Partyflock
 
Forumonderwerp · 11173
­ Nederland
 
mmm ik ben wel benieuwd dan weet ik wat ik de volgende keer niet moet missen die van my is:

Q-base summer special hosted by Qlubtempo
dat ging wel lekker.
 
Qlubtempo 1 juni in de HMH was the best party ever! Xqlusive vond ik best tegenvallen, denk dat ik te hoge verwachtingen had! Vond Qlimax in Heerenveen trouwens ook een topper!
 
Artiest William Tech
Thunderdome A Dedicate

LOL, ik hoop voor je dat dit een typefout is anders heb je de hele opzet van het feestje gemist denk ik :P

mijn beste feest tot nu toe is x-qlusive, heb het echt zwaaaaaar naar mijn zin gehad!

nr 2 = HouseQlassics (maart '02)
nr 3 = kan nie kiezen :S (kandidaten: qb summer special juni '02 en houseqlassics september '02)

ik ben ook nog niet echt naar veel feesten geweest dus echt eerlijk is dit oordeel niet, maar 'tis ook maar een mening :)
 
2-->> Willumpie: huh?? wat bedoel je met

"ik hoop voor je dat dit een typefout is anders heb je de hele opzet van het feestje gemist denk ik "
QT in de HMH 1 juni en mysteryland 2002!!! :)
 
MYSTERY Land 2002!!cker weten!!
ennuh X-Qlusive Italy vonk ook superzzzz
:D:D:D
Nog steeds N1, maar X-clusive vond ik ook wel errug leuk:-D
 
X-QlusiveVond ik echt helemaal geweldig:D
TOedels(K)
 
Thunderdome a decade was het beste feest tot nu toe, maar afgelopen zaterdag X-qlusive kon ik mijn lach niet van me gezicht krijgen !! :D
 
Sta er al 2 keer in..maar elke keer zie ik hem weer terug kome dus verkondig ik weer ff me mening

N1 best party ever!!!!!!
En nog steeds steekt Innercity feb. 1999 met kop en schouders boven de rest uit. En dan volgens toch nog altijd de eerste hardcorefeestjes waar ik ben geweest, dus Digital Overdose, Hellraiser en Mysteryland 1996.

Moet wel zeggen dat er dit jaar een hoop goed efeesten waren, zoals ML en N1, maar het is gewoon de hele herinnering, en het feit dat toen alles nieuw was, die maken dat deze feesten de verbazing, de kriebels, de zenuwen en het heerlijke gevoel niet kunnen overtreffen!
X-Qlusive was toch wel een van mijn beste feestjes :bounce: :bounce:
Tot nu toe echt wel X-Qlusive :bounce:
 
DanCeValley
X-Qlusive denk ik.
Qlimax vond ik ook wel mooi, maar X-Qlusive was iets kleiner en dat vond ik toch beter. Muziek was ook iets beter.
 
IK BEN VAN MENING VERANDERT HET IS NIET MYSTERYLAND MAAR Q-QLUSIVE DAT WAS EG EEN :bounce: FEEST
 
mijn beste feestje was toch wel thunderdome a decade want dat is pas me 2de grote feest...
 
Zo ongeveer alle feesten in de Sporthallen Zuid en in de Energiehal vroeger... *zucht* :D
Hellraiser '96 , Fec '98, Sportpaleis '97, Mysteryland bussloo met die modder, ruff carnage (hemkade in ..eeeh kgeloof '96), Thunderdome a decade (2002)
Thunderdome a decade en X-Qlusive waren toch ook echt wel toppertjes :bounce:
 
Energiehal - Psykorave
Awakenings Festival 2001

Mistress Barbara en Rush op het eind

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAA­AA!
THUNDERDOMEEEEEE !!!!!!!!!!
 
harry meen je dat nou echt????

HouseQlassics was veel vetter.

Maarja... ML 2002 is nog steeds de topper!! :d
Ja cootje, dat meen ik echt,
 
mmm sukkel jij weet ook nie wat nou goeie feessies zijn. ;p

Nee was wel een leuk feessie.
MAar de best heb je gemist.
Had je maar mee moeten gaan naar ML en TD :d
Eerste keer Sensation en New Frontier in het Amsterdamse Bos.. Mysteryland 1997 in Bussloo(kan ook 1996 zijn) was ook super, met al die modder.. Ondanks dat had ik een superfeestje!
 
Ongetwijfeld mysteryland 2002!!!

vetste feest ooit!!! :)
Thunderdome a Decade en dan X-Qlusive - Italy
Love Parade... zeker in combi met after party & nog een feest op zondag
 
Deinum, UZI'S Birthday party in 1998 geloof ik..
ik blijf bij 1 Thunderdome a decade 2 shockers 2001 3 X-QLusive italy
op c-ker Thunderdome a decade
 
nature 1 en ml98
eeeeeeeeeh tja denk toch ILT 2002 maar ik heb me tot nu toe op ieder feest altijd goed vermaakt... behalve impulz outdoor op bussloo vorig jaar die was kut
 
Xqlusive was toch niet zo bijzonder????

Dan was qlubtempo in HMH toch wel 10 keer beter, xqlusive werd echt oude muziek gedraaid:(
 
1e Houseqlassics in Vechtsebanen!
MYSTERYLAND ~!!!! (2002) , mooi weer..vooral toen het Schemerig was Zooo Wat een sfeer & BeUK-GeHaLTE.. :bounce:
laatste aanpassing
Mijn favo feessie was de Technoboat met op het eind Ome Joost. Zoals die man draaide... beuken met een hoofdletter B.

Op een gedeelde tweede plaats ILT en Hardliners de boat edition.
 
NOU mijn beste feesten zijn toch wel 1: HARDCORE RESURRECTIOn 2002 2: THUNDERDOME a decade 3: MASTERS of HARDCORE 23-3-2002 eindhovuh!!!!
mysteryland & X-Qlusive!!

:D :D :D
 
oke dan thunderdome a decate mysteryland 98
en nature1
 
Vond Digital Overdose (1996 sporthallen zuid) nog steeds het best. Hardcore Resurrection 2002 was ook niet verkeerd!!
 
Hardliners de boat edition.


Dat was iig de warmste :D
 
Nou in de Heemkade met Hardstyle 17aug was et ook onwijs heet muziek stoppen om door te luchten dat is wel ergg..!!
Qlimax en mysteryland waren echt goed
en QX was minder dan verwacht maar ook nog
steets 1 van de betere
 
mysteryland en 91-92 in boelelaan vorig jaar november ,en hr in hmh natuurlijk!!!
Voor mij Shockers2001, ik vond die mainzaal zo vet toen (2x beter als dit jaar) en het geluid stond zooo hard (volgens mij nog harder als hmh :)) en die containers waren toen te vet echt zo'n mooie aankleding heb ik nooit meer gezien :'(