Partyflock

Forumonderwerp · 1117670
Sinds 2009 geven wij talentvolle dj’s de kans om ook op DDN Festival te komen draaien. Dit gebeurt in de vorm van een contest. Deze DJ Contest-night wordt dit jaar gehouden in augustus bij Dance Café Don Quichot te Baarle-Hertog.

De contest ziet er als volgt uit:
DJ’s sturen een demo in. Kijk op www.ddnfestival.nl hoe je dit moet doen. De stijlen worden beperkt tot:

House (hiertoe behoren Minimal, House, Electro, NU‐Disco, Techno)
Hardstyle (hiertoe behoren Hardstyle, Hardcore, Early Rave)
De minimum leeftijd is 16 jaar.

Uit alle inzendingen worden 6 winnaars gekozen, waarvan 3 in de stijl house en 3 in de stijl hardstyle.
Deze 6 winnaars zullen live tegen elkaar strijden bij Don Quichot.
Het publiek kiest daarbij uit beide stijlen 1 winnaar. Zo zal er op het buitenpodium een DJ Contest-winnaar draaien en zal er op het Hardstylepodium een DJ contest-winnaar draaien.

Criteria waarop tijdens de DJ Contest-night beoordeeld wordt, zijn:

Techniek
Creativiteit
Interactie met het publiek

Tijdens een finale worden de 2 beste dj’s door het publiek gekozen.
Let op: de deadline voor het inzenden van je demo staat vast op 20 juli! Een week later, zal de uitslag op de website komen te staan.
Dus twijfel niet, doe mee en wie weet sta jij op 3 september op DDN te draaien!

Voor meer informatie zie: www.ddnfestival.nl
laatste aanpassing
wachten he :P
Artiest {SHOWLIST artist 57065, 61426}
Dit weekend willen we met de uitslag komen. Jullie hebben het ons zeker weten niet makkelijk gemaakt! Houdt PF en de websiten in de gaten!

Uitspraak van FatalDistraction op donderdag 28 juli 2011 om 22:50:
Dit weekend willen we met de uitslag komen. Jullie hebben het ons zeker weten niet makkelijk gemaakt! Houdt PF en de websiten in de gaten!

Zou niet leuk zijn als jullie het makkelijk hadden he :P Ben benieuwd in ieder geval :)
Uitspraak van FatalDistraction op donderdag 28 juli 2011 om 22:50:

of jullie hebbe veel sets binne gekrege :)

Artiest {SHOWLIST artist 97427, 97428}
Uitspraak van The Infamous DJ op zaterdag 23 juli 2011 om 10:03:
Tha Playah - On The Edge

Is die al uit dan?

Nogmaals (Y) :)

http://soundcloud.com/techrow-monomania/la-voice-new-experiments-part

May the best win!

Het weekend is alweer bijna om :P
Artiest {SHOWLIST artist 35640, 105426, 65896}
ben benieuwd of we vandaag nog de uitslag krijgen
laatste aanpassing

Uitspraak van SjefQe op zondag 31 juli 2011 om 17:44:
ben benieuwd of we vandaag nog uitslag krijgen

Zal wel in de loop van de avond zijn.
Hallo Iedereen,

Na vele luisteruurtjes door de 5 juryleden zijn uiteindelijk de volgende winnaars uitgekozen. Hierbij dient wel vermeld te worden dat het een zeer moeilijke keuze was omdat er simpelweg gewoon zeer veel goede mixen tussen zaten. Wij willen daarom ook iederene hartelijk bedanken voor zijn / haar inbreng en mocht je dit jaar niet door zijn volgend jaar komt er zeker weer een contest. Nogmaals bedankt en tot DDN

House:
dj Edu
dj JVM
dj Ruben sosa

Hardstyle:
J-force & D-power
After Schock (hardstyle)
Dj Siwez

Heren gefeliciteerd jullie zijn door naar de finale op 13 augustus in don Quichot te Baarle - Hertog tot dan.
Ik heb de winnaars op soundcloud een bericht gestuurd. Neem even contact met me op zodat ik je email adres heb. Mocht je nog vragen hebben je kan mij altijd mailen. tijdschema over het verloop van de avond volgt zo snel mogelijk!
Winaars gefeliciteerd!
Alleen house en hardstyle,geen early en hardcore,jammer hoor.Als je tegenwoordig outro>break>outro>break>outro>break>outro>break mixed kom je er wel.
Inderdaad jammer Ja want je mocht toch met early mee doen? Geen een winnaar met die style

Artiest {SHOWLIST artist 56342, 78981}
Ohnee he, supervet dat ik door ben dat is 1 :D Van de zoveel inzendingen en ook nog door na de finale is altijd geweldig.
Zit wel met een fucking probleem weer, 10 tot 18 augustus zit ik in Chersonisos :(
Baal enorm, de contest is op 13 augustus dan ben ik net weg :frusty:
Hoop er toch bij te kunnen zijn maargoed :S
Ik denk dat ze beter iemand anders de kans kunnen geven die wel aanwezig kan zijn.
Ja als je op vakantie bent vanaf de 10 en het is de 13e lijkt me sterk dat je op twee plaatsten te gelijk kan zijn
laatste aanpassing

Kan mezelf helaas niet opsplitsen nee :p
Maar ik wist ook niet dt het 13 augustus was anders had ik daar natuurlijk rekening mee gehouden!
(Natuurlijk hoop ik heel stiekem ook dat het na 18 augustus is maargoed dat geluk gaat helaas niet door denk ik 8) )
laatste aanpassing

Artiest High Rollers
Uitspraak van Mindhunter op maandag 1 augustus 2011 om 15:07:
Ik denk dat ze beter iemand anders de kans kunnen geven die wel aanwezig kan zijn.

vind ik ook
:)

Ik offer me wel op voor het groter goed :P
Zoals jullie al hebben gelezen kan Dj Siwez helaas niet aanwezig zijn op de contest. Wij vinden dit heel jammer maar kunnen jammer genoeg ook niks verzetten. Zoals al eerder aangegeven waren er vele goede mixen waaruit we moesten kiezen. Het verlanglijstje was dan ook groter dan 6 namen. De dj die na de 3 hardfstyle namen de eerst volgende favoriet zou zijn is Dj Thenoc. Bij deze willen wij hem uitnodigen als finalist op de DJ contest.

Uitspraak van poffes op maandag 1 augustus 2011 om 17:36:
Zoals jullie al hebben gelezen kan Dj Siwez helaas niet aanwezig zijn op de contest. Wij vinden dit heel jammer maar kunnen jammer genoeg ook niks verzetten.

Vind het zelf ook erg jammer, maar begrijp dat t niet verzet kan worden.
Hoop iniedergeval wel bij ddn festival zelf te kunnen zijn om te feesten :)
Wie weet volgend jaar beter.

Uitspraak van poffes op maandag 1 augustus 2011 om 17:36:
Dj Thenoc

Gefeliciteerd en Succes :)
Het is ook wel een pokke-eind rijden vanuit veendam :p
Maar dan kun je er mooi een dagje uit van maken hahah
dat zeker :D das ook wel de bedoeling :P... was er vant weekend in de buurt :P eersel :D:D:D
dan weet je iig de weg. Succes met het vervoer we zien je de 13de wel verschijnen
Nou ja 'The Noc" wint de contest....dat betekend dat ik op MoH sta volgend jaar.

Dit geeft een Dj hoop luister zelf.
Ik had dat ook al gehoord ja :lol:
Snap er weinig van, maargoed

Artiest The Patient
omfg .. wat een rampen set :x

Ik was niet 100% tevreden over mijn set, maar dit..... :(
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 augustus 2011 om 22:02:
Ik was niet 100% tevreden over mijn set, maar dit.......

Zou hij hem zelf wel hebben teruggeluisterd?
Ok, dit is mijn mix die ik ingediend heb voor DDN.

Luister alletwee en oordeel zelf..

Uitspraak van Mindhunter op dinsdag 2 augustus 2011 om 22:19:
Zou hij hem zelf wel hebben teruggeluisterd?

Vraag het me af.... Misschien met de reverse stand op de cdj's :P
Heel letterlijk, terug luisteren :P

Uitspraak van Non Grata op dinsdag 2 augustus 2011 om 22:22:
Ok, dit is mijn mix die ik ingediend heb voor DDN.

Lijkt me geen moeilijke keus :P
Refly is trouwens een lekker nummer om mee te beginnen, gooi meestal Droppin Heat erachter aan ;)

Uitspraak van Non Grata op dinsdag 2 augustus 2011 om 22:22:

lekker setje (Y)

duidelijk dat er iemand zit te slapen,
kan me niet voorstellen dat ze die noc set beter vinden.

of zochten ze nog iemand om de tent mee leeg te jagen ??
haha....wat denk je hoe ik keek... toen ik doorging.. mijn unforgiven demo is beter als deze... wel 1000x beter.. maar jonges.. als je zo graag van afkraken houd.. ga je eigen mixje ff goed beluistere dan en oordeel zelf es... ;) ik ben nog ma net begonne ;) dus wat zeik je? iedereen maakt fouten.. hoorde ik ook nog op dominator zelfs... ;) maar heb dr zin in... kom maar op (Y)
Ik wil jou niet afkraken, maar ik vind alleen dat zogenaamde jury zich een beetje belachelijk maakt door jou set te kiezen (niks persoonlijks). Ik heb er een aantal beluisterd (alleen hardcore dan) en er zaten veel betere sets tussen.

Uitspraak van The Noc { prdcng-mxng} op woensdag 3 augustus 2011 om 12:04:
ik ben nog ma net begonne

daarom hebben ze jouw gekozen....
om mensen zoals jouw die maar net zijn begonnen, ook een kans te geven om op een feest te kunnen draaien.

maakt mij niet uit ik gun het iedereen een keer.

en ja er staan betere setjes tussen dat geef ik dan ook eerlijk toe.
laatste aanpassing
waar staat dan wanneer iemand begonnen is?

verder maakt het mij niet uit hoor. Ik gun iedereen een plek in de finale.
Succes allemaal
Uitspraak van The Infamous DJ op dinsdag 2 augustus 2011 om 21:37:
Nou ja 'The Noc" wint de contest....dat betekend dat ik op MoH sta volgend jaar

wacht ff,,is dit de demo van een finalist?
ik gun iedereen een finaleplaats maar het is absoluut gewoon bagger dat je met deze mix door komt.