Nee, dit wordt ingewikkeld zo...
iemand zegt....
ik reageer met
dat is gewoon een feit...
denksi komt met
en ik reageerde eigenlijk op hem
iemand zegt....
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 april 2011 om 00:20:Als je geen hdtv hebt moet je geen hd nemen
ik reageer met
Geen probleem, HD in Nederland is vooralsnog 720p...
denksi komt met
ook geen decoder, die zit er namelijk al in kwam ik net achter
en ik reageerde eigenlijk op hem
Ja, dan moet je wel Ziggo als provider hebben
?? bedoel je die CI+module met Ziggokaart?
werkt prima.
euhm nee?
mijn Nederland 1 HD beeld is 1080I (P komt er niet omdat dat teveel bandbreedte verbruikt)
Nederland 2 & 3 hebben ook kwalitieit 1080I
de andere zenders weet ik niet, ik heb geen hd abbo
Uitspraak van DanM op vrijdag 6 mei 2011 om 22:51:
Geen probleem, HD in Nederland is vooralsnog 720p...
Oke, maar blue rays gaan gewoon op 1080. Ik zou geen hdtv kopen als tie maar tot 720 gaat
mijn Nederland 1 HD beeld is 1080I (P komt er niet omdat dat teveel bandbreedte verbruikt)
Nederland 2 & 3 hebben ook kwalitieit 1080I
1080 i staat gelijk aan 720p
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 mei 2011 om 16:38:1080 i staat gelijk aan 720p
ah, dat wist ik niet
maar er komen geen 1080P programma's aangezien er geen bandbreedte voor is (staat op internet dan)
maar er komen geen 1080P programma's aangezien er geen bandbreedte voor is (staat op internet dan)
Dat zou kunnen. Die zenders werken op frequentiebanden, en men ging oa over naar digitaal, omdat het bereik dan groter is, waardoor meerdere zenders op zon band geplaatst kan worden. Maar daar zullen ze vast wel weer een foefje voor gaan verzinnen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 mei 2011 om 17:07:Dat zou kunnen. Die zenders werken op frequentiebanden, en men ging oa over naar digitaal, omdat het bereik dan groter is, waardoor meerdere zenders op zon band geplaatst kan worden. Maar daar zullen ze vast wel weer een foefje voor gaan verzinnen
denk het ook.
maar voor nu is de 1080I HD al beter dan de "gewone" zender.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 mei 2011 om 21:50:Dat is dus echt wel beter in kwaliteit he...
Analoge televisie is alleen minder storingsgevoelig.
Hij zit gewoon te trollen. Laat die koter maar.
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 12 mei 2011 om 22:01:Hij zit gewoon te trollen. Laat die koter maar.
Oja ik was het partyflock leden beleid alweer vergeten
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 mei 2011 om 16:38:Oke, maar blue rays gaan gewoon op 1080. Ik zou geen hdtv kopen als tie maar tot 720 gaat
Legt eraan hoe groot de TV is die je wilt hebben. Onder de 43" is het niet de moeite waar, want je ziet het toch niet, omdat het scherm te klein is. tenzij je er 50CM vanaf zit.