Partyflock

Forumonderwerp · 1114134
Het was dit weekend extrasupergezellig bij de Colombiaanse voetbalclub Cucuta Deportivo. Afgelopen zondag namen de hooligans van de club het lijk van een 17-jarige jongen mee het stadion in. Ze smokkelden de jongen in zijn kist mee. Dat vertelde de plaatselijke politie aan het persbureau AFP.

Christopher Jacome, een fanatieke supporter van Cucuta, werd op straat neergeschoten terwijl hij een partijtje voetbal speelde. Als laatste eer werd hij door zijn vrienden meegenomen naar een wedstrijd van zijn favoriete club. De hooligans waren er zonder veel moeite in geslaagd het veiligheidspersoneel van het stadion te omzeilen.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 april 2011 om 08:11:
Andre Hazes is een nationale volksheld. Menig alcoholist zuipt elke dag met zijn muziek op (ik was er een van)

Als ik Andre Hazes elke dag moest aanhoren zou ik t ook op n zuipen zetten
das anders toch nie om aan te horen

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 april 2011 om 09:34:
Als ik Andre Hazes elke dag moest aanhoren zou ik t ook op n zuipen zetten
das anders toch nie om aan te horen

:LOL:

Ook zonder alcohol kan ik echt genieten van een Andre Hazes

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 maart 2011 om 21:16:
410 volgende wedstrijd dit met vigo (rip) doeng

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 april 2011 om 10:04:
Ook zonder alcohol kan ik echt genieten van een Andre Hazes

Heb jij n hogere irritatiergrens dan mij *denk*
Ik zou stontbezopen zelfs nog oordoppen indoen :lol:
laatste aanpassing

Het was Viggo !

Zeer respectvol dit. Colombianen zijn gewoon passievoller dan de gematigde, saaie, nuchtere Westerse mensen.

Daar wordt dit beschouwd als een laatste eerbetoon. Erg mooi. :respect:
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 1 april 2011 om 15:30:
Zeer respectvol dit. Colombianen zijn gewoon passievoller dan de gematigde, saaie, nuchtere Westerse mensen.

Precies, ze zijn daar zo respectvol dat je niet veilig over straat kunt en menig onschuldig burger een kogel door zijn kop krijgt.

Het gaat hier niet om de oorzaak van zijn dood, maar om hoe ze er mee omgaan.
Dat is passie èn respectvol.
Uitspraak van Vlaco op vrijdag 1 april 2011 om 15:35:
Precies, ze zijn daar zo respectvol dat je niet veilig over straat kunt en menig onschuldig burger een kogel door zijn kop krijgt.

ik wou wel zeggen