Partyflock

Forumonderwerp · 1118689
Time Warp Holland 2011 at Brabanthallen

Date / Saturday, 10 December 2011
Time / 20:00 - 07:00
Venue / Brabanthallen/ Diezekade 2, 5222 AK ‘s-Hertogenbosch
Cost / TBC

Line-up /
DJ's
Sven Vath
Loco Dice
Marco Carola
Chris Liebing
Monika Kruse
Karotte
Marcel Dettmann
Ben Klock
Matthias Tanzmann
Steve Rachmad
Michel De Hey
Seth Troxler
Miss Djax
DJ Remy
Secret Cinema
Benny Rodrigues
Boris Werner
Lauhaus
Darko Esser
Prins Thomas
Round Table Knights
Joey Daniel
Mike Drama
Seebase (Mannheim)
Warren Fellow
And more TBC

LIVE Acts:
Underworld
Extrawelt
Henrik Schwarz
Paul Ritch

http://www.residentadvisor.net/event.aspx?271486
Line up ziet er gruwlijk uit, maar draaien die gasten dan ook zoals pak um beet 8 jaar geleden? :bloos:

Werkzaam bij Partyflock
Uitspraak van appeltje voor de dorst op donderdag 30 juni 2011 om 16:21:
maar draaien die gasten dan ook zoals pak um beet 8 jaar geleden?

Als dat zou kunnen :kwijl: maar dat zal wel niet
Underworld, Rachmad, Marcel Dettmann en Ben Klock zijn voor mij de enige spannende namen..

Tanzmann, Remy en Troxler hoor ik liever in een intiemere clubsetting.

Wat doet Mike Drama tussen deze line up trouwens? Draait prima maar tussen deze line up!?

Oh ja en Dat het nu in de Brabanthallen wordt gegeven is natuurlijk ook een dikke achteruitgang tov sporthallen zuid. Daar Gaat je internationale karakter..
laatste aanpassing
Hele dikke namen! Jammer dat het in Brabant is ipv Amsterdam.
Uitspraak van appeltje voor de dorst op donderdag 30 juni 2011 om 16:21:
maar draaien die gasten dan ook zoals pak um beet 8 jaar geleden? :bloos:

Nee, als je dat verwacht raak je zwaar teleur gesteld.
Beter luister je wat recente setjes van ze om een idee te krijgen wat je moet verwachten.
Line-up ziet er leuk uit, maar de brabanthallen... tja. Ik vind het echt een ruk locatie.
Time Warp, en dan ook nog in de buurt.
Sowieso aanwezig hoop alleen nog op wat leuke namen, een Speedy J of Jeff Mills zou ook goud zijn.
Uitspraak van cvr op donderdag 30 juni 2011 om 17:48:
Wat doet Mike Drama tussen deze line up trouwens? Draait prima maar tussen deze line up!?

Omdat miss Djax er ook tussen staat ;) Denk dat er 1 zaal komt waar dus gedeeltelijk ook Schranz en Hardtechno komt. Niet mijn
ding maar mooi voor de liefhebbers!
Toch wel leuk om te zien hoe Tjeerd net even buiten de de mainstream standaard durft te stappen. :)
Hiep hoi, daar gaan we heen
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1981, 2846}
Er komen nog wat namen bij en we komen begin van de week met een persbericht over de verhuizing en alle inf etc :)
laatste aanpassing
Als ze een zaaltje maken met onderstaande djs en de tijd geven van 2200/1200 (zoals in de maassilo weleens een keer was) kom ik

DJ's
Marcel Dettmann
Ben Klock
Benny Rodrigues
Darko Esser
Mike Drama
Als Henrik Schwarz weer dezelfde act gaat weggeven als in Mannheim ben ik er sowieso bij, dat was zo briljant. Hopen dat ze dan ook hetzelfde geluid naar Den Bosch halen. Maar echt zonde van de locatie idd, zo sfeerloos daar.
kut locatie en standaard time warp lineup..ruk dus
Werkzaam bij Symbiotic Sessions
Artiest {SHOWLIST artist 58830, 23062}
ik heb erg goede herinneringen aan de Brabanthallen (Impulz etc.), maar ben er na 2002 niet meer geweest denk ik.
Waarom is iedereen zo negatief, heb ik iets gemist of zo?
Ik vin het juist lekker grote kale industriele zalendoolhofcomplex, prima voor een TimeWarp, als je 't mij vraagt.
Ik vond Sporthallen Zuid ook vet, maar misschien niet helemaal geschikt voor TimeWarp, verwacht eigenlijk meer TimeWarp Duitsland achtig in de Brabanthallen.

