Partyflock

Forumonderwerp · 1117242

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Bij Ajax wordt er achter de schermen hard gewerkt aan het invullen van diverse plaatsen, zo sprak Johan Cruijff onder meer met Dennis Bergkamp, Wim Jonk en Frank de Boer. Patrick Kluivert is nog niet benaderd en dat is 'een beetje raar'.

Kluivert sprak nog niet met Cruijff en of dat gaat gebeuren is onduidelijk. "Ik zou het niet weten", zegt de voormalig spits in gesprek met AT5. Cruijff zelf aanspreken om over zijn toekomst te praten gaat in ieder geval niet gebeuren. "Iedereen weet dat ik het graag wil doen, de bal ligt niet bij mij."

Voor Kluivert is het nu afwachten of mensen als Bergkamp en Jonk hem nog gaan benaderen voor een rol als trainer. "Ik weet het niet. Als ik benaderd had moeten worden, had het ook eerder kunnen gebeuren. Het is wel een beetje raar natuurlijk, maar wie ben ik om dat te zeggen. Het is wel zeker dat ik een Ajax-hart heb. Ik heb de hele jeugd doorlopen, ken de cultuur van Ajax en dat is denk ik het belangrijkste."

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/167751/Kluivert_Beetje_raar_dat_ik_niet_benaderd_ben.html

wordt gevaarlijk op de weg, janssen & kluivert, misschien beter carpoolen?

hahaha 28 (n)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2011 om 22:37:
hahaha 28

30 (n) alweer :roflol:

Uitspraak van º²º Lieverdinie op woensdag 1 juni 2011 om 18:20:
Wat een fan-tas-tisch gebaar van Patje om zichzelf beschikbaar te stellen!.....Ajax neem deze man op in onze gelederen! Hij is een echte!! Kent de club van gort tot ginder, heeft alle elftallen doorlopen!
Kent de clubcultuur als geen ander! Precies als Johan Cruijff

Kluivert, Kluivert, Kluivert we worden kampioen

Ik heb hier een slappe lach gehad vanavond om dit onnozele topic, hulde _O_

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2011 om 18:03:
daarom ging kluivert op ze 19e weg

fout eend, hij ging weg op zijn 21e en de reden was zijn prive ellende.
Ha weet nog weleens als ie inviel bij psv, dat zo'n groepje wegliep gewoon

Uitspraak van Simon Stokvis op zaterdag 4 juni 2011 om 08:58:
van gort tot ginder jongeeeeeeee

sloa je eg van gort tot giiinder joggie
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2011 om 18:03:
en ging cruijf naar feyenoord

dat had niets met ajax te maken maar met de manier waarp cruif behandeld is. en dat is niet door ajax maar door mensen bij ajax, waren die er niet geweest was ie nooit naar 010 gegaan. of denk je dat ie ook maar 10 euro in feyenoord heeft gestoken de afgelopen jaren ? :D gvd beter bel je weer effe met Jordania , kun je over ekte clubliefde pratengs :D
laatste aanpassing

Uitspraak van *Animaniac* op maandag 6 juni 2011 om 03:57:
dat had niets met ajax te maken maar met de manier waarp cruif behandeld is. en dat is niet door ajax maar door mensen bij ajax

dus door ajax?
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2011 om 09:32:
ken je hem persoonlijk of zoiets?

Zij hem wel, hij haar niet b) *iets met stalken*
laatste aanpassing

wat zal Dani daar van vindeng? :facepalm:
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2011 om 12:26:
wat zal Dani daar van vindeng?

Delen is geen stelen tok ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2011 om 09:22:
dus door ajax?

nee bestuur , en ''wij'' de supporters zijn ajax , het bestuur heeft diverse keren de club redelijk verneukt. (een beetje zoals ook met van de boog) gelukkig heeft cruif het hart nog steeds vol van ajax. (en bij cruif destijds speelde het vooral mee dat ze zijn aanvoerdersband afgepakt hebben dmv een stemming achter zijn rug om) dat heeft de sfeer redelijk verziekt voor hem , daarom ging ie weg.
goed uitgelegd animaniac, thnx voor de opheldering :)
Uitspraak van Simon Stokvis op dinsdag 7 juni 2011 om 13:18:
goed uitgelegd animaniac, thnx voor de opheldering

graag gedaan man , en fok de spelling.

post dan niks lapswans, als je Cruijff niet eens fatsoenlijk uit je keyboard krijgt
:')

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2011 om 14:58:
Cruijff

post dan niks lapswans, als je Cruijff niet eens fatsoenlijk uit je keyboard krijgt

zit in de trein dus typt wat lastiger haha , komt door de zakjes chips ;P

Uitspraak van *Animaniac* op dinsdag 7 juni 2011 om 15:09:
zit in de trein dus typt wat lastiger haha , komt door de zakjes chips

Ja tuurlijk :'(

Patrick Kluivert gaat aan de slag bij FC Twente. De voormalige international, vorig seizoen spitsentrainer van NEC, gaat Jong FC Twente onder zijn hoede nemen. Dat meldt de regionale TC Tubantia vanmorgen op zijn site.

Kluivert volgt de Belg Jos Daerden op. FC Twente maakte gisteren bekend niet verder te gaan met de landgenoot van Michel Preud'homme.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 juni 2011 om 09:25:
Patrick Kluivert gaat aan de slag bij FC Twente.

na boeren en nu dus twente (zo blijkt)

:bye: