Partyflock
 
Forumonderwerp · 11173
­ Nederland
 
mmm ik ben wel benieuwd dan weet ik wat ik de volgende keer niet moet missen die van my is:

Q-base summer special hosted by Qlubtempo
dat ging wel lekker.
Op zekers wel Thunderdome vanaf gister!!
1. Dance valley 2001
2. Thunderdome
3. impulz outdoor
Thunderdome a Decade staat zeker ergens boven aan!!
Thunderdome staat opt moment op no. 1

Alhoewel Thunderdome ;97 ook megavet was
en Hardcore Resurrection van laatst staat ook errug hoog in ut lijssie!!
ILT 2000, no doubt :)
Cootje Ticketmaster 14 oktober 2002 08:44
ff vraagje voor de mensen die ook wel eens naar MASTERS zijn geweest. is masters nou beter dan TD of niet??
-----------

Definately NOT
Bij mij blijft het nog steeds dance 2 eden the final.......maar dat is om persoonlijke reden vooral en Digitaile overdosen staat ook nog er boven. maar thunderdome is wel in de top 5 gekomen zeker!!
AW.FS.02 was top!!!
(tijdje geleden maar was eggt (Y)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 5976, 4173}
THUNDERDOME!!!!!!

nu afwachten wat masters wordt.........
Qlimax vorig jaar december toch wel :)
THUNDERDOME!!!!!! Geen twijfel mogelijk !
 
ikke ook AWFS 02.......geweldig feessie was dat..ennuhmm laatste Qlimax was ook erruggg :bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
THUNDERDOME A DECADE :KWIJL:
Je hoort een hoop mensen over thunderdome!! hoe kan dat toch??
Ik hou het toch bij Nature One 2002
 
2--> Chemo : je had erbij moeten zijn dan weet je waarom iedereen het over Thunderdome heeft :d
 
thunderdome was een geweldig feest .dit feest blijft nog heel lang in mijn geheugen hij staat eker in de top 3 bij mij en mechien wel nummer 1
 
Nature One 2002 en TD a Decade!!
THUNDERDOME A DECADE is mijn nieuwe beste feest, wat was dat een ONGUUR HARD BEUK FEEST :bounce: :bounce: jemig ik heb heimwee naar dat feest... echt gruwlijk phat was dat... op naar de volgende 10 jaar thunderdome:D:D:D
Ik loop nu 13 jaar mee in de housescene, maar ik moet zeggen, ThunderDome A Decade is naar mijn top 3 van beste feesten allertijden geschoten. Kan niet zeggen of het de beste was, ik kan TD moeilijk vergelijken met bijvoorbeeld het Love Ball in de RoXY 10 jaar terug.
2cootje ticketmaster>>>> ik had al een feest in utrecht :P
Was naar club risk geweest in de winkel van sinkel!!

wrede techno :bounce:
(H) ik heb me wel vermaakt met ken ishi.
laatste aanpassing
Hellraiser,deel 1Vechtsebanen,Magara­ve,trip2dreamland Hellraiser,deel 2 sporthallen zuid,The religion,Earthquake1­Hellraiser,deel 3 sporthallen zuid,The chrismas spirit
New years mega rave 92,Ghosttown,Magarav­e 2
Alle centraalstudio feesten ,alle Immortality,s feesten sporthallen zuid
Earthquake1 deel 2,,deel 3,oud&nieuw all multi masters
Alle jaarbeurscomplex feesten,Heel veel feesten op de hemkade
alle mysterland feesten,alle energiehal feesten
laatste aanpassing door een beheerder
Artiest {SHOWLIST artist 52163, 1147}
Nou, de thunderdome feesten in het sportpaleis in Antwerpen waren ook altijd erg fijn. D2E was ook leuk
THUNDERDOME A DECADE!!!
Dance To Eden was idd een heel goede organisatie met SUPERfeesten