Line-up ook prima, niet veel verrassingen, maar misschien komt dat nog, en Underworld is ook behoorlijk luxe, natuurlijk.
TimeWarp kennende nemen ze behoorlijk geluid mee en goede aankleding en licht.

Dus ik heb hier wel zwaar zin in eigenlijk...
laatste aanpassing
Uitspraak van Lennart! op zaterdag 2 juli 2011 om 13:54:
standaard time warp lineup

DJ's
Marcel Dettmann
Ben Klock
Benny Rodrigues
Darko Esser
Mike Drama

Mwah
Uitspraak van toeffie op vrijdag 1 juli 2011 om 10:21:
Schranz en Hardtechno komt

of ACID!
Zeker aanwezig!
Lekkere line-up hoor.

acid, schranz & hardtechno + BBH = :kwijl: AANWEZIG!:D
Uitspraak van Mr Mindsynth op zondag 3 juli 2011 om 15:12:
Waarom is iedereen zo negatief, heb ik iets gemist of zo?

Ben er 2 keer geweest, en vind het geheel gewoon 0 uitstraling hebben. er gaat gewoon niets uit van de locatie zelf. Ik kan me er wel vermaken, maar ik vind het gewoon geen leuke locatie voor een feest.
haha ben er ook een paar keer geweest maar kan mij eigenlijk niet goed herrineren dat het geheel sfeerloos was.

gewoon handen omhoog oogjes dicht en gaan!! ;P

zeker een vette line up!!
laatste aanpassing
hier kan je tog bijna geen nee tegen zeggen:P
Ben zeker aanwezig. Timewarp is toch èèn van de vetste feesten, met zeer goed geluid en mooie show. Daarom is de locatie minder belangrijk. Die hallen in Mannheim zijn ook groot en kaal, daar is het ook geweldig!

Timewarp is een andere dimensie :-) Aanwezig hier, en in Mannheim volgend jaar april!
feesten in de brabanthallen zijn over het algemeen zwaar kut, maar wil voor timewarp misschien wel een uitzondering maken

Artiest Roman Coskun
sethje, tanzmann, seebase... laat maar komen hoor! :)
jammer van de locatie .. lekker dichtbij maar het geluid is daar zwaarrrr rukk!!! twijfelgevalletje..
Uitspraak van RobbieDG op dinsdag 5 juli 2011 om 09:19:
Mannheim zijn ook groot en kaal, daar is het ook geweldig!

Manheim kan je tussen de stages buiten rond struinen, heb je de koepel stage, de chill-out en het sublieme geluid. BBH is kut qua geluid, en volgensmij werd voorgaande jaren ook niet de TW manheim geluid setup mee genomen.
Uitspraak van cvr op donderdag 30 juni 2011 om 17:48:
Oh ja en Dat het nu in de Brabanthallen wordt gegeven is natuurlijk ook een dikke achteruitgang

Uitspraak van Jelle (L) TECHNO op donderdag 30 juni 2011 om 18:08:
Jammer dat het in Brabant is ipv Amsterdam

Uitspraak van M-towngooner op zaterdag 2 juli 2011 om 12:21:
Maar echt zonde van de locatie idd, zo sfeerloos daar.

Uitspraak van Lennart! op zaterdag 2 juli 2011 om 13:54:
kut locatie

Uitspraak van lion5001 op vrijdag 1 juli 2011 om 12:52:
Maar die locatie...

Uitspraak van TigresZ op dinsdag 5 juli 2011 om 20:52:
jammer van de locatie ..

Uitspraak van RiK :bounce: op maandag 4 juli 2011 om 19:38:
Ik kan me er wel vermaken, maar ik vind het gewoon geen leuke locatie voor een feest.

Uitspraak van janner. op dinsdag 5 juli 2011 om 11:09:
feesten in de brabanthallen zijn over het algemeen zwaar kut,

Uitspraak van RiK :bounce: op woensdag 6 juli 2011 om 08:50:
BBH is kut qua geluid

Nou........dat is dan duidelijk...
Uitspraak van RiK :bounce: op woensdag 6 juli 2011 om 08:50:
Manheim kan je tussen de stages buiten rond struinen, heb je de koepel stage, de chill-out en het sublieme geluid. BBH is kut qua geluid, en volgensmij werd voorgaande jaren ook niet de TW manheim geluid setup mee genomen.

Heb toch goede verhalen over het geluid gehoord vorig jaar in sporthallen zuid.

