Partyflock

Forumonderwerp · 1112328
Bij mij beginnen de kriebels al weer te komen om bikini's te gaan kopen :honger:

Jullie al aankopen gedaan??

Edit: Een paar bikini-site's:
http://www.theorchidboutique.com/
www.uwantisell.nl
www.pabo.nl (let niet op de opgepompte tieten ;))
www.chilla.nl
www.beachbunnyswimwear.com
www.popobrasil.com
www.seafolly.com
www.victoriasecret.com
www.welovebikinis.nl
www.skinnydipswimwear.com
www.swimwearboutique.com
www.howcool.com
www.babesandbitches.nl
www.lamor.nl
www.asos.com
laatste aanpassing

Ik heb nooit zwemkleding aan..

Eindelijk iets leuks gevonden in cup E zonder te veel poepas
http://www.sunflair.de/en/kollektion_details.php?rs_id=920&art_id=11709&offset=0
had ook een aantal van Freya gepast maar dat stond voor geen meter
Bij mij kriebelt het ook al erg...

Wil nu een zondoorlatende bikini gaan kopen op www.zonmode.nl. Dit zijn bikini's en badpakken die zondoorlatende zijn(A)Kan dus nu bruin worden onder me bikini!! zal me vriendje vast ook leuk vinden;)

Twijfel erg tussen een aantal bikini's, alle bikini's hebben allemaal leuke kleure printjes...

Welke vinden jullie dat ik moet kiezen? de petal of honey?
www.zonmode.nl

Ik zou voor de pental gaan :yes:
Mooie felle kleurtjes (l)

Jammer dat ze alleen ma triangel bikinis hebben :nocheer: die staan niet mooi bij mij vind ik..
Uitspraak van zonnemeisje op maandag 16 mei 2011 om 14:50:
Bij mij kriebelt het ook al erg...

Wil nu een zondoorlatende bikini gaan kopen op www.zonmode.nl. Dit zijn bikini's en badpakken die zondoorlatende zijn(A)Kan dus nu bruin worden onder me bikini!! zal me vriendje vast ook leuk vinden

Twijfel erg tussen een aantal bikini's, alle bikini's hebben allemaal leuke kleure printjes...

Welke vinden jullie dat ik moet kiezen? de petal of honey?
www.zonmode.nl

Gezien je aanmeld datum en je plaatsingsdatum, en de wijze van typen van je bericht..kan ik je vertellen dat deze site van jou is en je dus stiekem reclame maakt hahaha...

Geeft niks! Hoop dat het een gat in de markt is...het klink leuk allemaal! (Y)

Amiclubwear bikini's... nogal gejat van beach bunny swimwear... Maar wel een stuk betaalbaarder (30 dollar per stuk). Jammer alleen dat ze onesize zijn :rot:
Ik vind de eerste wel leuk...maar de 2e vind ik niet zo heel mooi. Mischien als dat kant minder overheersend was geweest dat het wel heel mooi was geweest. Maar die eerste (Y)
Uitspraak van *Schaapje* op dinsdag 5 april 2011 om 17:46:

Die heb ik nu dus besteld :yes: Halverwege Juni binnen. (L)

:cheer: Als het goed is, heb ik deze nu binnen 2 weken in mijn bezit (L) Muwahaha (L)
Uitspraak van *Schaapje* op dinsdag 7 juni 2011 om 16:38:
:cheer: Als het goed is, heb ik deze nu binnen 2 weken in mijn bezit (L) Muwahaha (L)

ik heb m ik heb m :Cheer: (L)

deze besteld:D

Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2011 om 19:26:
deze besteld

Die is leuheeuuuk!!