Ghosttown en The Final waren egt super
2 hEkTiK: idd, was altijd goed!
de feesten van awakenings vind ik tot nu toe het meest geslaagd.maar het beste feest is toch ieder jaar weer lowlands;4 dagen en 4 nachten je zelf vervuilen met drugs en alcohol.verstand op nul en gaan !!!!woeiiiiiiiii!!!
Ondanks alle geweldige feesten die de laatste tijd de revua passeren, blijft Innercity (de allereesrte!!!) in februari 1999 nog steeds met stip op nummer 1 staan. En qua hardcorefeesten zal De goeie ouwe Hellraiser wel moeten concurreren met Thunderdome dit weekend, al denk ik, dat omdat het toen nog allemaal nieuw voor me was, Mysteryland 1996 wel op de tweede plaats zal blijven staan in mn top-3 allertijden. En daarna ws Nature One...moeilijk hoor, zoveel goeie feesten meegemaakt. Maar de magie van innercity die eerste keer? Daar zal vast nooit meer iets aan kunnen tippen!
Thunderdome a Decade komt zeker in de top 5.

Maar de speedrazor's in 97 waren toch echt mijn beste feesten. D-Boy invasion, mega rave 2002 staan ook in de top 5 (dan heb ik het wel over de grote feesten van zo'n ca 10000 man)
Artiest {SHOWLIST artist 141318, 1859, 17165}
Afgelopen thunderdome was zekers goed een hoop mooie en minder mooie herinneringen aan toen en nu :)

heeft iig vel indruk gemaakt op me :)
afgelopen qlimax :D maar dan heb ik ook nog niet zo'n hele grote waslijst met feesten waar ik ben geweest
ThunderdomeX & D-boy Invasion!
 
Ik ben niet op t-dome geweest maar wel 2 keer op shockers (vond ik super bruut) maar sensation 2000 was tog wel mijn mooiste feest
 
mmm ik denk dat Thunderdome wel ruleerd :d

Ben ik blij dat ik dat mee heb mogen maken ;p
 
Mijn beste feests is Mystryland 2002 ruigoord of De Lexion feesten en Sensation 2001 en Innercity 2000 en trance energy in de jaarbuurs
met een stip op nummer is THUNDERDOME A DECADE
gwhewhehe >Thunderdome 2002< natuurlijk :D
laatste aanpassing
Artiest D-Core
hellraiser 3 sept 94 sporthallen zuid
 
ABSOLUUT!!! THUNDERDOME 2002:bounce: beste party ever!! Van mij mogen ze echt wel meer komen!!! :bounce:P
Dat was dan toch echt wel Total Darkness (Symbiont) in de Vechtsebanen op 12 juni 1999! Wat een gruwelijk goed feest was dat!!!!!!! Whhhaaaa terror:D Niet te druk, leuk publiek, en vooral die muziek!:D
 
Final Dance 2 Eden in de Vechtsebanen, September 2000 geloof ik, man wat ging ik toen uit m'n bol zeg!
Dat was trouwens ook een van de laatste keren dat ik Lonneke uit Nijmegen heb gezien, iemand die haar toevallig kent? Ze is toen naar Tilburg verhuisd...of was het nou Arnhem? hehe :P
1.Thunderdome A Decade 2002 :D:D:D:bounce:
2. Dance Valley 2001
Iris, die final was toch al in 1998? of 1999? Of zit ik nu helemaal fout?:S
 
THUNDERDOME was me beste feest :d :bounce:
he mensen wat dachten jullie van SENSATION BLACK EN MYSTERYLAND,dat waren pas echt STRAKKE feesten.
1.mysteryland 1999
2.mysteryland 2000
3.qlubtempo in hmh
 
-THUNDERDOME 'A DECADE'
THUNDERDOME a decade was me eerste hardcore feestje en ik vond m ckerz wel vet,impulz 0utd00r 2002 was me te zacht
 
Thunderdome a decade, van ´t afgelopen half jaar, daarvoor, t-dome antwerpen ´96.