Ben nog bij Thrilogy geweest, was een topfeestje. Daarvoor naar Fabulous geweest wat minder was. Denk dat je gewoon leuke mensen mee moet nemen, en op het juiste moment in de juiste zaal moet staan. Schijt aan de locatie, vind het nog altijd beter als Jaarbeurs en Rai.
Alleen Klock en Dettmann zijn al een reden om te gaan voor mij.

Setje op awake fest 2 weken geleden was erg fijn.

Maar waarom in brabant??? A'dam en omstreken was toch veel beter, ook gezien de internationale uitstraling
Uitspraak van RobbieDG op woensdag 6 juli 2011 om 14:12:
Schijt aan de locatie

Wel mee eens eigenlijk.
Uitspraak van En weg op woensdag 6 juli 2011 om 15:31:
A'dam en omstreken was toch veel beter, ook gezien de internationale uitstraling

Ja want alleen in A'dam heb je technoheads. In de rest van het land niet...
Het wordt gewoon weer tijd voor een dik grote hallen feest zoals TW in Mannheim en I Love Techno en vroeger Shockers. Met deze line-up is de toon in elk geval gezet en met dat geluid komt het ook echt wel goed!
wat doen er veel triest over de locatie? als je 't niet aanstaat, kom dan gewoon niet (heb ik meer de ruimte ;)) en wees gewoon niet zo verwend! een feestje wordt 't toch wel! :bounce:
Wanneer begint de kaartverkoop? Of heb ik dat over het hoofd gezien?
Uitspraak van Vette Vingers op woensdag 6 juli 2011 om 15:38:
Ja want alleen in A'dam heb je technoheads. In de rest van het land niet

Idd. Alles buiten Amsterdam luistert alleen boeren keet house en hardstyle.
Uitspraak van En weg op woensdag 6 juli 2011 om 15:31:
Alleen Klock en Dettmann zijn al een reden om te gaan voor mij.

Setje op awake fest 2 weken geleden was erg fijn.

Maar waarom in brabant??? A'dam en omstreken was toch veel beter, ook gezien de internationale uitstraling

Technofeesten zat toch in de buurt van Amsterdam? Elke week een Awakenings man

dikke bout locatie..nee duszzz
Uitspraak van TigresZ op dinsdag 5 juli 2011 om 20:52:
jammer van de locatie .. lekker dichtbij maar het geluid is daar zwaarrrr rukk!!! twijfelgevalletje..

Werd in april door een maatje van me overgehaald om naar ASOT brabanthallen te gaan en ik kan je vertellen dat ik na 10 jaar feesten het geluid hier (tijdens de afsluiter van sean tyas) in de top 3 beste soundsystems kan noteren. Alsof je de hele tijd een loepzuivere koptelefoon met een net iets te zware bas op je kop hebt. Dus zo kan het ook in de brabanthallen.
ziet er vet uit, misschien toch maar ff checken dit.
Uitspraak van Wimba op maandag 18 juli 2011 om 03:32:
. Alsof je de hele tijd een loepzuivere koptelefoon met een net iets te zware bas op je kop hebt.

Klinkt goed, toch maar even goed gaan overwegen dus...
Uitspraak van Tjeerdo op woensdag 6 juli 2011 om 19:28:
Het wordt gewoon weer tijd voor een dik grote hallen feest zoals TW in Mannheim en I Love Techno en vroeger Shockers. Met deze line-up is de toon in elk geval gezet en met dat geluid komt het ook echt wel goed!

Dik eens!
lekker rondwauzen!
laatste aanpassing
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 6 juli 2011 om 19:34:
wat doen er veel triest over de locatie? als je 't niet aanstaat, kom dan gewoon niet (heb ik meer de ruimte ) en wees gewoon

Ik kom inderdaad niet o:)

Lijkt me toch helder dat een forum over feesten bestaat uit het geven van meningen over feesten, locaties en artiesten?
waar zie je me zeggen dat dat niet mag dan? O:)
Overweeg om wel te gaan, maar als ik hier al die reacties over de BBH lees word ik ook niet bepaald vrolijk. Is het echt zo'n drama? Snap ze ook wel dat ze 't niet meer in de Sporthallen Zuid doen, was kutje georganiseerd vorig jaar, maar vond het zelf echt een bruut feest toen...
Maassilo was koning (ook de eindtijd). Enige nadeel is de lift naar F10, maar voor Gaiser kon dat er wel bij!
ik denk dat de locatie niet veel uit maakt! muziek is goed en dan ben je al heel ver:P