Partyflock

Forumonderwerp · 1109990

jaren daarvoor.

Uit cijfers van 24 fondsen die huis-aan-huis geld inzamelen, blijkt dat de totale opbrengst in 2010 met twee procent daalde.

In 2008 haalden de fondsen bij elkaar ruim 50,2 miljoen euro op. Een jaar later was dat cijfer nog nagenoeg gelijk gebleven. ''De opbrengst was toen zelfs iets meer'', zegt een woordvoerder van het Centraal Bureau Fondsenwerving (CBF). Het cijfer over 2010 staat nog niet vast, maar de verwachting is dat er ruim een miljoen minder is opgehaald.

Volgens een woordvoerder van het CBF is er minder opgehaald door de invoering van het Bel-me-niet-register. Goede doelen komen steeds moeilijker aan collectanten, doordat steeds meer mensen zich wapenen tegen telemarketing.

Veel doelen zoeken juist telefonisch nieuwe vrijwilligers. Ook de economische crisis speelt een rol. Fondsen zijn in overleg met het ministerie van Economische Zaken over mogelijke aanpassingen aan het register.

(Novum)
http://nieuws.marokko.nl/index.php?nav=nieuws&nid=17102
--------
Slechte zaak (N)

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 11 januari 2011 om 18:00:
Slechte zaak

hoe zou het komen zeg :/
Werkzaam bij Hard Audio Events
Artiest {SHOWLIST artist 65376, 76174}
verkopers aan de telefoon ben ik heel makkelijk in. probeer gewoon diegene wat te verkopen (Y)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 januari 2011 om 18:22:
Uitspraak van Feestman700 op dinsdag 11 januari 2011 om 18:00:
Slechte zaak

hoe zou het komen zeg

AMEN
Ik ga geen geld doneren als ik niet eens zeker weet of het überhaupt wel voor de juiste bedoelingen wordt gebruikt. Kijk maar naar de inzamelingsactie van Haïti en hoeveel er ineens plotseling verdween.
Ik geef altijd wel iets als ze hier aanbellen. Heb respect voor collectanten, offeren toch tijd op en ze zullen vaak afgesnauwd worden in deze steeds minder tolerante maatschappij.
Uitspraak van Vlaco op donderdag 13 januari 2011 om 16:17:
ze zullen vaak afgesnauwd worden in deze steeds minder tolerante maatschappij.

ik laat altijd de hond op hun los, echt lachen :lol:
Uitspraak van nylonic# op donderdag 13 januari 2011 om 22:42:
ik laat altijd de hond op hun los, echt lachen

Idd, echt lachen man.(y)

Uitspraak van Vlaco op vrijdag 14 januari 2011 om 17:06:
Idd, echt lachen man

Reageer niet op die faker ;). Niet voeden....
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 14 januari 2011 om 17:20:
Reageer niet op die faker

Vreemd dat juist iemand als jij zo'n opmerking maakt. Voor iedereen is het klaarblijkelijk helder dat jij niet bent voor wie je je uitgeeft hier. Islam en NaSo liggen toch duidelijk dicht bijelkaar zo blijkt maar weer eens: voor een lullig opmerkinkje ga je me "anzeigen" en en passant bezwaar maken tegen twee foto's in mijn album waarop ocharm naakt te zien is. Waarom heb je toch zo'n schik in de straf die je indirect kunt uitdelen aan je medeflockerts ? Als je zoveel plezier beleeft aan iemands achteruitgang ben je op z'n minst homosexueel, niet dan ?