat ik bij dr ben
kerel hoe oud ben je man?
je bent toch elkaars maatje ? dat je af en toe is alleen met vrienden gaat stappen
Deze relatie is zooo gedoemd om te mislukken niet te geloven
Uitspraak van Chemical Sister op woensdag 12 oktober 2011 om 15:54:ja sorry, mijn vriendin is een saaie kut, ga liever niet met haar uit'
echt he! weg met die gast

![[goofy]](/images/user/1267347_2153243.jpg)